No mattie.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:02 schreef Skylark. het volgende:
[KLB SC 2988] Na dit topic stoppen we echt, mamma.
Liever hier de meest rechtse vanquote:
Don't push it Chris, ik wil een paar coryfeeën overhouden als dat kan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
In dat geval kan wijlen Adolf H. nog een puntje zuigen aan zijn redenatie.
Best ernstig dat een man van 40 genoegdoening vindt in het bannen van mensen die niet in zijn persoonlijke straatje passen.
Precies, kinderen van 3 zijn nog verstandiger.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, zo simpel is het gewoon.(Voor Sky.)
Ik ook. Kan alleen nog geen naam verzinnen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:06 schreef Allure_ het volgende:
Ik ga een nieuw Fok! leven beginnen met een ander account.
Die ook, maar die meest rechtse op mijn pic ook.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
No mattie.
[..]
Liever hier de meest rechtse van.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:06 schreef Allure_ het volgende:
remlof en ik gaan way back, dit kan hij hebben.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Don't push it Chris, ik wil een paar coryfeeën overhouden als dat kan.
Schatje_van_Allyquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ook. Kan alleen nog geen naam verzinnen.
Ik heb alle goede namen al verbruikt, dus die kun je al vergeten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ook. Kan alleen nog geen naam verzinnen.
pm je me dan ffquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:06 schreef Allure_ het volgende:
Als ik één ding van alle rellen heb geleerd; doe je niks an.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:08 schreef Bragi het volgende:
Als remlof hier niet kwam trollen met z'n mislukte vorm van humor ("hihi, ik reageer op de TT, hihi") dan was Otis niet geband.
Alors on Danse.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:08 schreef Chriz2k het volgende:
Hoe heet dat dance/house achtige nummer dat je de laatste tijd veel hoort, met zo'n man die Frans praat in het refrein.
Ehm, nee. Ik begin niet voor niks opnieuwquote:
Komt wel goed, schatjequote:Op woensdag 30 juni 2010 19:08 schreef Bragi het volgende:
Als remlof hier niet kwam trollen met z'n mislukte vorm van humor ("hihi, ik reageer op de TT, hihi") dan was Otis niet geband.
Alors On Danse?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:08 schreef Chriz2k het volgende:
Hoe heet dat dance/house achtige nummer dat je de laatste tijd veel hoort, met zo'n man die Frans praat in het refrein.
Het is gewoon x op x ACCEPT DEFEAT hier.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als ik één ding van alle rellen heb geleerd; doe je niks an.
Mango_kutje?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:06 schreef Allure_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |