hajjj! lekker gewerkt? in die hitte bij mcdrekquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:28 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Na 1 dag heb ik al meer staan
Ohja, ik ben er weer![]()
wek ivo bij de mcdrekquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:30 schreef sproetjes het volgende:
[..]
hajjj! lekker gewerkt? in die hitte bij mcdrek
Jao geen klote te doen gehad, iedereen kwan voor drinken,shake/ijsquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:30 schreef sproetjes het volgende:
[..]
hajjj! lekker gewerkt? in die hitte bij mcdrek
Bij mij op het werk kwamen ze ook alleen maar voor smoothies en jusquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:34 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Jao geen klote te doen gehad, iedereen kwan voor drinken,shake/ijs![]()
Maja daarna weer een in de tuin gewerktzo dus weer douche
ik ga me geloof ik ook nog maar ff koud douchen, zweet me kapoetquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:34 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Jao geen klote te doen gehad, iedereen kwan voor drinken,shake/ijs![]()
Maja daarna weer een in de tuin gewerktzo dus weer douche
ja ik moet chicks hosselen met Argo. Meerderheid ziet liever geen baard.quote:
11 uur meeten we elkaar op de markt.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:14 schreef sproetjes het volgende:
moet jij nog niet gaan hosselen met argo?
We lezen het verslag vannacht?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
11 uur meeten we elkaar op de markt.
Dan gaat het los jongen!
Zeg tegen haar dat ze stil moet zijn en naar de keuken moet !quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:19 schreef solaire het volgende:
[..]
ben blij dat het niet zo snel groeit. dit heb ik in minder dan 24 uur staan....
als ik me s'ochtends scheer klaagt mijn vriendin s'avonds
Cutequote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:04 schreef Mini_rulez het volgende:
Antiklacht: één of andere vage Aziaat ging in de lift een praatje maken (en zich voorstellen), hij was lelijk maar hij hield wel de deur open, mooi meegenomen. Ik zie het maar als een compliment.
Je bent een meisje.. als je het goed doet kun je gratis stappenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Cute![]()
Het is hier TE warm binnen, en ik wil uitgaan, maar ik ben dooooooodmoe, en ik heb geen geld enzo
Dan heeft de meerderheid geen smaak. Zeker meisjes van Argo's leeftijd?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja ik moet chicks hosselen met Argo. Meerderheid ziet liever geen baard.
Over die vergelijken van mij met JV.. toen ik 12 kilo zwaarder was leek ik inderdaad op hem
Zo duur hoeft uitgaan toch niet te zijn?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Cute![]()
Het is hier TE warm binnen, en ik wil uitgaan, maar ik ben dooooooodmoe, en ik heb geen geld enzo
nee gekkiequote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:09 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dan heeft de meerderheid geen smaak. Zeker meisjes van Argo's leeftijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |