quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:58 schreef Metalfrost het volgende: Wat is dat groate gebouw ast Liwwadden ùt riedst, 't liekt oranje met brùnig iets, ik geloof richting wâldwei
Vorige topics: Leeuwarden-topic. Stad van de Leeuwen. Leeuwarden! 2 Liwadden aka Ljouwert aka Liewt aka Lienward aka Leeuwarden Leeuwarden/Ljouwert deel 4 - waar de mooie paal verdwenen is Leeuwarden/Ljouwert/Liwwadden #5 - waar het kermis is Leeuwarden/Liwwadden/Ljouwert Deel #6 Zonder OP.. Leeuwarden/Liwwadden/Ljouwert Deel #7 - weer met OP Leeuwarden/Liwwadden/Ljouwert Deel #8 - komkommertijd Leeuwarden/ Liwwadden/ Ljouwert Deel #9 - met nieuwe zebra´s Leeuwarden/Liwwadden/Ljouwert deel #10 - met romke! Leeuwarden/Liwwadden/Ljouwert deel #11 - De Stad van Auke! Leeuwarden deel #12 - waar de Achmeatoren dakpannen verliest Leeuwarden/Liwwadden/Ljouwert deel #13 Nog zonder aanslagen Leeuwarden/Liwwadden/Ljouwert deel #14 Nog zonder Leeuwarden/Liwwadden/Ljouwert deel #15 spanning en sensatie [Liwadden deel 16] Wust relle? Must nul-achtenvieftig belle! Leeuwarden / Liwwadden [17] - op naar de 100.000 inwoners! Liwwadden #18 - Het Venetië van het Noorden Liwwadden #19 - Waar de ekte ekte batsers wonen Liwwadden #20 Piene billug Liwwadden #21 Waar we nog altijd meezingen met Ricky Liwwadden #22 Weekje Sneeuwarden Liwwadden/Leeuwarden #23 Liwwadden/Leeuwarden #24 bier genot Liwwadden/Leeuwarden #25 - Het Jubileumtopic! Liwwadden/Leeuwarden #26 - Laatste Liwwadden topic van 2009 Leeuwarden/Liwwadden #27 Bier en Bessen Leeuwarden/Liwwadden #28 Ik open 'm omdat Joy geen TT weet Leeuwarden/Liwwadden #29 15-op-een-rij Leeuwarden/Liwwadden #30 - Een beetje een jubileum! Liwwadden/Leeuwarden #31. Vernieuwde OP !!! KIJKEN KIJKEN !! Liwwadden/Leeuwarden #32 Wurd het veld van Cambuur nog es wat? Liwwadden/Leeuwarden #33 Waar we lekker doorwinteren! Liwwadden #34 Genot, weest wel! Liwwadden/Leeuwarden #35 - Waar we su eil binne Leeuwarden/Liwwadden #36 Met luie inwoners. Leeuwarden / Liwwadden #37. Ensaf lullo Liwwadden #38 - Genot in ons stadje Liwwadden #39 - Met de OP in een spoiler! Liwwadden #40 - Waar ik het dan wel weer doe! Liwwadden #41 - Uitgerust stappen we uit bed Leeuwarden/Liwwadden #42. zonder TT. Liwwadden #43. Vanaf de mobiel, dus geen OP. Leeuwarden/ Liwwadden/ Ljouwert deel #44 Liwwadden #45 - DevilsWhore naamtopic Liwwadden #46 - An de singel dat woanskip, weest wel Liwwadden #47 - Friesland boppe Liwwadden/Leeuwarden #48 In un Liwwadder kroegie Liwwadden #49 Waar we voorzichtuig vooruitkijken naar de #50 Liwwadden #50. Mijlpaal! Genot! Liwwadden #51 - met verneukte OP Liwwadden #52 Waar het bier op is Maastricht Noord #53 Wat nou Liwwadden???? Liwwadden #54 Liwwadders mini-meet Leeuwarden/Liwwadden #55. Ensaf, waar bist? Leeuwarden/Liwwadden #56. Waar ensaf weer terug is Liwwadden #57 - Inne sauna! Leeuwarden/Liwwadden #58. Wij heffe wereldnieuws Liwwadden/Leeuwarden/058 #59. Met een bijna-jarige! Leeuwarden/Liwwadden/058 #60 Genot.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:20 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Laat ok mar, ik bin in de war met Groaningen, die het dat gebouw: http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Gasunie+Building,+Groningen,+The+Netherlands&sll=53.193592,5.798515&sspn=0.000918,0.00232&ie=UTF8&hq=&hnear=Gasuniegebouw,+Concourslaan+17,+9727+Groningen,+Nederland&ll=53.200686,6.552765&spn=0.003644,0.00928&t=h&z=17
het wie wol een goeien een!quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Et sil mattie ok niet weze met de lapo!
Ses L.no der gelyk efkes by in de OP, die doet al weer een heel stel delen met, en straks op skoal juh!
en dat ja, de sukkel! denk zo erg aan zijn lapohunt dat hij ilse vergeetquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:07 schreef DevilsWhore het volgende:
En je geeft Ilse niet eens een verjaardagstopic!
Lollerneenquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:08 schreef neen het volgende:
Friesland ColollerlegeLollerleeuwarden
Lollerricky
Lollerbuur
Gelollernot
Maar ik heb nog niets gehoord van hun, dus ik moet rustig afwachten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Et sil mattie ok niet weze met de lapo!
Ses L.no der gelyk efkes by in de OP, die doet al weer een heel stel delen met, en straks op skoal juh!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
GELOL!quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:08 schreef neen het volgende:
Lollerricky
Lollerbuur
Gelollernot
quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:08 schreef neen het volgende:
Lollerricky
Lollerbuur
Gelollernot
quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:08 schreef L.no het volgende:
[..]
Maar ik heb nog niets gehoord van hun, dus ik moet rustig afwachten.Omdast mear kist as ast tinkst!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En komt wel goed, ze hebben mij ook aangenomenAlleen wat traag soms ja...
Ik heb zin in koekjesdeeg![]()
ik ga volgende week makenquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Omdast mear kist as ast tinkst!![]()
Ik heb zin in koekjesdeeg
quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:08 schreef neen het volgende:
Lollerricky
Lollerbuur
Gelollernot
Goed bezig ! Ik heb één Palm gehad voor de smaakquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:11 schreef neen het volgende:
Ik drink vandaag nietalweer 3 dagen droog! Morgenochtend eerst eventsies tentamen maken genot
dat is geen genot mien jong!quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:11 schreef neen het volgende:
Ik drink vandaag nietalweer 3 dagen droog! Morgenochtend eerst eventsies tentamen maken genot
Geef mij maar Alejandro!quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:11 schreef Paladijn het volgende:
Welke grutte okse het de OP vernaggelt?
En ter compensatie van de Ricky clips:
Ja blijkbaarquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Omdast mear kist as ast tinkst!![]()
Ik heb zin in koekjesdeeg
quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:11 schreef Paladijn het volgende:
Straks nog even naar het station lopen om wat aankomende treinen te spotten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:12 schreef justmattie het volgende:
Trein vol post ?
quote:
Als ik uit mn raam hang zie ik de trein naar Grunn. Of die vanuit Grunn.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:13 schreef Socios het volgende:
[..]
Straks nog even naar het station lopen om wat aankomende treinen te spotten.
Jij gaat echt super integreren, dat weet ik nu alquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:12 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja blijkbaarIk moet wel de zin een paar keer lezen voordat ik het snap.
Ja ik heb het geduld niet voor dit soort dingen.
Sil ik m onderhanden nemen?quote:
Geen genot ditquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:14 schreef Paladijn het volgende:
rofl.
Soms schaam je je een beetje om Liwwadder te zijn :x
de intro lijkt veel op deze introquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:11 schreef Paladijn het volgende:
Nirvana is ook een liwwadder bandjequote:
MATTHIJS KOM JE MORGEN NAAR KOARNJUM?quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij gaat echt super integreren, dat weet ik nu al
Alles heeft z;n roots in Liwwadden!quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
MATTHIJS KOM JE MORGEN NAAR KOARNJUM?
Verdomme. Ik moet trouwens je waterkoker nog even afpimpen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]geen enge mensen in mnhuis uitnodigen he?
yvonne@fok.nl ? Zoiets?quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:23 schreef Opdekop het volgende:
Hey. Wat is dat e-mailadres van Yvonne? Ik heb haar een keer gemaild, nooit reactie gehad natuurlijk. Ik zal nog eens mailen (NU BEN IK LEGAAL HE HAHAHAHAH), mischien helpt het als ik het goede e-mailadres heb?
Ja das waarquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Verdomme. Ik moet trouwens je waterkoker nog even afpimpen.
En ik moet ;m geselen je weet
Okeeeee. Op de stoep dan! In de tuin? Op de hoek?quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja das waar
maar ik ben erg selectief met wie ik in mn huis uitnodig en zoniet zomaar iedereen komt er in!
bij de buurvrouwquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Okeeeee. Op de stoep dan! In de tuin? Op de hoek?
Eerst slapen.
TOODLS![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Okeeeee. Op de stoep dan! In de tuin? Op de hoek?
Eerst slapen.
TOODLS![]()
![]()
![]()
Slaapse.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bij de buurvrouw![]()
Ik ga ook op bed, tot morgen!
Swj vind je niet echt aardigquote:Op donderdag 24 juni 2010 01:51 schreef Ensaf het volgende:
Voor mijn nachtgroet verwijs ik jullie graag door naar Welterusten Woensdag 23 juni 2010
Goeiemoarn, spreek uit als : goejuhmoorn (r hoor je bijna niet).quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:21 schreef L.no het volgende:
Goedemorgen! (ik vraag me af hoe je dat i hete fries zegt)
Nee, gewoon lekker Razz 7up drinkenquote:
Als jij snel dronken bentquote:
Waarom?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:29 schreef Opdekop het volgende:
Ik stop vanaf vandaag met eten. Over... 23 dagen moet ik slank zijn.
hihihiiihihihihihihiquote:
Gewoon goed insnoeren!quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:43 schreef Opdekop het volgende:
Dan moet ik mooi in mijn korset passen!
Leavequote:
Zelf doen is ook kut.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:14 schreef Opdekop het volgende:
Je mag het wel proberen? Laatste keer dat ik het probeerde wilde hij nét niet.
Genot! Ik ga 3 juli naar VI Oranje in Scheveninggenquote:
Ik was bij de kapperrrrr!quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:34 schreef Opdekop het volgende:
Volgens mij zit ze even te poepen. het duurt zo lang.
Oja, jullie groeten vaak met 'Goeie' (wat bijna klinkt als koeiuh). Ik was het even vergeten.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:24 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Goeiemoarn, spreek uit als : goejuhmoorn (r hoor je bijna niet).
GEENDANK
Heldquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:16 schreef DevilsWhore het volgende:
UDOWU - 058 - Mooie haren en dode fora
058 weest wel.
Nee joh, dat flapje zat vet gekreukeld toen!quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ook
En ik kreeg je korset dicht toch?:@
Achtste finale Nederland-Slowakije?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:50 schreef neen het volgende:
Mn buurjongen is half italiaans ofzogejuich net bij de 2-2 en toen een schop tegen de deur oid toen duidelijk was dat hij werd afgekeurd. Bij de 3-1 begon m'n huisgenoot uit het raam op z'n vuvuzela te tetteren
Nu 3-2, spannend nog even.
EN WAAROM BLIJFT HET DAN HANGEN EN GLIPT HET NIET VIA MIJN RAAM NAAR BUITEN WAAR HET NOG HOGER KAN STIJGEN ?quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:31 schreef Ensaf het volgende:
Warmte en kou hebben altijd de neiging naar elkaar toe te trekken. De zon verwarmt het aardoppervlak dat de warmte weer afstraalt naar de lucht. Vandaar dat de verwarmde lucht naar boven stijgt waar de koude lucht is.
Oh maar dat gebeurt ook wel, maar dan is je raam te klein.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:33 schreef Opdekop het volgende:
[..]
EN WAAROM BLIJFT HET DAN HANGEN EN GLIPT HET NIET VIA MIJN RAAM NAAR BUITEN WAAR HET NOG HOGER KAN STIJGEN ?![]()
Jij bent zelf te kleinquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:33 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Oh maar dat gebeurt ook wel, maar dan is je raam te klein.
Dan moet ik het eerst opruimen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:36 schreef justmattie het volgende:
Gooi je deur open, en je zult zien dat er tocht ontstaat. Mits er ergens anders ook iets open staat natuurlijk
Op de bank liggen.quote:
Ik heb vandaag twee keer gedouchet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:41 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Op de bank liggen.
GODVER, staat m'n moeder weer onder de douche. Wat een knuppels hier. Vanmorgen mijn zusje, gisteren zei mijn moeder dat mijn zusje ging dus ik wachten.. is ze helemaal niet gegaan. Zou ik vandaag, gaat zij dus. Zegt ze 'GA STRAKS MAAR', springt dat mokkel er zelf weer onder.
Ik kan zo nooit douchen natuurlijk
IK KAN HIER DUS ECHT NIET MEE OMGAAN HE. ZE PIKKEN HIER ALLES VAN ME AF. IK KAN NOOIT WAT. ALLES BELOVEN MAAR NIKS DOEN. MOET JE KIJKEN HOE IK BEN OPGEVOED, LOGISCH DAT ER NIKS VAN ME TERECHT KOMT.quote:
Wel goed dat je er met ons over praat, dat je het niet opkropt!quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:43 schreef Opdekop het volgende:
[..]
IK KAN HIER DUS ECHT NIET MEE OMGAAN HE. ZE PIKKEN HIER ALLES VAN ME AF. IK KAN NOOIT WAT. ALLES BELOVEN MAAR NIKS DOEN. MOET JE KIJKEN HOE IK BEN OPGEVOED, LOGISCH DAT ER NIKS VAN ME TERECHT KOMT.
Ohhh
Maar ik ben wel boos
Ja.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:45 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Wel goed dat je er met ons over praat, dat je het niet opkropt!
Tijd om het huis uit te gaan.
Je bent nu 18, je moet nu zelf je mening verdedigen en voor je eigen echten opkomenquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:43 schreef Opdekop het volgende:
[..]
IK KAN HIER DUS ECHT NIET MEE OMGAAN HE. ZE PIKKEN HIER ALLES VAN ME AF. IK KAN NOOIT WAT. ALLES BELOVEN MAAR NIKS DOEN. MOET JE KIJKEN HOE IK BEN OPGEVOED, LOGISCH DAT ER NIKS VAN ME TERECHT KOMT.
Ohhh
Maar ik ben wel boos
Ja, niet in dit huis hoor! Dat durf ik niet meer. Is me wel afgeleerd.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:49 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je bent nu 18, je moet nu zelf je mening verdedigen en voor je eigen echten opkomen
Och, dan neem je toch een bijbaantje? Genoeg te vinden in de zomer.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:49 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ja.
Van welk geld?
Je mag me wel sponsoren?
Ook thuisquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:50 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ja, niet in dit huis hoor! Dat durf ik niet meer. Is me wel afgeleerd.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:51 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Och, dan neem je toch een bijbaantje? Genoeg te vinden in de zomer.
Ilse : Mam waarom ging jij nou weer snel douchen, ik had gezegd dat ik wilde douchen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:52 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ook thuisDoe ik wel tenminste, je moet wel laten weten dat je 18 bent en ook mee wil beslissen over de zaken thuis
En dan doorgaan met je standpunt verdedigen. Dan zeg je, mam! Ik miep niet, ik maak mijn plaats in dit huis even duidelijk.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:55 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Als ik een hele zomer werk, verdien ik misschien op zijn hoogst 400 euro. Hoe wil je daar iets van opbouwen?
[..]
Ilse : Mam waarom ging jij nou weer snel douchen, ik had gezegd dat ik wilde douchen.
Moeder : Ach Ilse, je moet eens kappen met miepen.
Vanuit de kroeg rol je opdekop over straat in luttele minuten mijn chille bed in.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:09 schreef Opdekop het volgende:
Ik voel me gevleid. Overlaad je me ook met alcoholische versnaperingen als ik je zeg dat ik nog maagd ben? Zou je dat doen in de kroeg?
Ik voer niet dronken.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:18 schreef Opdekop het volgende:
Dat vroeg ik niet.
Leg het mij uit dan. Ik wil wèl oplossingen horen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:22 schreef Opdekop het volgende:
Jij snapt overduidelijk niets van vrouwen. Valt me weer van je tegen.
Dus jij komt naar Leeuwarden?quote:
Hou je je even in? Je relatie is nog maar net over, nieuw vlees scoren kan altijd nog. KTHNXBYEquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:25 schreef Opdekop het volgende:
Uitleg: Als ik niet dronken ben, kom ik niet in jouw bed.
Oplossing: Drank.
Heb ik daar behoefte aanquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:54 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Hou je je even in? Je relatie is nog maar net over, nieuw vlees scoren kan altijd nog. KTHNXBYE
Dus jij woont al in Leeuwarden?
Er is hoop voor je, Ensafquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:00 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Jij blijft altijd tot 5.00 in de kroeg om dan met de wanhopige mannen mee te gaan die denken tegen die tijd wel makkelijk een vrouw te kunnen scoren?
Ik hou van de geur van wanhoop.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:00 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Jij blijft altijd tot 5.00 in de kroeg om dan met de wanhopige mannen mee te gaan die denken tegen die tijd wel makkelijk een vrouw te kunnen scoren?
Ensaf woont in de Vrijheidswijk. Dat gaat zelfs MIJ iets te ver.quote:
Ja, toevallig ben ik bij het station.quote:
Hardstikkenne leuk!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, toevallig ben ik bij het station.
En ik zit nog steeds te wachten op de reply van t Friesland College voor mijn aanmelding.
Welke opleiding wil je gaan volgen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, toevallig ben ik bij het station.
En ik zit nog steeds te wachten op de reply van t Friesland College voor mijn aanmelding.
http://www.frieslandcolle(...)/mediavormgever.aspxquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:19 schreef justmattie het volgende:
[..]
Welke opleiding wil je gaan volgen?
Zit om de hoek van mijn opleidingquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:26 schreef L.no het volgende:
[..]
http://www.frieslandcolle(...)/mediavormgever.aspx
Cool.quote:
Onze school is best cool jaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Cool.
Ik merk dat er voldoende Fok!ers op die school zijn. Ik ben benieuwd.
Ik ben er alweer weg hoor.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Cool.
Ik merk dat er voldoende Fok!ers op die school zijn. Ik ben benieuwd.
Normale mensen noemen dat 'een leven buiten Fok!'quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:15 schreef justmattie het volgende:
Nee jij bent te traag.
Ja klopt.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:18 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Normale mensen noemen dat 'een leven buiten Fok!'
Maar aan hoe normale mensen het noemen, heb jij geen boodschap natuurlijk. Goedzo, want normaal = saaiquote:
Nu doe je het as we speak?quote:Op zondag 27 juni 2010 00:05 schreef Alexxxxx het volgende:
ik kom er net achter dat een van de mooiste vrouwen ooit op het Van Hall heeft gezeten....
Waarom wist ik dat niet eerder, kon ik haar toen al proberen te versieren
Toen zat ik in Zwollequote:Op zondag 27 juni 2010 01:37 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Nu doe je het as we speak?
Ben trouwens ook nog weer door Alexxxxx-city gereden vanavond, rond 20:20 en terug weer rond 21:30 oid.. Figured dat het toch wel alweer te laat zou zijn om het te melden
Na het topic, is het nu de beurt aan de real-life stad zelf om veroverd te worden?quote:
Kom daar regelmatig hoor, wonen een paar hele leuke mensen.quote:Op zondag 27 juni 2010 02:16 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Na het topic, is het nu de beurt aan de real-life stad zelf om veroverd te worden?
Dat neem ik dan maar van je aan.quote:Op zondag 27 juni 2010 02:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kom daar regelmatig hoor, wonen een paar hele leuke mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |