Omdat ze moe was, en ik nog een biertje wilde drinkenquote:Op zondag 27 juni 2010 01:37 schreef Mini_rulez het volgende:
Waarom lig jij daar dan niet?
Als mijn vriendje hier was zou ik het wel weten.
Hoi Tassiequote:Op zondag 27 juni 2010 01:43 schreef Tassiepassie het volgende:
Nee was ff ingedut en toen schrok ik uurtje later wakker en nu klaarwakker![]()
En nu heb ik een voorgevoel dat ik me verslaap als ik nu weer ga proberen
Vervelend.quote:Op zondag 27 juni 2010 01:43 schreef Tassiepassie het volgende:
Nee was ff ingedut en toen schrok ik uurtje later wakker en nu klaarwakker![]()
En nu heb ik een voorgevoel dat ik me verslaap als ik nu weer ga proberen
Ik had toch liever een man dan een biertje.quote:Op zondag 27 juni 2010 01:49 schreef nattermann het volgende:
[..]
Omdat ze moe was, en ik nog een biertje wilde drinken![]()
Zeg dat maar tegen haarquote:Op zondag 27 juni 2010 02:15 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik had toch liever een man dan een biertje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
mjah geen zin inquote:Op zondag 27 juni 2010 02:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Vervelend.Kun je dan niet gewoon drie wekkers zetten?
Het moet natuurlijk wel van twee kanten komenquote:Op zondag 27 juni 2010 02:21 schreef Mini_rulez het volgende:
Het idee is dat jij ook liever een vrouw zou moeten willen dan een biertje.
Als je je maar vermaakt.quote:Op zondag 27 juni 2010 02:21 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
mjah geen zin in![]()
ben maar gaan baggeren
quote:Op zondag 27 juni 2010 02:23 schreef nattermann het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk wel van twee kanten komen, en soms gaat dat niet he
Aww... In dat geval, nog een biertje dan maar?quote:Op zondag 27 juni 2010 02:23 schreef nattermann het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk wel van twee kanten komen, en soms gaat dat niet he
quote:
Graag!quote:Op zondag 27 juni 2010 02:25 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Aww... In dat geval, nog een biertje dan maar?
Hij was voor de eerste keer opstap dus gewoon wat gezellig vertellen om mee te beginnenquote:Op zondag 27 juni 2010 03:39 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat klinkt dat schattig.
Maar het komt er dus op neer dat Argo nog steeds geen chick gehad heeft?
Ok, just checking.quote:Op zondag 27 juni 2010 03:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij was voor de eerste keer opstap dus gewoon wat gezellig vertellen om mee te beginnen
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:51 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik hoor nu ook opeens van vrinden dat we morgen gaan BBQ'en.
En lees op Nu.nl dat het volgend weekend nog warmer wordt dus ik ga kijken of ik niet zelf ook wat zou kunnen organiseren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK bbq meeeeeet
![]()
Het is nu al lekker buitenquote:Op zondag 27 juni 2010 03:52 schreef Mini_rulez het volgende:
Die ken ik dan weer wel!
Robert Downey Jr.![]()
Jude Law is ook wel leuk![]()
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
quote:Op zondag 27 juni 2010 02:20 schreef nattermann het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben wakkergehelicoptert.
Flesje bier
Je hebt heel wat gemist. Waarom ben je nog maar zo weinig online?quote:Op zondag 27 juni 2010 11:04 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Gezicht!
Mini-Argo? Heb ik wat gemist, Argo was toch een mini schenkstroop
Ja weet ik eigenlijk niet ofzo, ik ben van mijn vakantie aan het genieten, elke dag uitslapen, normaal dan, toevallig vandaag niet omdat ik wakker gemaakt werd door vrienden van mijn broer, maar voor de rest doe ik niet veelquote:Op zondag 27 juni 2010 11:06 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Je hebt heel wat gemist. Waarom ben je nog maar zo weinig online?
Ik ben jaloersquote:Op zondag 27 juni 2010 11:27 schreef friekin_ het volgende:
* friekin_ heeft een date donderdag
En ik ga weer naar buiten. Om het even in jullie neuzen te wrijven:
[ afbeelding ]!!!
Ik ga vandaag een zware middag tegemoet, moet zo een uur buiten aan het werk en daarna zal ik wel K.O. zijn vrees ik.quote:
Ik ken het. Net de heule tijd in het zwembad gelegen, en nu zit ik weer op het punt: "Ben ik misselijk of heb ik honger". Eeuwig dilemma. Als je misselijk bent, en je besluit te eten, ga je kotsen.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga vandaag een zware middag tegemoet, moet zo een uur buiten aan het werk en daarna zal ik wel K.O. zijn vrees ik.
Tell us the storyquote:Op zondag 27 juni 2010 13:41 schreef Argo het volgende:
PC is dood geformatteerd, maar het gaat niet goed met hem! Alle drivers weg heb de internet driver gelukkig kunnen vinden! @TLK heb je het nog leuk gehad ? Hier was het koud op de fiets, ben op de terugweg wel twee bekende tegen gekomen!
Argoquote:Op zondag 27 juni 2010 13:41 schreef Argo het volgende:
PC is dood geformatteerd, maar het gaat niet goed met hem! Alle drivers weg heb de internet driver gelukkig kunnen vinden! @TLK heb je het nog leuk gehad ? Hier was het koud op de fiets, ben op de terugweg wel twee bekende tegen gekomen!
quote:
EENS. Ik heb er een keer een half uur op 1 mcchicken staan wachtenquote:Op zondag 27 juni 2010 14:02 schreef postmortum het volgende:
ik heb spoetjes geloof ongeveer 1 uur geleden zien joggen door echt , heb alleen niet geroepen aangezien ze een discman o zo op had.
Trouwens ik wil de Mac D in Echt nomineren tot slechtse mc donalds ooit
TLK heeft het verslag al uitgebracht. Verder heb ik nog te melden dat ik zon scooter heb ingehaald toen ik naar huis fietste. Maar dat was zon 30 km scootertje ofzo. De meiden erop moesten wel lachen maar waren niet on de indruk! Verder kan ik melden dat ik weer contact ben aan het zoeken met een meid waar ik voorheen 2 dates heb gehad. Die dates gingen er moeizaam!quote:
ik vraag 1 large mgnugget menu , wat krijg ik een kleine met 1 bakje sausquote:Op zondag 27 juni 2010 14:04 schreef friekin_ het volgende:
[..]
EENS. Ik heb er een keer een half uur op 1 mcchicken staan wachten
argo , koop een fles vodka en rode roosquote:Op zondag 27 juni 2010 14:04 schreef Argo het volgende:
[..]
TLK heeft het verslag al uitgebracht. Verder heb ik nog te melden dat ik zon scooter heb ingehaald toen ik naar huis fietste. Maar dat was zon 30 km scootertje ofzo. De meiden erop moesten wel lachen maar waren niet on de indruk! Verder kan ik melden dat ik weer contact ben aan het zoeken met een meid waar ik voorheen 2 dates heb gehad. Die dates gingen er moeizaam!
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:08 schreef postmortum het volgende:
[..]
argo , koop een fles vodka en rode roos
Waarom een fles Vodka en een rode roos. Ze drinkt geloof ik niet eens.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:08 schreef postmortum het volgende:
[..]
argo , koop een fles vodka en rode roos
Wat een saaie kut. Echte vrouwen kunnen liters tanken.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:09 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
Waarom een fles Vodka en een rode roos. Ze drinkt geloof ik niet eens.
Tss een kut is een kut! Argo maakt het niet zoveel uit! Maar ik dacht dat dit al vrij bekend was. Natuurlijk heeft Argo ook zijn grenzen maar deze ''kut'' is wel rond zijn leeftijd etc.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:10 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Wat een saaie kut. Echte vrouwen kunnen liters tanken.
Er bestaan wel meer kutten die rond jou leeftijd zijnquote:Op zondag 27 juni 2010 14:11 schreef Argo het volgende:
[..]
Tss een kut is een kut! Argo maakt het niet zoveel uit! Maar ik dacht dat dit al vrij bekend was. Natuurlijk heeft Argo ook zijn grenzen maar deze ''kut'' is wel rond zijn leeftijd etc.
Klopt maar deze is geïnteresseerd in een Argo. En die andere moet ik geïnteresseerd in een Argo laten worden.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Er bestaan wel meer kutten die rond jou leeftijd zijn
Dat is toch ook leuk? Jagenquote:Op zondag 27 juni 2010 14:14 schreef Argo het volgende:
[..]
Klopt maar deze is geïnteresseerd in een Argo. En die andere moet ik geïnteresseerd in een Argo laten worden.
Ga je nog vaker op stap met TLK? Dan leert ie het je toch welquote:Op zondag 27 juni 2010 14:16 schreef Argo het volgende:
[..]
Toch vind ik het redelijk eng en zou ik bij god niet weten hoe ik dat aanpak!
Kans dat als ik oppak en het bij die ene verpruts. Is 9 op de 10. Dus ik moet 1000 vrouwen mijn tel geven ?quote:Op zondag 27 juni 2010 14:19 schreef postmortum het volgende:
gewoon elke vrouw je telefoonnummer geven , macht van de grote getallen , als je er 100 je gsm nummer geeft , belt er altijd wel 1 terug
Waarom zou je het verprutsen?quote:Op zondag 27 juni 2010 14:25 schreef Argo het volgende:
[..]
Kans dat als ik oppak en het bij die ene verpruts. Is 9 op de 10. Dus ik moet 1000 vrouwen mijn tel geven ?
Omdat ik verlegen ben bij vrouwen!quote:Op zondag 27 juni 2010 14:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Waarom zou je het verprutsen?
Als je zo gaat denken verpruts je het wel ja
Vandaar ook die 2e zin.quote:
toch niet aan de telefoon ?quote:
Typische man. Ik moet mijn zaad lozen en zij ziet me wel staan.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:14 schreef Argo het volgende:
[..]
Klopt maar deze is geïnteresseerd in een Argo. En die andere moet ik geïnteresseerd in een Argo laten worden.
Hmm als ik mijn pc nu herstart en alle drivers het doen dan zal ik positiever blijven!quote:Op zondag 27 juni 2010 14:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vandaar ook die 2e zin.
Denk positief dan.
friekin_ mag die arme Argo niet in jou zijn zaad lozen ? Zo wordt het nooit wat met die kerelquote:Op zondag 27 juni 2010 14:29 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Typische man. Ik moet mijn zaad lozen en zij ziet me wel staan.
Zou je niet eens gewoon minder wanhopig zijn en je eigen leven gaan leiden en kijken wat er op je pad komt?
Maar deze meid kwam op mijn pad. Dus tja dan is er niks mis mee.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:29 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Typische man. Ik moet mijn zaad lozen en zij ziet me wel staan.
Zou je niet eens gewoon minder wanhopig zijn en je eigen leven gaan leiden en kijken wat er op je pad komt?
Ik ben vrijgevochten. Ik bepaal zelf wel wie mij mag volspuiten en uitwonen.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:30 schreef postmortum het volgende:
[..]
friekin_ mag die arme Argo niet in jou zijn zaad lozen ? Zo wordt het nooit wat met die kerel
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:43 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ben vrijgevochten. Ik bepaal zelf wel wie mij mag volspuiten en uitwonen.
Ja ik ben nog blijven plakken tot half 4quote:Op zondag 27 juni 2010 13:41 schreef Argo het volgende:
Lol dat is laat ja, dat had ik niet overleefd, want mijn vader maakte me al om 9 uur wakker ofzo!quote:Op zondag 27 juni 2010 15:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja ik ben nog blijven plakken tot half 4
En waaaat ga je bestellen?quote:Op zondag 27 juni 2010 15:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga zometeen met iemand eten bij de MC
Ach je weet nu wel wat uitgaan isquote:Op zondag 27 juni 2010 15:17 schreef Argo het volgende:
[..]
Lol dat is laat ja, dat had ik niet overleefd, want mijn vader maakte me al om 9 uur wakker ofzo!
quote:Op zondag 27 juni 2010 15:24 schreef friekin_ het volgende:
[..]
En waaaat ga je bestellen?
Ik heb zojuist ook mijn honger gestild. En dan heb ik het nondeju niet over dat ik heb gegeten
Dat hete weer maakt me gek.
Nog gekker dan ik überhaupt al ben ja.
En dan ook nog eens Bonobo aan.
Op LP
Gotver. Even bijkomen hoor
Ik denk dat ik vanavond, met mijn geile kater ook maar eens vet voedsel scoor. Waarom denk ik steeds aan een wrap doner kebab met cocktailsausquote:Op zondag 27 juni 2010 15:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet.
Ik denk Big Mac menuwant Big Mac
Ik ben nu aan het wachten op iemand die mij komt ophalen.
En ik ga zelf weg. Dus groetjens.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:27 schreef nattermann het volgende:
Straks naar Gezicht toe, BBQ of uiteten
Dat gaat er hier ook wel in.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vanavond, met mijn geile kater ook maar eens vet voedsel scoor. Waarom denk ik steeds aan een wrap doner kebab met cocktailsaus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |