Anders is TLK stood up.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:54 schreef postmortum het volgende:
ben benieuw of Argo ook echt komt opdagen
Nu begin ik te twijfelenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:55 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je lijkt er wel op, alleen heeft Jacques een wat dikkere kop
hmm geen idee , mijn nl is op het moment vrij slecht heb de afgelopen 24 uur Limburgs , Vlaams , Engels , Frans , Spaans , Pools en Russisch gesprokenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Anders is TLK stood up.Help, hoe zeg je dat in het Nederlands?
Zeg eens dat het niet zo is danquote:
ja inddquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:55 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je lijkt er wel op, alleen heeft Jacques een wat dikkere kop
Dan heeft hij een blauwtje gelopenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Anders is TLK stood up.Help, hoe zeg je dat in het Nederlands?
Friekin_, kop jij hem in of zal ik?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
SInds maandag niet meer geschoren jeweet
Jij mag een keerquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:00 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Friekin_, kop jij hem in of zal ik?
Is dat een uitdaging overigens?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:54 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hij maakt geen grapje. Zo is hij niet.
ja wat dikker.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:01 schreef vosss het volgende:
Als ik me een week niet scheer heb ik wel wat meer baard staan dan die foto van JV net
Zeg het maarquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:00 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Friekin_, kop jij hem in of zal ik?
En jij denkt dat ik dikke tieten niet aankan?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:03 schreef friekin_ het volgende:
[..]
NeeIk ben gewoon handenvol werk. Letterlijk, tettenwise.
cafe bloemquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:05 schreef postmortum het volgende:
waar ga je trouwens met Argo heen?
oh dat is een leuk cafequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |