Jij hebt of een webcampic als PF of een uitgaansfoto waar je in hebt geknipt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben te serieus voor die shit. Gewoon alleen beetje foto's kijken.
Slapen, de buurt in oranje folie wikkelen voor vrijdag?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:26 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Lekker voor je. Maar ik en m'n vriend hebben vakantie en ik heb even geen inspiratie om iets te gaan doen
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij hebt of een webcampic als PF of een uitgaansfoto waar je in hebt geknipt.
Maak je keuze.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij hebt of een webcampic als PF of een uitgaansfoto waar je in hebt geknipt.
hahaquote:
Inpakken?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:27 schreef Salatrel het volgende:
ik ga lekker in de zon chillen morgen en 's avonds nog ff snel tas inpakken
wie? en wat?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:24 schreef MouzurX het volgende:
Maar RV hoezo? heeft zij een vriend ofzo?
Ik ook, tot 8 uur.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Al ga ik wel eerst heel dik uitslapen.
Kleur, je staat niet recht voor de camera en je hebt iets te drinken vast.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:29 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je bent echt goed. Zeg (lees: gok) eens iets over mijn kleding daarop.En kleur of zwart-wit?
vrijdagochtend vlieg ik voor een paar dagen naar engelandquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het begint eng te worden.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kleur, je staat niet recht voor de camera en je hebt iets te drinken vast.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vrijdagochtend vlieg ik voor een paar dagen naar engeland
Engeland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn ouders en zusje naar Tenerife.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vrijdagochtend vlieg ik voor een paar dagen naar engeland
'verkapt'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Snap je nu waarom het veronzichtbaren van Hyves-profielen mij grote zorgen baart.quote:
Neger, wat?quote:President Nigeria schorst nationale elftal voor twee jaar
Goodluck Jonathan kent geen genade voor zijn nationale voetbalelftal. De president van Nigeria heeft het team voor de komende twee jaar uitgesloten van het internationale competitievoetbal.
'Meneer de president heeft besloten dat Nigeria zich de voor de komende twee jaar uit het internationale voetbal terugtrekt, zodat de sport gereorganiseerd kan worden', liet een woordvoerder woensdag weten.
Voorafgaand aan het WK had de president The Super Eagles al een volstrekt onhaalbare doelstelling opgelegd. 'Jullie moeten wereldkampioen worden, dat is jullie nationale plicht', stelde hij.
Nigeria overleefde de poulefase in Zuid-Afrika niet. Zuid-Korea en Argentinië plaatsten zich wél voor de volgende ronde. De sanctie is een direct gevolg van dat 'zwakke' optreden. 'Dit besluit is noodzakelijk na de zwakke prestatie op het lopende WK.'
Ja, ik voel je.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Snap je nu waarom het veronzichtbaren van Hyves-profielen mij grote zorgen baart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |