Mss, zit ze dan met een schuldgevoel, jwzquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je bent een meisje.. als je het goed doet kun je gratis stappen
Hm, dan wens ik Argo veel succes. Dan wordt het waarschijnlijk toch een cougar.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
nee gekkiewe gaan naar cafe waar wat oudere mensen komen
Amsterdam is niet goedkoopquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:10 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Zo duur hoeft uitgaan toch niet te zijn?Je kunt altijd nog van iemand lenen.
Oh, ik heb daar nooit zo'n moeite mee. Ik leen zelf ook vaak genoeg geld aan mensen. Maar goed, je moet het natuurlijk zelf weten.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Amsterdam is niet goedkoopen geld lenen zuigt :p
dat kanquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:13 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Mss, zit ze dan met een schuldgevoel, jwz
Is goed voor hemquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:16 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hm, dan wens ik Argo veel succes. Dan wordt het waarschijnlijk toch een cougar.
Pas je wel op dat ze hem heel laten?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
dat kan
[..]
Is goed voor hem![]()
Over 8 minutjes vertrek ik
Ik hoor nu ook opeens van vrinden dat we morgen gaan BBQ'en.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
I agreequote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:40 schreef Tassiepassie het volgende:
Hellooo![]()
![]()
net thuis pfff was zo heet vandaag,maar bbq daarna was wel gezellig![]()
Morgen hard werken en hopelijk ook veel fun![]()
Honden is voor gezorgd...er staan partytenten en grote bakken water voor verkoeling....voor de mensen is het wat minder goed geregeld maar die zijn ook ff minder belangrijk![]()
Moet assisteren met een Duitse keurmeester...dus hell yeahh ik ga in oranje kledij en vissershoedje naast hem staan![]()
![]()
Even snel topic doorgespit:
-TLK en Argo, hopelijk hebben jullie het (nu al) naar jullie zin![]()
-stoppelbaardjes/baardgroei is mjummiedat schuurt lekker en ziet er mannelijk uit
Het was gezellig! Leuk als je met de buren kunt opschieten ook al wonen ze 7 deuren verder!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Mensen die koken op gas BBQ-en noemen zouden ze eik allemaal standrechtelijk moeten executeren![]()
!
Hallo Limburg.quote:Op zondag 27 juni 2010 01:13 schreef nattermann het volgende:
[..]hallo Philadelphia!
Bier is lekker, te veel bier ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |