Ik heb heel veel irritante users meegemaakt, die zijn of gebannend, of weg, of houden zich nu koest. Bij welke categorie wil jij gaan horen?quote:
Doel je op mij? Ik gedraag me hoor, ben niet van plan om ooit nog geband te worden. Heb al maanden geen note meer gekregen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb niet eens tijd om alle posts hier te lezen.Misschien moeten sommigen daar blij om zijn.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:08 schreef BigKahuna het volgende:
Hallo, jongens.
Ik ben dus geband vanwege deze post:
[..]
Dat vind ik wel een klein beetje raar. Vooral aangezien het afkomt van iemand die meerdere malen heeft aangegeven dat iedereen in deze SC een kansloze puber is vol met puisten etcetera etcetera. Jammer om te zien dat iemand wel wil uitdelen, maar mensen van het forum verwijdert wanneer hij moet incasseren.
Daarnaast:
[..]
Haha, ja. Ik heb immers ZO veel bans gehad he? Vergelijk het eens met bijvoorbeeld NoelGallagher. Moet je niet om jezelf lachen?
Kan er wellicht op 1 van deze post gereageerd worden?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:21 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Kun je me precies vertellen waar de account Otis 'niet normaal' doet? Was het de 45-jaar-en-katten?
DEZE MANquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:16 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb toen ik 18 was een keer met een meisje gezoend die 12 bleek te zijn, dat was wel apart toen ik dat hoorde.
Gelezen. Antwoord op laatste post is "ja".quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Doel je op mij? Ik gedraag me hoor, ben niet van plan om ooit nog geband te worden. Heb al maanden geen note meer gekregen.
En laat ik je dan wat tijd besparen:
[..]
[..]
Kan er wellicht op 1 van deze post gereageerd worden?
Hi!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:29 schreef yvonne het volgende:
Lakitu zit niet de braverik uit te hangen man.
BK was al een kloon die in dezelfde periode als jij een ban heeft gehad en mazzel had dat ie weer door mocht.
En verder lijkt het me duidelijk dat we geen bans bespreken.
Gast, hou je even stilquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hi!
Is otis nu wel of geen kloon van BK. Ja of nee. Ik snap er geen fuck meer van.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Doel je op mij? Ik gedraag me hoor, ben niet van plan om ooit nog geband te worden. Heb al maanden geen note meer gekregen.
En laat ik je dan wat tijd besparen:
[..]
[..]
Kan er wellicht op 1 van deze post gereageerd worden?
En deze.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:30 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat denk je? Dat je zooooo belangrijk bent dat ik tekeer tegen je ga omdat ik een probleem met je heb?
Zie je het dan nog steeds niet?
Ik ga tegen je tekeer op basis van je posts en gedrag en inconsequentie en hypocrisie. Niet vanwege jou persoonlijk. Wat boeit mij jouw persoontje nou? NIKS. He-le-maal niks.
Maar goed. Deze ban laat weer goed zien hoe inconsequent en hypocriet je bent. Wat dat betreft is mijn ban goed. Ik zit er verder niet mee, want mijn gelijk is toch wel weer aangetoond.
(die is voor allure, heb ik van jou geleerd. )
Wat, ik ben serieus hoor, ik gedraag mequote:Op woensdag 30 juni 2010 20:29 schreef yvonne het volgende:
Lakitu zit niet de braverik uit te hangen man.
BK was al een kloon die in dezelfde periode als jij een ban heeft gehad en mazzel had dat ie weer door mocht.
En verder lijkt het me duidelijk dat we geen bans bespreken.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Gelezen. Antwoord op laatste post is "ja".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |