Jij en Yvonne.quote:
banmeldtopicquote:
Hoe durf je dat te zeggen!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:52 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat is zoooooo genant slecht, ongeveer even erg als die 2Pac 'cover' van The way it is.
En hij plaatst niet eens dat kankerknopje.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Deze man zit gewoon constant mee te lezen, ongelooflijk.
watquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:54 schreef Chai het volgende:
[..]
En hij plaatst niet eens dat kankerknopje.Zeker bang voor die Clique.
Ben jij toevallig haar zoon?quote:
Kijk 3e post.quote:
oh, zeg dat danquote:
quote:
Nogmaals: kijk eens dat topic van mijn de GC.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:55 schreef MouzurX het volgende:
okeee...
3 kloons weg waar ik niet van weet wie de echte zijn, ben ik straks weer 2 weken lang verward over wie wie is![]()
En kan de SC weer terug naar SC of blijven die trolls als AP trollen? Ik snap niet dat daar geen ban op staat.
AP en PHP zijn geen kloonsquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:55 schreef MouzurX het volgende:
okeee...
3 kloons weg waar ik niet van weet wie de echte zijn, ben ik straks weer 2 weken lang verward over wie wie is![]()
En kan de SC weer terug naar SC of blijven die trolls als AP trollen? Ik snap niet dat daar geen ban op staat.
Op pagina 1 van deze sc zat je nog te trollenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:56 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nogmaals: kijk eens dat topic van mijn de GC.Ik troll niet meer. Ik ben het goede pad op gegaan!
Ik dacht echt dat Yvonne je moeder was?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:55 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Was dat maar zo, dan was ik nu een mini-uberdingensadmin.
Nee, ik heb het over otis bragi en bigkahuna, maar otis2.0 is dan wel gewoon otis of wa?quote:
Dat is geen trollen maar helpen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Op pagina 1 van deze sc zat je nog te trollen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |