ik moet assisteren op een hondenshow voor bulldogjesquote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:39 schreef solaire het volgende:
de show? wat heb ik gemist in topic 26 deel 2 en topic 27?
ah hondenshowquote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:43 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik moet assisteren op een hondenshow voor bulldogjes
Wel leuk met de keurmeester in de ring en rapportages maken ,maar niet als het zo heet is.....zeker niet voor de doggies. (ze staan buiten de keuringen om wel in een schaduwrijke manegebox)
Hoe heter hoe beter en dat is niet alleen met het weer zoquote:
Schat. Ik heb weer rode nagelsquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoe heter hoe beter en dat is niet alleen met het weer zo
Heb jij een privezwembad?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:32 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Schat. Ik heb weer rode nagels
Ik duik dadelijk het privé zwembad in. Het is nodig, ik heb al geklust vanmorgen
Hahah|!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Heb jij een privezwembad?
Ik kom ook zwemmen goed?
Mijn huurbaas heeft een zwembad in zijn tuin, wat toevallig bij mij achterom isquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Heb jij een privezwembad?
Ik kom ook zwemmen goed?
Dat vroeg ik ook niet hequote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:39 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mijn huurbaas heeft een zwembad in zijn tuin, wat toevallig bij mij achterom isEn waar ik gebruik van mag maken. En er zit nu niemand in. Maar ik ga niet heul fok uitnodigen
Argo is samen met The Legend Killer chickies versierenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:40 schreef nattermann het volgende:
Waar is die Argo trouwens gebleven? Nog steeds op jacht?
nee vanavond pasquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:44 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Argo is samen met The Legend Killer chickies versieren
ik heb een datequote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:50 schreef postmortum het volgende:
Mijn date wil dat ik een dag langer blijf in Dusseldorf en ik vind het op zich geemn probleem , maar wat als we totaal geen connectie
Zo wordt het wel nog een goed topic!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:01 schreef postmortum het volgende:
dat trollen is wel erg makkelijk in r & p
Ik hoef maar naar de zon te kijken en ik ben al roodquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:02 schreef sproetjes het volgende:
zooo daar ben ik ook weer
zometeen ff lekker douchen, wasje aanzetten, nieuw thaiboksbroekje gaan kopen en dan nog geen plannen
werd uitgenodigd om te gaan zonnen/zwemmen,,, maar ga morgen ook al in de zon liggen.. denk dat ik, als ik 2 dagen ga, ik helemaal een kreeftje ben
Geen bier erbijquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:02 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik hoef maar naar de zon te kijken en ik ben al rood
Zit ik hier, binnen, bij mijn schoonouders, met mijn korte broek achter m'n schoonpa z'n laptop
Nee, moet straks nog naar de winkel, naar m'n ouders en daarna een verjaardag. Daar dus wel bierquote:
Dan is het goedquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:08 schreef nattermann het volgende:
[..]
Nee, moet straks nog naar de winkel, naar m'n ouders en daarna een verjaardag. Daar dus wel bier
ik bedoel niet dat jullie trollen , maar dat ik ook troll haha , ik kom normaal nooit buiten klb , dus er gaat een wereld voor mij openquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:02 schreef nattermann het volgende:
[..]
Zo wordt het wel nog een goed topic!
ginger??quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:19 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik bedoel niet dat jullie trollen , maar dat ik ook troll haha , ik kom normaal nooit buiten klb , dus er gaat een wereld voor mij open
Inderdaad.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ook.
Lekker wat vlees en dan drank erbij en dan gezellig wat vertellen
Voor ons stond dit weekend al bijna een jaar vast, dus ben wel blij dat het weer een beetje meewerkt.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:40 schreef Gezicht het volgende:
Volgens mij gaat zo ongeveer iedereen BBQ'en vandaag he?
Als Van der Vaart nou eens met zijn handen van de bal afbleef.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat krijg je ook weer ja. Hopelijk weet Nederland dat te voorkomen en gewoon te winnen.
Lekker hoor!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:43 schreef friekin_ het volgende:
Ik ben lekker bruin mensen. Hele dag in het zwembad gehangen met Prosecco
En nu lekker douchen & relaxen, over 2 uur een feest.!
pallets sorteren?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Lekker hoor!
Ik heb 11 uur op een palletwagen door de koelcel gereden
Mensen die koken op gas BBQ-en noemen zouden ze eik allemaal standrechtelijk moeten executerenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:51 schreef huize het volgende:
Checklist:
Tap aan
Bier koud
BBQ aangesloten
Vlees present
Brood gesneden
saaaaais aanwezig
Mensen ik ben bbq laters!
Godsklere. Kén ik jou niet?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:43 schreef friekin_ het volgende:
Ik ben lekker bruin mensen. Hele dag in het zwembad gehangen met Prosecco
En nu lekker douchen & relaxen, over 2 uur een feest.!
Ja waarom niet ?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:38 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oja, Argo's big night! Gaan jullie dat serieus doen?
Hoe is het weer in Philly eik?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:38 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oja, Argo's big night! Gaan jullie dat serieus doen?
We verwachten wel een uitgebreid verslag hier.quote:
Het is hier al weken echt warm, rond de 30 graden. Niet dat ik er veel van meekrijg, want er is overal airco. Maar goed, zometeen maar eens een rokje aan en bijkleuren, het is hard nodig.quote:
Jaquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:36 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hahaha. De vraag is: wil je me kennen
Godzijdank nietquote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:42 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wel uitgebreid verslag hier hoop ik!
Dat krijgen jullie welquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:43 schreef MPG het volgende:
[..]
We verwachten wel een uitgebreid verslag hier.
Die jongen kan wel voor zelfzelf op komenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:47 schreef sproetjes het volgende:
ohja vanavond mag je pooier voor argo gaan spelen he
quote:
Vosss, hou het bij iemand anders. Je kan haar niet aan.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:47 schreef friekin_ het volgende:
[..]
![]()
Vraag maar aan T_L_K, dat wil je niet
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die jongen kan wel voor zelfzelf op komen
Dat lijkt me bijzonder stugquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
[..]
Vosss, hou het bij iemand anders. Je kan haar niet aan.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat lijkt me bijzonder stug
Anyway, je lijkt op Jacques Villeneuve
ow fuck yeah, die verhalen wil ik wel horenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:47 schreef sproetjes het volgende:
ohja vanavond mag je pooier voor argo gaan spelen he
Nee, je mist de baardgroei.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee mandaar lijk ik niet op... of wel mensen ?
Hij maakt geen grapje. Zo is hij niet.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat lijkt me bijzonder stug
Anyway, je lijkt op Jacques Villeneuve
Anders is TLK stood up.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:54 schreef postmortum het volgende:
ben benieuw of Argo ook echt komt opdagen
Nu begin ik te twijfelenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:55 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je lijkt er wel op, alleen heeft Jacques een wat dikkere kop
hmm geen idee , mijn nl is op het moment vrij slecht heb de afgelopen 24 uur Limburgs , Vlaams , Engels , Frans , Spaans , Pools en Russisch gesprokenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Anders is TLK stood up.Help, hoe zeg je dat in het Nederlands?
Zeg eens dat het niet zo is danquote:
ja inddquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:55 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je lijkt er wel op, alleen heeft Jacques een wat dikkere kop
Dan heeft hij een blauwtje gelopenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Anders is TLK stood up.Help, hoe zeg je dat in het Nederlands?
Friekin_, kop jij hem in of zal ik?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
SInds maandag niet meer geschoren jeweet
Jij mag een keerquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:00 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Friekin_, kop jij hem in of zal ik?
Is dat een uitdaging overigens?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:54 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hij maakt geen grapje. Zo is hij niet.
ja wat dikker.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:01 schreef vosss het volgende:
Als ik me een week niet scheer heb ik wel wat meer baard staan dan die foto van JV net
Zeg het maarquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:00 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Friekin_, kop jij hem in of zal ik?
En jij denkt dat ik dikke tieten niet aankan?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:03 schreef friekin_ het volgende:
[..]
NeeIk ben gewoon handenvol werk. Letterlijk, tettenwise.
cafe bloemquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:05 schreef postmortum het volgende:
waar ga je trouwens met Argo heen?
oh dat is een leuk cafequote:
Daarom gaan we juist naar bloemquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:11 schreef postmortum het volgende:
[..]
oh dat is een leuk cafebeetje ouder publiek ook . Stel de arme jongen wel niet gelijk voor ann de hitsige cougars daar
Mental image...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:11 schreef postmortum het volgende:
[..]
oh dat is een leuk cafebeetje ouder publiek ook . Stel de arme jongen wel niet gelijk voor ann de hitsige cougars daar
Die vreet hem opquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:12 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Mental image...
Misschien kan Argo juist wel een vrouw gebruiken die zelf het heft in handen neemt.
Ik zal er eens op lettenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:13 schreef postmortum het volgende:
vooral die wat rechtsvoor altijd bij de ingang staangeen man komt er ongeschonden langs
Yep.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zal er eens op letten
Volgens mij is nu iedereen mijn foto aan het bestuderen
Dat is ook geen baard van een weekquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:19 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Yep.Ik moest wel even goed kijken.
Maar, het valt niet tegen.
Net was het nog sinds maandag.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat is ook geen baard van een weekgewoon paar 3 of 4 dagen
oke 5 dan.. maandag avondquote:
Prima toch. Een echte baard is ook weer zo Bearforce 1.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
oke 5 dan.. maandag avond
Groeit gelukkig niet zo snel dus dat kost mij ook niet zoveel scheermessen
ja en dat jeukt.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:26 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Prima toch. Een echte baard is ook weer zo Bearforce 1.
Het is wel zacht, maar dat haalt het toch niet bij stoppelbaardjes.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja en dat jeukt.
1 of 2 keer scheren is de week is meer als genoeg.
Mij boeit het niet zoveel. Als ik uit ga pak ik wel even een scheermes anders niet.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:30 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het is wel zacht, maar dat haalt het toch niet bij stoppelbaardjes.
Oh, dus vandaag gaat hij eraf?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mij boeit het niet zoveel. Als ik uit ga pak ik wel even een scheermes anders niet.
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:58 schreef friekin_ het volgende:
Zo, ik ga vers bloed zoeken op de BBQ. Ik heb LaChouffe bij![]()
quote:
ben blij dat het niet zo snel groeit. dit heb ik in minder dan 24 uur staan....quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen geen bakkebaardenal zullen jullie het geen baardgroei vinden
dus ik zeg maar klein baardje
hoevvel Polen komen er ?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:22 schreef .ZilveR. het volgende:
Pfff, ik ben zo gestresst en moe.
6 dagen van 9-6 gewerkt, morgen een bbq voor 25 man.
Ik ben bang dat ik drank te weinig heb
Na 1 dag heb ik al meer staanquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen geen bakkebaardenal zullen jullie het geen baardgroei vinden
dus ik zeg maar klein baardje
ik wil ook uit , maar geen geldquote:
hajjj! lekker gewerkt? in die hitte bij mcdrekquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:28 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Na 1 dag heb ik al meer staan
Ohja, ik ben er weer![]()
wek ivo bij de mcdrekquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:30 schreef sproetjes het volgende:
[..]
hajjj! lekker gewerkt? in die hitte bij mcdrek
Jao geen klote te doen gehad, iedereen kwan voor drinken,shake/ijsquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:30 schreef sproetjes het volgende:
[..]
hajjj! lekker gewerkt? in die hitte bij mcdrek
Bij mij op het werk kwamen ze ook alleen maar voor smoothies en jusquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:34 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Jao geen klote te doen gehad, iedereen kwan voor drinken,shake/ijs![]()
Maja daarna weer een in de tuin gewerktzo dus weer douche
ik ga me geloof ik ook nog maar ff koud douchen, zweet me kapoetquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:34 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Jao geen klote te doen gehad, iedereen kwan voor drinken,shake/ijs![]()
Maja daarna weer een in de tuin gewerktzo dus weer douche
ja ik moet chicks hosselen met Argo. Meerderheid ziet liever geen baard.quote:
11 uur meeten we elkaar op de markt.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:14 schreef sproetjes het volgende:
moet jij nog niet gaan hosselen met argo?
We lezen het verslag vannacht?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
11 uur meeten we elkaar op de markt.
Dan gaat het los jongen!
Zeg tegen haar dat ze stil moet zijn en naar de keuken moet !quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:19 schreef solaire het volgende:
[..]
ben blij dat het niet zo snel groeit. dit heb ik in minder dan 24 uur staan....
als ik me s'ochtends scheer klaagt mijn vriendin s'avonds
Cutequote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:04 schreef Mini_rulez het volgende:
Antiklacht: één of andere vage Aziaat ging in de lift een praatje maken (en zich voorstellen), hij was lelijk maar hij hield wel de deur open, mooi meegenomen. Ik zie het maar als een compliment.
Je bent een meisje.. als je het goed doet kun je gratis stappenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Cute![]()
Het is hier TE warm binnen, en ik wil uitgaan, maar ik ben dooooooodmoe, en ik heb geen geld enzo
Dan heeft de meerderheid geen smaak. Zeker meisjes van Argo's leeftijd?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja ik moet chicks hosselen met Argo. Meerderheid ziet liever geen baard.
Over die vergelijken van mij met JV.. toen ik 12 kilo zwaarder was leek ik inderdaad op hem
Zo duur hoeft uitgaan toch niet te zijn?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Cute![]()
Het is hier TE warm binnen, en ik wil uitgaan, maar ik ben dooooooodmoe, en ik heb geen geld enzo
nee gekkiequote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:09 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dan heeft de meerderheid geen smaak. Zeker meisjes van Argo's leeftijd?
Mss, zit ze dan met een schuldgevoel, jwzquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je bent een meisje.. als je het goed doet kun je gratis stappen
Hm, dan wens ik Argo veel succes. Dan wordt het waarschijnlijk toch een cougar.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
nee gekkiewe gaan naar cafe waar wat oudere mensen komen
Amsterdam is niet goedkoopquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:10 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Zo duur hoeft uitgaan toch niet te zijn?Je kunt altijd nog van iemand lenen.
Oh, ik heb daar nooit zo'n moeite mee. Ik leen zelf ook vaak genoeg geld aan mensen. Maar goed, je moet het natuurlijk zelf weten.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Amsterdam is niet goedkoopen geld lenen zuigt :p
dat kanquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:13 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Mss, zit ze dan met een schuldgevoel, jwz
Is goed voor hemquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:16 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hm, dan wens ik Argo veel succes. Dan wordt het waarschijnlijk toch een cougar.
Pas je wel op dat ze hem heel laten?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
dat kan
[..]
Is goed voor hem![]()
Over 8 minutjes vertrek ik
Ik hoor nu ook opeens van vrinden dat we morgen gaan BBQ'en.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
I agreequote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:40 schreef Tassiepassie het volgende:
Hellooo![]()
![]()
net thuis pfff was zo heet vandaag,maar bbq daarna was wel gezellig![]()
Morgen hard werken en hopelijk ook veel fun![]()
Honden is voor gezorgd...er staan partytenten en grote bakken water voor verkoeling....voor de mensen is het wat minder goed geregeld maar die zijn ook ff minder belangrijk![]()
Moet assisteren met een Duitse keurmeester...dus hell yeahh ik ga in oranje kledij en vissershoedje naast hem staan![]()
![]()
Even snel topic doorgespit:
-TLK en Argo, hopelijk hebben jullie het (nu al) naar jullie zin![]()
-stoppelbaardjes/baardgroei is mjummiedat schuurt lekker en ziet er mannelijk uit
Het was gezellig! Leuk als je met de buren kunt opschieten ook al wonen ze 7 deuren verder!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Mensen die koken op gas BBQ-en noemen zouden ze eik allemaal standrechtelijk moeten executeren![]()
!
Hallo Limburg.quote:Op zondag 27 juni 2010 01:13 schreef nattermann het volgende:
[..]hallo Philadelphia!
Bier is lekker, te veel bier ook!
Omdat ze moe was, en ik nog een biertje wilde drinkenquote:Op zondag 27 juni 2010 01:37 schreef Mini_rulez het volgende:
Waarom lig jij daar dan niet?
Als mijn vriendje hier was zou ik het wel weten.
Hoi Tassiequote:Op zondag 27 juni 2010 01:43 schreef Tassiepassie het volgende:
Nee was ff ingedut en toen schrok ik uurtje later wakker en nu klaarwakker![]()
En nu heb ik een voorgevoel dat ik me verslaap als ik nu weer ga proberen
Vervelend.quote:Op zondag 27 juni 2010 01:43 schreef Tassiepassie het volgende:
Nee was ff ingedut en toen schrok ik uurtje later wakker en nu klaarwakker![]()
En nu heb ik een voorgevoel dat ik me verslaap als ik nu weer ga proberen
Ik had toch liever een man dan een biertje.quote:Op zondag 27 juni 2010 01:49 schreef nattermann het volgende:
[..]
Omdat ze moe was, en ik nog een biertje wilde drinken![]()
Zeg dat maar tegen haarquote:Op zondag 27 juni 2010 02:15 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik had toch liever een man dan een biertje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
mjah geen zin inquote:Op zondag 27 juni 2010 02:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Vervelend.Kun je dan niet gewoon drie wekkers zetten?
Het moet natuurlijk wel van twee kanten komenquote:Op zondag 27 juni 2010 02:21 schreef Mini_rulez het volgende:
Het idee is dat jij ook liever een vrouw zou moeten willen dan een biertje.
Als je je maar vermaakt.quote:Op zondag 27 juni 2010 02:21 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
mjah geen zin in![]()
ben maar gaan baggeren
quote:Op zondag 27 juni 2010 02:23 schreef nattermann het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk wel van twee kanten komen, en soms gaat dat niet he
Aww... In dat geval, nog een biertje dan maar?quote:Op zondag 27 juni 2010 02:23 schreef nattermann het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk wel van twee kanten komen, en soms gaat dat niet he
quote:
Graag!quote:Op zondag 27 juni 2010 02:25 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Aww... In dat geval, nog een biertje dan maar?
Hij was voor de eerste keer opstap dus gewoon wat gezellig vertellen om mee te beginnenquote:Op zondag 27 juni 2010 03:39 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat klinkt dat schattig.
Maar het komt er dus op neer dat Argo nog steeds geen chick gehad heeft?
Ok, just checking.quote:Op zondag 27 juni 2010 03:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij was voor de eerste keer opstap dus gewoon wat gezellig vertellen om mee te beginnen
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:51 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik hoor nu ook opeens van vrinden dat we morgen gaan BBQ'en.
En lees op Nu.nl dat het volgend weekend nog warmer wordt dus ik ga kijken of ik niet zelf ook wat zou kunnen organiseren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK bbq meeeeeet
![]()
Het is nu al lekker buitenquote:Op zondag 27 juni 2010 03:52 schreef Mini_rulez het volgende:
Die ken ik dan weer wel!
Robert Downey Jr.![]()
Jude Law is ook wel leuk![]()
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
quote:Op zondag 27 juni 2010 02:20 schreef nattermann het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben wakkergehelicoptert.
Flesje bier
Je hebt heel wat gemist. Waarom ben je nog maar zo weinig online?quote:Op zondag 27 juni 2010 11:04 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Gezicht!
Mini-Argo? Heb ik wat gemist, Argo was toch een mini schenkstroop
Ja weet ik eigenlijk niet ofzo, ik ben van mijn vakantie aan het genieten, elke dag uitslapen, normaal dan, toevallig vandaag niet omdat ik wakker gemaakt werd door vrienden van mijn broer, maar voor de rest doe ik niet veelquote:Op zondag 27 juni 2010 11:06 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Je hebt heel wat gemist. Waarom ben je nog maar zo weinig online?
Ik ben jaloersquote:Op zondag 27 juni 2010 11:27 schreef friekin_ het volgende:
* friekin_ heeft een date donderdag
En ik ga weer naar buiten. Om het even in jullie neuzen te wrijven:
[ afbeelding ]!!!
Ik ga vandaag een zware middag tegemoet, moet zo een uur buiten aan het werk en daarna zal ik wel K.O. zijn vrees ik.quote:
Ik ken het. Net de heule tijd in het zwembad gelegen, en nu zit ik weer op het punt: "Ben ik misselijk of heb ik honger". Eeuwig dilemma. Als je misselijk bent, en je besluit te eten, ga je kotsen.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga vandaag een zware middag tegemoet, moet zo een uur buiten aan het werk en daarna zal ik wel K.O. zijn vrees ik.
Tell us the storyquote:Op zondag 27 juni 2010 13:41 schreef Argo het volgende:
PC is dood geformatteerd, maar het gaat niet goed met hem! Alle drivers weg heb de internet driver gelukkig kunnen vinden! @TLK heb je het nog leuk gehad ? Hier was het koud op de fiets, ben op de terugweg wel twee bekende tegen gekomen!
Argoquote:Op zondag 27 juni 2010 13:41 schreef Argo het volgende:
PC is dood geformatteerd, maar het gaat niet goed met hem! Alle drivers weg heb de internet driver gelukkig kunnen vinden! @TLK heb je het nog leuk gehad ? Hier was het koud op de fiets, ben op de terugweg wel twee bekende tegen gekomen!
quote:
EENS. Ik heb er een keer een half uur op 1 mcchicken staan wachtenquote:Op zondag 27 juni 2010 14:02 schreef postmortum het volgende:
ik heb spoetjes geloof ongeveer 1 uur geleden zien joggen door echt , heb alleen niet geroepen aangezien ze een discman o zo op had.
Trouwens ik wil de Mac D in Echt nomineren tot slechtse mc donalds ooit
TLK heeft het verslag al uitgebracht. Verder heb ik nog te melden dat ik zon scooter heb ingehaald toen ik naar huis fietste. Maar dat was zon 30 km scootertje ofzo. De meiden erop moesten wel lachen maar waren niet on de indruk! Verder kan ik melden dat ik weer contact ben aan het zoeken met een meid waar ik voorheen 2 dates heb gehad. Die dates gingen er moeizaam!quote:
ik vraag 1 large mgnugget menu , wat krijg ik een kleine met 1 bakje sausquote:Op zondag 27 juni 2010 14:04 schreef friekin_ het volgende:
[..]
EENS. Ik heb er een keer een half uur op 1 mcchicken staan wachten
argo , koop een fles vodka en rode roosquote:Op zondag 27 juni 2010 14:04 schreef Argo het volgende:
[..]
TLK heeft het verslag al uitgebracht. Verder heb ik nog te melden dat ik zon scooter heb ingehaald toen ik naar huis fietste. Maar dat was zon 30 km scootertje ofzo. De meiden erop moesten wel lachen maar waren niet on de indruk! Verder kan ik melden dat ik weer contact ben aan het zoeken met een meid waar ik voorheen 2 dates heb gehad. Die dates gingen er moeizaam!
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:08 schreef postmortum het volgende:
[..]
argo , koop een fles vodka en rode roos
Waarom een fles Vodka en een rode roos. Ze drinkt geloof ik niet eens.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:08 schreef postmortum het volgende:
[..]
argo , koop een fles vodka en rode roos
Wat een saaie kut. Echte vrouwen kunnen liters tanken.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:09 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
Waarom een fles Vodka en een rode roos. Ze drinkt geloof ik niet eens.
Tss een kut is een kut! Argo maakt het niet zoveel uit! Maar ik dacht dat dit al vrij bekend was. Natuurlijk heeft Argo ook zijn grenzen maar deze ''kut'' is wel rond zijn leeftijd etc.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:10 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Wat een saaie kut. Echte vrouwen kunnen liters tanken.
Er bestaan wel meer kutten die rond jou leeftijd zijnquote:Op zondag 27 juni 2010 14:11 schreef Argo het volgende:
[..]
Tss een kut is een kut! Argo maakt het niet zoveel uit! Maar ik dacht dat dit al vrij bekend was. Natuurlijk heeft Argo ook zijn grenzen maar deze ''kut'' is wel rond zijn leeftijd etc.
Klopt maar deze is geïnteresseerd in een Argo. En die andere moet ik geïnteresseerd in een Argo laten worden.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Er bestaan wel meer kutten die rond jou leeftijd zijn
Dat is toch ook leuk? Jagenquote:Op zondag 27 juni 2010 14:14 schreef Argo het volgende:
[..]
Klopt maar deze is geïnteresseerd in een Argo. En die andere moet ik geïnteresseerd in een Argo laten worden.
Ga je nog vaker op stap met TLK? Dan leert ie het je toch welquote:Op zondag 27 juni 2010 14:16 schreef Argo het volgende:
[..]
Toch vind ik het redelijk eng en zou ik bij god niet weten hoe ik dat aanpak!
Kans dat als ik oppak en het bij die ene verpruts. Is 9 op de 10. Dus ik moet 1000 vrouwen mijn tel geven ?quote:Op zondag 27 juni 2010 14:19 schreef postmortum het volgende:
gewoon elke vrouw je telefoonnummer geven , macht van de grote getallen , als je er 100 je gsm nummer geeft , belt er altijd wel 1 terug
Waarom zou je het verprutsen?quote:Op zondag 27 juni 2010 14:25 schreef Argo het volgende:
[..]
Kans dat als ik oppak en het bij die ene verpruts. Is 9 op de 10. Dus ik moet 1000 vrouwen mijn tel geven ?
Omdat ik verlegen ben bij vrouwen!quote:Op zondag 27 juni 2010 14:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Waarom zou je het verprutsen?
Als je zo gaat denken verpruts je het wel ja
Vandaar ook die 2e zin.quote:
toch niet aan de telefoon ?quote:
Typische man. Ik moet mijn zaad lozen en zij ziet me wel staan.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:14 schreef Argo het volgende:
[..]
Klopt maar deze is geïnteresseerd in een Argo. En die andere moet ik geïnteresseerd in een Argo laten worden.
Hmm als ik mijn pc nu herstart en alle drivers het doen dan zal ik positiever blijven!quote:Op zondag 27 juni 2010 14:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vandaar ook die 2e zin.
Denk positief dan.
friekin_ mag die arme Argo niet in jou zijn zaad lozen ? Zo wordt het nooit wat met die kerelquote:Op zondag 27 juni 2010 14:29 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Typische man. Ik moet mijn zaad lozen en zij ziet me wel staan.
Zou je niet eens gewoon minder wanhopig zijn en je eigen leven gaan leiden en kijken wat er op je pad komt?
Maar deze meid kwam op mijn pad. Dus tja dan is er niks mis mee.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:29 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Typische man. Ik moet mijn zaad lozen en zij ziet me wel staan.
Zou je niet eens gewoon minder wanhopig zijn en je eigen leven gaan leiden en kijken wat er op je pad komt?
Ik ben vrijgevochten. Ik bepaal zelf wel wie mij mag volspuiten en uitwonen.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:30 schreef postmortum het volgende:
[..]
friekin_ mag die arme Argo niet in jou zijn zaad lozen ? Zo wordt het nooit wat met die kerel
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:43 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ben vrijgevochten. Ik bepaal zelf wel wie mij mag volspuiten en uitwonen.
Ja ik ben nog blijven plakken tot half 4quote:Op zondag 27 juni 2010 13:41 schreef Argo het volgende:
Lol dat is laat ja, dat had ik niet overleefd, want mijn vader maakte me al om 9 uur wakker ofzo!quote:Op zondag 27 juni 2010 15:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja ik ben nog blijven plakken tot half 4
En waaaat ga je bestellen?quote:Op zondag 27 juni 2010 15:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga zometeen met iemand eten bij de MC
Ach je weet nu wel wat uitgaan isquote:Op zondag 27 juni 2010 15:17 schreef Argo het volgende:
[..]
Lol dat is laat ja, dat had ik niet overleefd, want mijn vader maakte me al om 9 uur wakker ofzo!
quote:Op zondag 27 juni 2010 15:24 schreef friekin_ het volgende:
[..]
En waaaat ga je bestellen?
Ik heb zojuist ook mijn honger gestild. En dan heb ik het nondeju niet over dat ik heb gegeten
Dat hete weer maakt me gek.
Nog gekker dan ik überhaupt al ben ja.
En dan ook nog eens Bonobo aan.
Op LP
Gotver. Even bijkomen hoor
Ik denk dat ik vanavond, met mijn geile kater ook maar eens vet voedsel scoor. Waarom denk ik steeds aan een wrap doner kebab met cocktailsausquote:Op zondag 27 juni 2010 15:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet.
Ik denk Big Mac menuwant Big Mac
Ik ben nu aan het wachten op iemand die mij komt ophalen.
En ik ga zelf weg. Dus groetjens.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:27 schreef nattermann het volgende:
Straks naar Gezicht toe, BBQ of uiteten
Dat gaat er hier ook wel in.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vanavond, met mijn geile kater ook maar eens vet voedsel scoor. Waarom denk ik steeds aan een wrap doner kebab met cocktailsaus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |