En ik zit er klaar voor met een sixpack schultebrau en 2zakken kaasknabbelsquote:
Jaquote:
quote:
Ik bij mijn chick natuurlijkquote:
Laten we faken dat de SC dicht is.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
JaMaar wees easy voor dr, ze heeft nu diploma-uitreiking
Oh dacht misschien zij onder jouw plak.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik bij mijn chick natuurlijk. Ik moet vrijdag mee naar een feest van der vriendinnen
.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
JaMaar wees easy voor dr, ze heeft nu diploma-uitreiking
Dit. De bans. Dat ynuhh weer eens gestopt is.quote:
quote:
Dat is zoooooo genant slecht, ongeveer even erg als die 2Pac 'cover' van The way it is.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik heb deze nu al 15 min op repeat staan.
RIP
Deze man zit gewoon constant mee te lezen, ongelooflijk.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:51 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Dit. De bans. Dat ynuhh weer eens gestopt is.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:52 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat is zoooooo genant slecht, ongeveer even erg als die 2Pac 'cover' van The way it is.
Jij en Yvonne.quote:
banmeldtopicquote:
Hoe durf je dat te zeggen!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:52 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat is zoooooo genant slecht, ongeveer even erg als die 2Pac 'cover' van The way it is.
En hij plaatst niet eens dat kankerknopje.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Deze man zit gewoon constant mee te lezen, ongelooflijk.
watquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:54 schreef Chai het volgende:
[..]
En hij plaatst niet eens dat kankerknopje.Zeker bang voor die Clique.
Ben jij toevallig haar zoon?quote:
Kijk 3e post.quote:
oh, zeg dat danquote:
quote:
Nogmaals: kijk eens dat topic van mijn de GC.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:55 schreef MouzurX het volgende:
okeee...
3 kloons weg waar ik niet van weet wie de echte zijn, ben ik straks weer 2 weken lang verward over wie wie is![]()
En kan de SC weer terug naar SC of blijven die trolls als AP trollen? Ik snap niet dat daar geen ban op staat.
AP en PHP zijn geen kloonsquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:55 schreef MouzurX het volgende:
okeee...
3 kloons weg waar ik niet van weet wie de echte zijn, ben ik straks weer 2 weken lang verward over wie wie is![]()
En kan de SC weer terug naar SC of blijven die trolls als AP trollen? Ik snap niet dat daar geen ban op staat.
Op pagina 1 van deze sc zat je nog te trollenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:56 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nogmaals: kijk eens dat topic van mijn de GC.Ik troll niet meer. Ik ben het goede pad op gegaan!
Ik dacht echt dat Yvonne je moeder was?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:55 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Was dat maar zo, dan was ik nu een mini-uberdingensadmin.
Nee, ik heb het over otis bragi en bigkahuna, maar otis2.0 is dan wel gewoon otis of wa?quote:
Dat is geen trollen maar helpen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Op pagina 1 van deze sc zat je nog te trollen
Ja, om binnen een week weer te verschijnenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat Otis, Bragi en All verbannen zijn en dat Bob en Yn gestopt zijn.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:58 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dat is geen trollen maar helpen.
Otis2.0 is Otis is BigKahuna.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:58 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over otis bragi en bigkahuna, maar otis2.0 is dan wel gewoon otis of wa?
Dat zeg ik ook al, ik geef ze tot en met overmorgen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:58 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, om binnen een week weer te verschijnen
Maar waarom is ynuhh "gestopt" ?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:51 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Dit. De bans. Dat ynuhh weer eens gestopt is.
Nee dat gaat niet zo makkelijk bij diequote:Op woensdag 30 juni 2010 20:58 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, om binnen een week weer te verschijnen
Ah die 3de wist ik niet, let ik niet zo opquote:
Die is ook vies oud.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:01 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ah die 3de wist ik niet, let ik niet zo op
Een kont met hersens.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:01 schreef Potloodvis het volgende:
S_a is sowieso een reden voor mij om hier te blijven.
Ik zag het, maar reageerde expres niet, want ik dacht dat het een troll was.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:01 schreef Smart_ass het volgende:
OMG ZAG JE MIJN TYPO?!?!!
Er stond gesopt.HHAHAAHA
Ik zag hetquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:01 schreef Smart_ass het volgende:
Er stond gesopt.HHAHAAHA
Ik dacht dat dat met opzet wasquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:01 schreef Smart_ass het volgende:
Er stond gesopt.HHAHAAHA
quote:
Whahaquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:01 schreef Smart_ass het volgende:
Er stond gesopt.HHAHAAHA
Hard Gay je gefaal.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:04 schreef Skylark. het volgende:
FFUUUUUUUUUUUUUU net zieke sjans in de McDonalds. Maar ik vroeg niet eens haar nummer. Ik was echt cool guy, en dan ga ik toch japsnarsen. Waar is m'n courage.
Wat schattig!quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:01 schreef Potloodvis het volgende:
S_a is sowieso een reden voor mij om hier te blijven.
Japsnarsen LOL.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:04 schreef Skylark. het volgende:
FFUUUUUUUUUUUUUU net zieke sjans in de McDonalds. Maar ik vroeg niet eens haar nummer. Ik was echt cool guy, en dan ga ik toch japsnarsen. Waar is m'n courage.
Zal wel aan de haardos liggen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:04 schreef Skylark. het volgende:
Ik was je eerste e-liefde.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:04 schreef Potloodvis het volgende:
Ik zei alleen S_a. Ze is mijn eerste en laatste e-liefde.
In de Mac. Heb je je doelgroep verplaatst jongequote:Op woensdag 30 juni 2010 21:04 schreef Skylark. het volgende:
Niet vergeten, maar niet durven.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:05 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Japsnarsen LOL.
Eerder mouzurx'en .. telefoonnummers vergeten te vragen heb ik ervaring mee
Jij van een user een werkwoord gemaakt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:04 schreef Skylark. het volgende:
Der werkt in de mc idd 1 zo'n vrij lekker meisjequote:Op woensdag 30 juni 2010 21:06 schreef Skylark. het volgende:
Ze werkt daar, en ik gewoon m'n frietjes bestellen. Maar ik keek haar best wel doordringend aan, maar dat kwam omdat ik moest nadenken wat ik wilde. Maar de chemie was er. En zij zo nog verdrietig kijken toen ik wegging zonder haar te rescuen van de McD.
Ik moet je iets vertellen. Eerst was het inderdaad Lot, maar die wilde alleen als Ajax kampioen zou worden, wat sowieso onmogelijk was. Toen heb ik haar na een tijdje kunnen vergeten en toen kwam jij binnen met je stralende glimlach.quote:
Puh.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:07 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik ben zelfs al ten e-huwelijk gevraagd.
Hoe ziet ze eruit? Ik moet nu volgende week woensdag alweer naar de Mac.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Der werkt in de mc idd 1 zo'n vrij lekker meisje
Lees mijn post. Ze is nog steeds mijn eerste e-liefde, dat kan ik niet veranderen, maar tegenwoordig ben jij dat.quote:
Oké, dan pak ik Sky wel. Die is ook ongelukkig erin op het moment.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Puh.
Dan houd ik het bij HSG.Die ook gebanned is zag ik net.
Pff is een tijdje geleden maar bruin haar beetje klein staart en gewoon cutequote:Op woensdag 30 juni 2010 21:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoe ziet ze eruit? Ik moet nu volgende week woensdag alweer naar de Mac.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |