Jij mag hier niet komen, ik ben hier al de KLB mongool.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:15 schreef AdvancedPower het volgende:
Hier gebeurd nog eens wat. Kom op jongens: we zijn allemaal het zelfde: we FOK!ken allemaal! Doe nou eens lief tegen elkaar.
Yvonne weet het ook: 'Een beter FOK! begint bij jezelf!"
Juist.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik wil dat m'n legacy door blijft leven.
Hee waarom All ?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:17 schreef Potloodvis het volgende:
Oké, Otis en Bragi zijn weg en All ook 2 weken.
Hij vroeg er ook wel enorm om. Maar ik heb de ban niet gezet, hoewel ie 'm wel meer dan verdient.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Beetje jammer dat hij toch wel gebanned is.
Gozer, ik heb meer naamsbekendheid dan jou.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij mag hier niet komen, ik ben hier al de KLB mongool.
Ik geef je de code 1337 als alles weer onder controle is. Over.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:17 schreef Lakitu het volgende:
hey mensen ik ga even op de downlow
ik kom terug als de storm is gaan liggen
over
Daar ga ik niet over of het terecht is of niet. Maar je kan niet ontkennen dat hij altijd een zeer volwassen poster is geweest die zeker geen kliko verdiend.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij vroeg er ook wel enorm om. Maar ik heb de ban niet gezet, hoewel ie 'm wel meer dan verdient.
Kom op jongens, het is niet zo moeilijk, het komt gewoon neer op "doe normaal".
Lief doen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:18 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Gozer, ik heb meer naamsbekendheid dan jou.![]()
![]()
Oké, mag ik nu de woordvoerder zijn hier? Of wie is daarvoor de aangewezen persoon?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij vroeg er ook wel enorm om. Maar ik heb de ban niet gezet, hoewel ie 'm wel meer dan verdient.
Als dit over Bragi gaat dan ben ik het er wel een beetje mee eens.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Daar ga ik niet over of het terecht is of niet. Maar je kan niet ontkennen dat hij altijd een zeer volwassen poster is geweest die zeker geen kliko verdiend.
Samenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:20 schreef yvonne het volgende:
AP en PHP, doe me een lol, spring voor een trein.
In Madurodam.
samen.
Waarom daar? Die treinen zijn zo klein.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:20 schreef yvonne het volgende:
In Madurodam.
samen.
Yn en Bob komen wel weer overmorgen terug of zo.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:20 schreef Mozy het volgende:
Bragi weg, Otis weg, Ynuhh weg, BobbyB weg.
Wat jammer.
quote voor waarheidquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:20 schreef yvonne het volgende:
In Madurodam.
samen.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Beetje jammer dat hij toch wel gebanned is.
Dacht jij dat, ik heb hier meer op mijn naam staan dan jouquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:18 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Gozer, ik heb meer naamsbekendheid dan jou.![]()
![]()
Kun je me precies vertellen waar de account Otis 'niet normaal' doet? Was het de 45-jaar-en-katten?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:18 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:20 schreef yvonne het volgende:
In Madurodam.
samen.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:20 schreef Mozy het volgende:
Bragi weg, Otis weg, Ynuhh weg, BobbyB weg.
Wat jammer.
Ben jij wel of niet OTis?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:21 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Kun je me precies vertellen waar de account Otis 'niet normaal' doet? Was het de 45-jaar-en-katten?
quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dacht jij dat, ik heb hier meer op mijn naam staan dan jou
Is al opgelost.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:21 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Kun je me precies vertellen waar de account Otis 'niet normaal' doet? Was het de 45-jaar-en-katten?
BobbyB of ynuhh?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:19 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Oké, mag ik nu de woordvoerder zijn hier? Of wie is daarvoor de aangewezen persoon?
YEAHHHquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:21 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hij's alweer gebanned hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |