Ja maar het heeft ook geen zin om er dan weer op in te gaan. Jullie liggen elkaar op het moment gewoon niet en kunnen jullie, dus ook Bragi, elkaar beter gewoon even helemaal negeren en dus ook niet reageren op elkaar. Het is maar een tip, voor jullie beiden.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Hallo, ik ben meer dan een half uur weggeweest en heb niets gepost. Ja dan ligt het aan mij dat Bragi nog steeds zo doet
Ja, maar ik hoop toch niet dat iemand mij heeft gemist toentertijd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Weet je nog hoe het voelt als je geband bent voor niks?
Ik zie hier nooit degelijke argumenten van users onderuit gehaald worden, maar ze worden ook niet erkent.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:11 schreef Lakitu het volgende:
Ik wil iemand BK z'n argumenten van hierboven eigenlijk wel onderuit zien halen. TRY IT.
Ik ben heel makkelijk in het toegeven van m'n fouten hoor. Misschien lees jij alleen wat selectief.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:11 schreef Bragi het volgende:
Het verleden heeft wel aangetoond dat remlof het niet aandurft om z'n fouten toe te geven.
Wat dat betreft zijn die met "kanker" scheldende "pubers vol puisten" die "niet aan seks doen" een stuk volwassener.
Waarom niet. Waarom zou je hier anders posten? Als ik gebanned word wil ik wel gemist worden ja.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:11 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar ik hoop toch niet dat iemand mij heeft gemist toentertijd.
'Maar hij begon. 'quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Hallo, ik ben meer dan een half uur weggeweest en heb niets gepost. Ja dan ligt het aan mij dat Bragi nog steeds zo doet
Ik wil dat m'n legacy door blijft leven.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Waarom niet. Waarom zou je hier anders posten? Als ik gebanned word wil ik wel gemist worden ja.
Daar heb jij dan wel weer gelijk in. Elke keer dat jij mij weer unbande maakt je je fouten weer goed. Dus Remlof kan het welquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben heel makkelijk in het toegeven van m'n fouten hoor. Misschien lees jij alleen wat selectief.
He?quote:
Ik heb serieus nooit eerder een probleem gehad met Bragi. Snap er dan ook niks van waarom ie nou zo tekeer gaat. Als neutraal lezende FA had ik 'm al lang geband, maar als ik dat nu doe is het natuurlijk weer 'machtsmisbruik'quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar het heeft ook geen zin om er dan weer op in te gaan. Jullie liggen elkaar op het moment gewoon niet en kunnen jullie, dus ook Bragi, elkaar beter gewoon even helemaal negeren en dus ook niet reageren op elkaar. Het is maar een tip, voor jullie beiden.
Doei Bobby.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:14 schreef BobbyB het volgende:
En gebanned...
Ik ben weg hier. De groeten.
Waarom? Wil je per se e-mago hebben?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Waarom niet. Waarom zou je hier anders posten? Als ik gebanned word wil ik wel gemist worden ja.
Beetje jammer dat hij toch wel gebanned is.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb serieus nooit eerder een probleem gehad met Bragi. Snap er dan ook niks van waarom ie nou zo tekeer gaat. Als neutraal lezende FA had ik 'm al lang geband, maar als ik dat nu doe is het natuurlijk weer 'machtsmisbruik'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |