Uh, nee. Taalkundig gezien een prima zin toch?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Bedoel je niet 'een heel lieve jongen' ?
Nee. Of je moet bedoelen dat je een hele jongen bent, maar daar ga ik niet vanuit.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Uh, nee. Taalkundig gezien een prima zin toch?
toch aardig vermaak zou ik zeggenquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:29 schreef Potloodvis het volgende:
Sky heeft gelijk. SC's als deze zijn inderdaad sneu.
Ik ben een jongen hoor, toch?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:30 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee. Of je moet bedoelen dat je een hele jongen bent, maar daar ga ik niet vanuit.
Mooiquote:
Het is dus een heel lieve jongen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:32 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Laat maar... je luistert toch niet. "Een hele lieve jongen" klopt niet, nee.
wat is je boegbeeld aanpakplan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is dus een heel lieve jongen?
Ja.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is dus een heel lieve jongen?
remlof met zijn popquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:35 schreef remlof het volgende:
Deze sc is sneu, er zijn ook wel goeie. Maar het ligt aan de mensen die er posten he?
watquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:35 schreef remlof het volgende:
Deze sc is sneu, er zijn ook wel goeie. Maar het ligt aan de mensen die er posten he?
Vind je mij sneu?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:35 schreef remlof het volgende:
waarom altijd reacties uitlokken en trollen danquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:35 schreef remlof het volgende:
Jou telefoonnummer heb ik bij de hand. En nee, ik wil niet bij de hand zijn.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:35 schreef remlof het volgende:
Weer wat geleerdquote:
Geen enkele SC dus.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, waar ze het niet stoer vinden om in bijna elke post 'kanker' te zetten enzo.
Ik vind jou sneu.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Daarom is deze sc sneu.
Mensen die grapjes niet doorzien.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:38 schreef remlof het volgende:
[..]
het gebruik van emo.gif vind ik nog sneuerquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar niksquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik moet ook nog jingles halen. Ze zijn nu op en ik moet morgen werken, maar overmorgen heb ik ze nodig.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:39 schreef MiVer het volgende:
ik rook nog 1 groene voor de afloop, dan naar veerse meer
Ik stopte bij scooterquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:40 schreef phpmystyle het volgende:
Even een wetenswaardigheidje. Arnhem is ong 110 KM van mijn huis vandaan.Mijn scooter loopt 85, maar waarschijnlijk haal ik een gemiddelde van nog geen 70. Dat duurt gewoon fucking 3 uur voor ik in Arnhem ben. Maar d'r komen, dat zal ik!
Je vindt het blijkbaar nodig als veertiger om mensen die jouw zoon hadden kunnen zijn keer op keer 'sneu' te noemen en iedere keer weer komen trollen.quote:
Goh, misschien vindt Remlof mij wel sneu. Anyway, ik wil wel eens weten als hij mij dat ook face to face wil zeggenquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:40 schreef Otis2.0 het volgende:
Waarom zou je hier eigenlijk komen als je ons sneu vindt? Ik kan geen andere reden bedenken dan het uitlokken van reacties. Lijkt me niet de bedoeling. Dit is een gezellige SC en een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen slowchatten, wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling
Immers, 3x70=110.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:40 schreef phpmystyle het volgende:
Even een wetenswaardigheidje. Arnhem is ong 110 KM van mijn huis vandaan.Mijn scooter loopt 85, maar waarschijnlijk haal ik een gemiddelde van nog geen 70. Dat duurt gewoon fucking 3 uur voor ik in Arnhem ben. Maar d'r komen, dat zal ik!
Ik kom hier omdat ik FA ben, als gewone user zal je me hier nauwelijks zien. Behalve als MiVer er is, want die vind ik wel grappig.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:40 schreef Otis2.0 het volgende:
Waarom zou je hier eigenlijk komen als je ons sneu vindt? Ik kan geen andere reden bedenken dan het uitlokken van reacties. Lijkt me niet de bedoeling. Dit is een gezellige SC en een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen slowchatten, wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling
ben je breed dan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Goh, misschien vindt Remlof mij wel sneu. Anyway, ik wil wel eens weten als hij mij dat ook face to face wil zeggen
Yamaha Aerox, nette 50 cc, Yasuni uitlaat, en een (ja hier is ie! mallosi koppeling)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
1,80. a 85 KG vleesquote:
Naar een SC komen om daar te komen vertellen dat het een sneue SC is. Wat kun je daar anders van maken dan trollen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar ik kom hier niet om te trollen hoor. Sterker nog, ik troll nergens, kan ik niet maken.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:43 schreef Salatrel het volgende:
ik wil graag de groetjes doen aan Allure_
Winnie GIF =$quote:
Lekker makkelijk, even komen trollen en dan dit als er een reactie komt. Dit is nou een van de redenen dat ik je sneu vind, remlof.quote:
Inderdaad, ik als rustige jongen zonder waarschuwingen, notes en bans kan mij hier echt niet in terugvinden.quote:
Ow, je hebt de TT niet eens gelezen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Naar een SC komen om daar te komen vertellen dat het een sneue SC is. Wat kun je daar anders van maken dan trollen?
Hoe lieeeeeeffffffffffffffffffffffffffffffffffff!quote:
Ik moest hieraan denken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:45 schreef Skylark. het volgende:
I only want to break break break bre-heak your heart.
Nou en. Jij denkt toch zeker niet dat ik oog om oog tand om tand ga doen? Ik rij jou met mijn scooter gewoon overheen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan heb je 10cm minder en 5kg meer dan ik
Je dochter was toch 12?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoe lieeeeeeffffffffffffffffffffffffffffffffffff!
Gezellig hier
Ik heb een baantjeen nu ga ik mn kinderen wassen
Jawel hoor. Ik had alleen verwacht dat jij je als Forum Admin niet tot dat soort getroll zou verlagen. Helaas, vergeefse hoop.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow, je hebt de TT niet eens gelezen?
Lees mijn vorige post nog eens, daarom reageerde ik zo.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, even komen trollen en dan dit als er een reactie komt. Dit is nou een van de redenen dat ik je sneu vind, remlof.
2.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
en ik heb ook een note
Geheel onterecht waarschijnlijk
Denken dat Remlof objectief en neutraal isquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik had alleen verwacht dat jij je als Forum Admin niet tot dat soort getroll zou verlagen. Helaas, vergeefse hoop.
hoiquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
en ik heb ook een note
Geheel onterecht waarschijnlijk
Wtf? Jij gaat het echt nooit snappen he? Jammer.Ik had goede hoop.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik had alleen verwacht dat jij je als Forum Admin niet tot dat soort getroll zou verlagen. Helaas, vergeefse hoop.
Nee, 8 en 9quote:
Voor jou, Remmie:quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Lees mijn vorige post nog eens, daarom reageerde ik zo.
Ik snapte al niet waarom je haar nog moest wassen, maar dan is het mijn fout.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, 8 en 9
En eentje heeft r arm gebroken, over die had ik tDe andere was ik dr haar.
Sorry, probeer het nog eens als ik 45 ben en samenwoon met katten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Wtf? Jij gaat het echt nooit snappen he? Jammer.Ik had goede hoop.
Gefeliciteerd met je baantjequote:Op woensdag 30 juni 2010 18:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoe lieeeeeeffffffffffffffffffffffffffffffffffff!
Gezellig hier
Ik heb een baantjeen nu ga ik mn kinderen wassen
IK KUS GEEN VREEMDENquote:
Ok, doei.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Sorry, probeer het nog eens als ik 45 ben en samenwoon met katten.
Lang haar is wel slim om te wassen nog, want dat gaat nog niet helemaal goed.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik snapte al niet waarom je haar nog moest wassen, maar dan is het mijn fout.
okquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wel
Maar die brownie komt echt wel weer een keer terug hoor
Dank je, daagquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je baantje!
En succes met de kindjes.
1-0 voor Otis. Remlof moet nu de aanval gaan kiezen!!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Sorry, probeer het nog eens als ik 45 ben en samenwoon met katten.
Otis zeurt niet meerquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:49 schreef Skylark. het volgende:
Otis, waarom zeur je er zo lang op door. Gewoon negeren.
Kort haar bij meisjes.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Lang haar is wel slim om te wassen nog, want dat gaat nog niet helemaal goed.
Nee hoor, ik vind hem gewoon grappig. Volgens mij heeft hij ook liever mn browniequote:
quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:50 schreef remlof het volgende:
Otis, crewbashing, twee weken weg.
Remlof negeren?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:49 schreef Skylark. het volgende:
Otis, waarom zeur je er zo lang op door. Gewoon negeren.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:49 schreef remlof het volgende:
Otis2.0, crewbashing, twee weken weg.
Nu weet ik weer waarom ik je zo godse irritant vond en het is me een raadsel waarom ik je weer heb uitgenodigd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Remlof negeren?
CREWBASHING, SKYLARK VINDT DAT FA'S GENEGEERD MOETEN WORDEN!!!ALERT ALERT EMERGENCY EMERGENCY
quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:52 schreef remlof het volgende:
Otis2.0 was al in de herkansing. Er komt geen derde. Kliko.
Het spijt me, het was een uitspatting van me. Wat moet ik doen om het weer goed te maken, het maakte me niet uit wat.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nu weet ik weer waarom ik je zo godse irritant vond en het is me een raadsel waarom ik je weer heb uitgenodigd.
Ja pas op remlof. Hij gaat gewoon op je zitten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou en. Jij denkt toch zeker niet dat ik oog om oog tand om tand ga doen? Ik rij jou met mijn scooter gewoon overheen.
Ik heb een tyfus hekel aan blauwe plekken en bloed. Pijn is niet fijn.
Flauw van je, Remlof.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat helpt niet bij hem. Over en uit nu.
Het is niet dat ik bang voor'm ben, maar straks is ie ineens bere sterk. Ben ik in Arnhem maar wel in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja pas op remlof. Hij gaat gewoon op je zitten.
Challas.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:54 schreef MiVer het volgende:
goed die groene is nu op
ik ga ook weg..later terug
Wie dan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:54 schreef Skylark. het volgende:
Even een Oceans Three plan verzinnen om Otis te bevrijden.
Kanker.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:54 schreef Mozy het volgende:
Vandaag nemen we afscheid van iemand die na een jaren lange strijd met ...
Waar is hij eigenlijk aan doodgegaan.
Zelfdoding.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:54 schreef Mozy het volgende:
Waarom zou hij je iets doen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is niet dat ik bang voor'm ben, maar straks is ie ineens bere sterk. Ben ik in Arnhem maar wel in het ziekenhuis.
Vrijheid van meningsuiting. Daar is ie aan doodgegaan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:54 schreef Mozy het volgende:
Als remlof je aankijkt is het slimste wat je kan doen is gewoon gaan liggen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is niet dat ik bang voor'm ben, maar straks is ie ineens bere sterk. Ben ik in Arnhem maar wel in het ziekenhuis.
Had ik misschien gedaan als dat vuile hypocriete om te kotsen joch het niet had gemaakt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Lees effe bij, allemaal trouwens: [serieus] Waarom doen we allemaal zo gemeen op FOK!? #2
Nee.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Lees effe bij, allemaal trouwens: [serieus] Waarom doen we allemaal zo gemeen op FOK!? #2
Dan neem je deel 3, die is door BX geopend: [serieus] Waarom doen we allemaal gemeen op FOK!? #3 oa KLB en ONZquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Had ik misschien gedaan als dat vuile hypocriete om te kotsen joch het niet had gemaakt.
die vriend heeft het goed voor elkaarquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:56 schreef Breathtaking het volgende:
Zo naar he, m'n vriendje is klaar met tentamens en begonnen met chillen en drinken en ik moet nog meer dan een week keihard leren!
quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:52 schreef remlof het volgende:
Otis2.0 was al in de herkansing. Er komt geen derde. Kliko.
Dat maakt het niet minder erg.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan neem je deel 3, die is door BX geopend: [serieus] Waarom doen we allemaal gemeen op FOK!? #3 oa KLB en ONZ
Nee. Dat zou jij zeker moeten weten. En Otis hebben we al een keer terug laten komen omdat ie zo zielig deed en beloofde z'n gedrag aan te passen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:57 schreef phpmystyle het volgende:
Remlof, even zonder dollen. Mag Otis wel weer opnieuw een account aanmaken en hier posten?
Jawel toch?
Is er een deel 4 of moet ik die vast openen? Want ik wil ook reageren.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan neem je deel 3, die is door BX geopend: [serieus] Waarom doen we allemaal gemeen op FOK!? #3 oa KLB en ONZ
Wat deed hij nu dan voor klikowaardigs?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee. Dat zou jij zeker moeten weten. En Otis hebben we al een keer terug laten komen omdat ie zo zielig deed en beloofde z'n gedrag aan te passen.
watquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee. Dat zou jij zeker moeten weten. En Otis hebben we al een keer terug laten komen omdat ie zo zielig deed en beloofde z'n gedrag aan te passen.
Dat weet ik helemaal niet, ik weet dat als je account verwijderd is tussentijds niet meer mag posten oftewel niet klonen. Maar als je account verwijderd is en in z'n geheel niet meer terug komt dan mag je je toch wel opnieuw registreren? Of is het nu IP ban?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
JIJ GAAT DICHTquote:
Ik ga weer terug naar bokt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:00 schreef Allure_ het volgende:
Ja jongens, zo werkt het regime van Fok! nu eenmaal. Otis loopt hier gewoon 24/7 te zieken en trollen dus nu is het gewoon klaar.
Nee hoor, ik weet dat Otis nog leest.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:00 schreef Skylark. het volgende:
Is het vervelend dat er niemand op je reageert, PV? ik zou nog 3 andere zinsconstructies proberen.
Remlof reageerde alleen op de TTquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:01 schreef Bragi het volgende:
Beetje jammer dat remlof met z'n getroll niet geband wordt en Otis wel.
Beetje hetzelfde als met Lamon vroeger als 'ie kwam trollen.
Zo erg was Otis helemaal niet, ik trol, jij trolt, en zij trollen. En nu moet Otis wel ineens weg, al weet ik natuurlijk niet wat ie allemaal buiten ons weten heeft uigevreten natuurlijkquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:00 schreef Allure_ het volgende:
Ja jongens, zo werkt het regime van Fok! nu eenmaal. Otis loopt hier gewoon 24/7 te zieken en trollen dus nu is het gewoon klaar.
jupquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:02 schreef Chriz2k het volgende:
Maar, even om het duidelijk te maken, Otis is dus puur gebanned vanwege de conversatie met remlof in dit topic?
Otis gaat soms te lang op shit door, maar ik vind dit wel zeer streng.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
Remlof reageerde alleen op de TT. Zoals die het zelf zegt. En Otis ging daar dom op in. Het is gewoon overduidelijk dat je dat soort dingen niet moet doen in dit land waar vrijheid van meningsuiting niet gewaardeerd wordt.
Dom van Otis.
Precies. Hij ging er alleen op in. Hij vroeg naar remlofs beweegredenen. Geen reden tot ban.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
Remlof reageerde alleen op de TT. Zoals die het zelf zegt. En Otis ging daar dom op in. Het is gewoon overduidelijk dat je dat soort dingen niet moet doen in dit land waar vrijheid van meningsuiting niet gewaardeerd wordt.
Dom van Otis.
Nee, zo werkt het hier niet. Je hoort je gewoon te gedragen en anders is het basta. Als het aan mij ligt vallen er zo nog veel meer bans. Weg met die rotte appels.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zo erg was Otis helemaal niet, ik trol, jij trolt, en zij trollen. En nu moet Otis wel ineens weg, al weet ik natuurlijk niet wat ie allemaal buiten ons weten heeft uigevreten natuurlijk
En remlof reageerde niet enkel op de TT. Hij moest weer oude koeien uit de sloot halen met zijn verkapte "hier posten jullie de hele tijd met kanker"-post.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dom van Otis.
Precies, goed is goed.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, zo werkt het hier niet. Je hoort je gewoon te gedragen en anders is het basta. Als het aan mij ligt vallen er zo nog veel meer bans. Weg met die rotte appels.
Ik ben ouderwets, doe niet aan mode.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:04 schreef Skylark. het volgende:
Uhmm, de sarcasme-is passé hoor jongens. Het is nu de
.
Doe dat vooralquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die vriend heeft het goed voor elkaarik draai er ook 1 open om te vieren dat je nog meer dan een week keihard moet leren ok?
Ja, zo simpel is het gewoon.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Precies, goed is goed.Jij en ik snappen de regels ten minste.
Alsof dit nieuws is.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:05 schreef Bragi het volgende:
En nu zie je gewoon WEER dat het niet de gasten van de SC zelf zijn die voor gedonder zorgen, maar van de gasten erbuiten die niks met de SC te maken wíllen hebben...
In dat geval kan wijlen Adolf H. nog een puntje zuigen aan zijn redenatie.quote:
No mattie.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:02 schreef Skylark. het volgende:
[KLB SC 2988] Na dit topic stoppen we echt, mamma.
Liever hier de meest rechtse vanquote:
Don't push it Chris, ik wil een paar coryfeeën overhouden als dat kan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
In dat geval kan wijlen Adolf H. nog een puntje zuigen aan zijn redenatie.
Best ernstig dat een man van 40 genoegdoening vindt in het bannen van mensen die niet in zijn persoonlijke straatje passen.
Precies, kinderen van 3 zijn nog verstandiger.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, zo simpel is het gewoon.(Voor Sky.)
Ik ook. Kan alleen nog geen naam verzinnen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:06 schreef Allure_ het volgende:
Ik ga een nieuw Fok! leven beginnen met een ander account.
Die ook, maar die meest rechtse op mijn pic ook.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
No mattie.
[..]
Liever hier de meest rechtse van.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:06 schreef Allure_ het volgende:
remlof en ik gaan way back, dit kan hij hebben.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Don't push it Chris, ik wil een paar coryfeeën overhouden als dat kan.
Schatje_van_Allyquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ook. Kan alleen nog geen naam verzinnen.
Ik heb alle goede namen al verbruikt, dus die kun je al vergeten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ook. Kan alleen nog geen naam verzinnen.
pm je me dan ffquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:06 schreef Allure_ het volgende:
Als ik één ding van alle rellen heb geleerd; doe je niks an.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:08 schreef Bragi het volgende:
Als remlof hier niet kwam trollen met z'n mislukte vorm van humor ("hihi, ik reageer op de TT, hihi") dan was Otis niet geband.
Alors on Danse.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:08 schreef Chriz2k het volgende:
Hoe heet dat dance/house achtige nummer dat je de laatste tijd veel hoort, met zo'n man die Frans praat in het refrein.
Ehm, nee. Ik begin niet voor niks opnieuwquote:
Komt wel goed, schatjequote:Op woensdag 30 juni 2010 19:08 schreef Bragi het volgende:
Als remlof hier niet kwam trollen met z'n mislukte vorm van humor ("hihi, ik reageer op de TT, hihi") dan was Otis niet geband.
Alors On Danse?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:08 schreef Chriz2k het volgende:
Hoe heet dat dance/house achtige nummer dat je de laatste tijd veel hoort, met zo'n man die Frans praat in het refrein.
Het is gewoon x op x ACCEPT DEFEAT hier.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als ik één ding van alle rellen heb geleerd; doe je niks an.
Mango_kutje?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:06 schreef Allure_ het volgende:
Beetje mijn quotes aanpassen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
MIJN GOD. Ik mag niets over je Franse achtergrond zeggen, maar dit.!!!!
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ehm, nee. Ik begin niet voor niks opnieuw.
Kap nou eens Bupatih, jij zou al helemaal beter moeten weten. Dat over 'kanker' was een reactie op de post vlak boven die eerste van mij: [KLB SC 2989] SC's zijn sneu.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:04 schreef Bragi het volgende:
[..]
En remlof reageerde niet enkel op de TT. Hij moest weer oude koeien uit de sloot halen met zijn verkapte "hier posten jullie de hele tijd met kanker"-post.
Kom naar bokt. Heb je zelfs een bezwaarcomissie die je kunt benaderen als je het niet eens bent met een mod.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:10 schreef Bragi het volgende:
M'n laatste motivatie om iets positief te zeggen over FOK! buiten deze site om is nu ook helemaal weg, hoor.
DUS NU IS HET CHUCK'S SCHULD DAT OTIS IS GESNEUVELD? Shit is onnn.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Kap nou eens Bupatih, jij zou al helemaal beter moeten weten. Dat over 'kanker' was een reactie op de post vlak boven die eerste van mij: [KLB SC 2989] SC's zijn sneu.
En hoeveel bans heb je als mod aangevraagd? Nou?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:12 schreef Bragi het volgende:
Ik werd ooit geband, omdat ik dreigde Luuk Koelman te mailen met het feit dat een user een column van Koelman had gejat en had gesubmit voor op de frontpage, alwaar 'ie ook verscheen.
What the fuck. Ik mag zoiets toch wel melden?
Ik ben ooit 3 maanden geband om niks.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:12 schreef Bragi het volgende:
Ik werd ooit geband, omdat ik dreigde Luuk Koelman te mailen met het feit dat een user een column van Koelman had gejat en had gesubmit voor op de frontpage, alwaar 'ie ook verscheen.
What the fuck. Ik mag zoiets toch wel melden?
Welnee, leer eens begrijpend lezenquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
DUS NU IS HET CHUCK'S SCHULD DAT OTIS IS GESNEUVELD? Shit is onnn.
Beste Remlof,quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Kap nou eens Bupatih, jij zou al helemaal beter moeten weten. Dat over 'kanker' was een reactie op de post vlak boven die eerste van mij: [KLB SC 2989] SC's zijn sneu.
Het is anders niet de eerste keer dat je er iets van zegt. En als je 'kanker' als woord wil verbieden kun je beter in een ander, oostelijker gelegen land terecht. Die 'kanker' als reactie op de post boven je was dus gewoon een troll. Als iets je niet aanstaat aan een user, remlof, kun je Biogarde PM'en, die kijkt er dan naar.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Tot morgen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:14 schreef ynuhh het volgende:
Weer gezeur, nu stop ik er ook maar mee.
Doeidoei.
...quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:12 schreef remlof het volgende:
[..]
En hoeveel bans heb je als mod aangevraagd? Nou?
Doei Ynuhh.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:14 schreef ynuhh het volgende:
Doeidoei.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:14 schreef Skylark. het volgende:
Wel mooi dat dit soort dingen altijd in mijn topics gebeurd.
ynuhh neequote:Op woensdag 30 juni 2010 19:14 schreef ynuhh het volgende:
Doeidoei.
Dankjewel, remlofquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:14 schreef ynuhh het volgende:
Doeidoei.
Ik eigenlijk permanent vanwege het openen van een Gilde SC #2. Gelukkig veranderen mensen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben ooit 3 maanden geband om niks.
Pretenderen dat jij ook weleens mensen om lullige dingentjes hebt willen bannen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:14 schreef Bragi het volgende:
[..]
...
Wat is je punt van deze irrelevante vraag?
Jij mag niet stoppen, niet stoppen, niet stoppen!!!!!!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:14 schreef ynuhh het volgende:
Doeidoei.
Ze komt wel weer terug als het ooit nog gezellig wordt hier.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
ynuhh nee. Ik heb niks gedaan en ik praat niet eens serieus over serieuze dingen hier.
Net alsof die niet terugkomt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:15 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dankjewel, remlofVoor het wegjagen van nóg een user.
WAY TO GO!
Als mod heb ik de regels zo goed mogelijk proberen na te leven. DE REGELS. Waarom zou ik niet iemand mogen mailen dat zijn duurbetaalde column op een site staat met een totaal andere naam eronder?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Pretenderen dat jij ook weleens mensen om lullige dingentjes hebt willen bannen?
Ahaaaa.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wist ik wel hoor, maar ik vond het grappig dat hij er stoer mee deed.
Nou Bragi jij kunt ook wel even dimmen hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:16 schreef Bragi het volgende:
Serieus, hè, die kerel komt hier binnenwalsen en jaagt zo twee users weg met z'n getroll. Had dan gewoon gePM'd of zo. Mensen die de regels niet naleven.
Daarom heb ik een goed voornemen, ik laat de SC nooit meer los.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze komt wel weer terug als het ooit nog gezellig wordt hier.
Het mooiste is nog dat ie nu wel meeleest (hoogstwaarschijnlijk), maar geen enkele respons what so ever gaat geven.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:16 schreef Bragi het volgende:
Serieus, hè, die kerel komt hier binnenwalsen en jaagt zo twee users weg met z'n getroll. Had dan gewoon gePM'd of zo. Mensen die de regels niet naleven.
I GOT YO BACKquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:16 schreef Bragi het volgende:
[..]
Als mod heb ik de regels zo goed mogelijk proberen na te leven. DE REGELS. Waarom zou ik niet iemand mogen mailen dat zijn duurbetaalde columns op een site staat met een totaal andere naam eronder?'t Is toch niet dat ik op dat moment aan het liegen was of zo?
Allemaal remlofs schuld. Als hij hier niet was, was er niks aan de hand op dit moment.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahaaaa.
[..]
Nou Bragi jij kunt ook wel even dimmen hoor![]()
Dat nummer is echt aanquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:17 schreef Skylark. het volgende:
Woow, er zit een soort Lord of the Rings verhaal achter dit liedje![]()
!
Oh, die had ik ook echt niet 1 of 2 pages geleden gepost.quote:
Koop eens inears man.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:18 schreef Potloodvis het volgende:
Krijgen jullie ook altijd een beetje pijn aan de oorschelpen als je oordopjes te lang in hebt?
Bragi je maakt teveel goede punten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:18 schreef Bragi het volgende:
[..]
Allemaal remlofs schuld. Als hij hier niet was, was er niks aan de hand op dit moment.
En als er wel wat aan de hand was, had hij kunnen PM'en of een officiële waarschuwing kunnen plaatsen.
Ja. Mijn dokter heeft ooit gezegd dat dat beginnende oorkanker is.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:18 schreef Potloodvis het volgende:
Krijgen jullie ook altijd een beetje pijn aan de oorschelpen als je oordopjes te lang in hebt?
Wel met zo'n oude, grote koptelefoon van Philips.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:18 schreef Potloodvis het volgende:
ja hoe denk je dat ik erbij kwamquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh, die had ik ook echt niet 1 of 2 pages geleden gepost.
Ik ben al twee of drie keer geband geweest, terwijl/doordat ik een valide punt maakte.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Bragi je maakt teveel goede punten.Je zal geband worden denk ik. Je was een toffe user, ik zal je missen.
Een koptelefoon die staat aan de buitenkant. Oordopjes die doe je in. Ik snap je dus niet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:19 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wel met zo'n oude, grote koptelefoon van Philips.
Daar had ik gisteren even voor gebeld.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja. Mijn dokter heeft ooit gezegd dat dat beginnende oorkanker is.
Ik mis Emi.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:20 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik ben al twee of drie keer geband geweest, terwijl/doordat ik een valide punt maakte.
Alleen met die Emimich-gate verdiende ik de ban.
Dat dus. Ik zeg toch "WEL met zo'n oude, grote KOPTELEFOON".quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Een koptelefoon die staat aan de buitenkant. Oordopjes die doe je in. Ik snap je dus niet.
De tijd dat TMF onverstaanbare nummers ondertitelde.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:17 schreef Skylark. het volgende:
Woow, er zit een soort Lord of the Rings verhaal achter dit liedje![]()
!
Me 2.quote:
Deze neger buigt voor niemand.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:20 schreef Skylark. het volgende:
Bragi, je hebt gelijk maar dat krijg je toch niet. Jij stopt er altijd tevergeefs zoveel moeite in, berust er gewoon in. Het regime is niet voor rede vatbaar, ik probeer niet eens meer ertegen in te gaan.
Doe niet stoer, gek.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik mis Mimi echt. Ik vond het altijd wel lachen met hem
Valide punten van users.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:20 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik ben al twee of drie keer geband geweest, terwijl/doordat ik een valide punt maakte.
Alleen met die Emimich-gate verdiende ik de ban.
Echt jammer dat niemand hem heeft kunnen vervangen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik mis Mimi echt. Ik vond het altijd wel lachen met hem
Goed idee!quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:15 schreef Allure_ het volgende:
Hey Remlof! Nu Otis weg is, kan Seagal dan weer terug komen? Win-win situatie zeg ik je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |