ik moet assisteren op een hondenshow voor bulldogjesquote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:39 schreef solaire het volgende:
de show? wat heb ik gemist in topic 26 deel 2 en topic 27?
ah hondenshowquote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:43 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik moet assisteren op een hondenshow voor bulldogjes
Wel leuk met de keurmeester in de ring en rapportages maken ,maar niet als het zo heet is.....zeker niet voor de doggies. (ze staan buiten de keuringen om wel in een schaduwrijke manegebox)
Hoe heter hoe beter en dat is niet alleen met het weer zoquote:
Schat. Ik heb weer rode nagelsquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoe heter hoe beter en dat is niet alleen met het weer zo
Heb jij een privezwembad?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:32 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Schat. Ik heb weer rode nagels
Ik duik dadelijk het privé zwembad in. Het is nodig, ik heb al geklust vanmorgen
Hahah|!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Heb jij een privezwembad?
Ik kom ook zwemmen goed?
Mijn huurbaas heeft een zwembad in zijn tuin, wat toevallig bij mij achterom isquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Heb jij een privezwembad?
Ik kom ook zwemmen goed?
Dat vroeg ik ook niet hequote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:39 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mijn huurbaas heeft een zwembad in zijn tuin, wat toevallig bij mij achterom isEn waar ik gebruik van mag maken. En er zit nu niemand in. Maar ik ga niet heul fok uitnodigen
Argo is samen met The Legend Killer chickies versierenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:40 schreef nattermann het volgende:
Waar is die Argo trouwens gebleven? Nog steeds op jacht?
nee vanavond pasquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:44 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Argo is samen met The Legend Killer chickies versieren
ik heb een datequote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:50 schreef postmortum het volgende:
Mijn date wil dat ik een dag langer blijf in Dusseldorf en ik vind het op zich geemn probleem , maar wat als we totaal geen connectie
Zo wordt het wel nog een goed topic!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:01 schreef postmortum het volgende:
dat trollen is wel erg makkelijk in r & p
Ik hoef maar naar de zon te kijken en ik ben al roodquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:02 schreef sproetjes het volgende:
zooo daar ben ik ook weer
zometeen ff lekker douchen, wasje aanzetten, nieuw thaiboksbroekje gaan kopen en dan nog geen plannen
werd uitgenodigd om te gaan zonnen/zwemmen,,, maar ga morgen ook al in de zon liggen.. denk dat ik, als ik 2 dagen ga, ik helemaal een kreeftje ben
Geen bier erbijquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:02 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik hoef maar naar de zon te kijken en ik ben al rood
Zit ik hier, binnen, bij mijn schoonouders, met mijn korte broek achter m'n schoonpa z'n laptop
Nee, moet straks nog naar de winkel, naar m'n ouders en daarna een verjaardag. Daar dus wel bierquote:
Dan is het goedquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:08 schreef nattermann het volgende:
[..]
Nee, moet straks nog naar de winkel, naar m'n ouders en daarna een verjaardag. Daar dus wel bier
ik bedoel niet dat jullie trollen , maar dat ik ook troll haha , ik kom normaal nooit buiten klb , dus er gaat een wereld voor mij openquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:02 schreef nattermann het volgende:
[..]
Zo wordt het wel nog een goed topic!
ginger??quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:19 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik bedoel niet dat jullie trollen , maar dat ik ook troll haha , ik kom normaal nooit buiten klb , dus er gaat een wereld voor mij open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |