Seks.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:58 schreef twoarmedman het volgende:
Sowieso een raar meisje dat ze een jongen die ze niet kent vraagt om meteen een weekend langs te komen.
datquote:
hmm ik wil nog niet dood ze heeft twee beren van broersquote:
ik ben 12 wat is dit?quote:
broers eerst onmbrengenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:00 schreef postmortum het volgende:
[..]
hmm ik wil nog niet dood ze heeft twee beren van broers
Om die reden zou ik nu dus helemaal niet meer gaan.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:58 schreef twoarmedman het volgende:
Sowieso een raar meisje dat ze een jongen die ze niet kent vraagt om meteen een weekend langs te komen.
Weet je zeker dat dit niet haar pooiers zijn? Ze is wel makkelijk zo te horen. Té makkelijk.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:00 schreef postmortum het volgende:
[..]
hmm ik wil nog niet dood ze heeft twee beren van broers
Misschien wil ze een uitwisseling van soa's organiseren.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:03 schreef Torrio het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dit niet haar pooiers zijn? Ze is wel makkelijk zo te horen. Té makkelijk.
In dat geval, ik mis chlamydia nog in m'n collectiequote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:06 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Misschien wil ze een uitwisseling van soa's organiseren.
Spaar ze allemaal !quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:06 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Misschien wil ze een uitwisseling van soa's organiseren.
Als de vrouwen nou even vertellen welke ze hebben, dan kunnen we uitwisselen. Ben een echte verzamelaar, ik wil ze allemaal tegelijk.quote:
Soa dating site misschien wel een goed idee.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:11 schreef Torrio het volgende:
[..]
Als de vrouwen nou even vertellen welke ze hebben, dan kunnen we uitwisselen. Ben een echte verzamelaar, ik wil ze allemaal tegelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |