Vanuit de kroeg rol je opdekop over straat in luttele minuten mijn chille bed in.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:09 schreef Opdekop het volgende:
Ik voel me gevleid. Overlaad je me ook met alcoholische versnaperingen als ik je zeg dat ik nog maagd ben? Zou je dat doen in de kroeg?
Ik voer niet dronken.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:18 schreef Opdekop het volgende:
Dat vroeg ik niet.
Leg het mij uit dan. Ik wil wèl oplossingen horen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:22 schreef Opdekop het volgende:
Jij snapt overduidelijk niets van vrouwen. Valt me weer van je tegen.
Dus jij komt naar Leeuwarden?quote:
Hou je je even in? Je relatie is nog maar net over, nieuw vlees scoren kan altijd nog. KTHNXBYEquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:25 schreef Opdekop het volgende:
Uitleg: Als ik niet dronken ben, kom ik niet in jouw bed.
Oplossing: Drank.
Heb ik daar behoefte aanquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:54 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Hou je je even in? Je relatie is nog maar net over, nieuw vlees scoren kan altijd nog. KTHNXBYE
Dus jij woont al in Leeuwarden?
Er is hoop voor je, Ensafquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:00 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Jij blijft altijd tot 5.00 in de kroeg om dan met de wanhopige mannen mee te gaan die denken tegen die tijd wel makkelijk een vrouw te kunnen scoren?
Ik hou van de geur van wanhoop.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:00 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Jij blijft altijd tot 5.00 in de kroeg om dan met de wanhopige mannen mee te gaan die denken tegen die tijd wel makkelijk een vrouw te kunnen scoren?
Ensaf woont in de Vrijheidswijk. Dat gaat zelfs MIJ iets te ver.quote:
Ja, toevallig ben ik bij het station.quote:
Hardstikkenne leuk!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, toevallig ben ik bij het station.
En ik zit nog steeds te wachten op de reply van t Friesland College voor mijn aanmelding.
Welke opleiding wil je gaan volgen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, toevallig ben ik bij het station.
En ik zit nog steeds te wachten op de reply van t Friesland College voor mijn aanmelding.
http://www.frieslandcolle(...)/mediavormgever.aspxquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:19 schreef justmattie het volgende:
[..]
Welke opleiding wil je gaan volgen?
Zit om de hoek van mijn opleidingquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:26 schreef L.no het volgende:
[..]
http://www.frieslandcolle(...)/mediavormgever.aspx
Cool.quote:
Onze school is best cool jaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Cool.
Ik merk dat er voldoende Fok!ers op die school zijn. Ik ben benieuwd.
Ik ben er alweer weg hoor.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Cool.
Ik merk dat er voldoende Fok!ers op die school zijn. Ik ben benieuwd.
Normale mensen noemen dat 'een leven buiten Fok!'quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:15 schreef justmattie het volgende:
Nee jij bent te traag.
Ja klopt.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:18 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Normale mensen noemen dat 'een leven buiten Fok!'
Maar aan hoe normale mensen het noemen, heb jij geen boodschap natuurlijk. Goedzo, want normaal = saaiquote:
Nu doe je het as we speak?quote:Op zondag 27 juni 2010 00:05 schreef Alexxxxx het volgende:
ik kom er net achter dat een van de mooiste vrouwen ooit op het Van Hall heeft gezeten....
Waarom wist ik dat niet eerder, kon ik haar toen al proberen te versieren
Toen zat ik in Zwollequote:Op zondag 27 juni 2010 01:37 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Nu doe je het as we speak?
Ben trouwens ook nog weer door Alexxxxx-city gereden vanavond, rond 20:20 en terug weer rond 21:30 oid.. Figured dat het toch wel alweer te laat zou zijn om het te melden
Na het topic, is het nu de beurt aan de real-life stad zelf om veroverd te worden?quote:
Kom daar regelmatig hoor, wonen een paar hele leuke mensen.quote:Op zondag 27 juni 2010 02:16 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Na het topic, is het nu de beurt aan de real-life stad zelf om veroverd te worden?
Dat neem ik dan maar van je aan.quote:Op zondag 27 juni 2010 02:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kom daar regelmatig hoor, wonen een paar hele leuke mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |