Alles heeft z;n roots in Liwwadden!quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
MATTHIJS KOM JE MORGEN NAAR KOARNJUM?
Verdomme. Ik moet trouwens je waterkoker nog even afpimpen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]geen enge mensen in mnhuis uitnodigen he?
yvonne@fok.nl ? Zoiets?quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:23 schreef Opdekop het volgende:
Hey. Wat is dat e-mailadres van Yvonne? Ik heb haar een keer gemaild, nooit reactie gehad natuurlijk. Ik zal nog eens mailen (NU BEN IK LEGAAL HE HAHAHAHAH), mischien helpt het als ik het goede e-mailadres heb?
Ja das waarquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Verdomme. Ik moet trouwens je waterkoker nog even afpimpen.
En ik moet ;m geselen je weet
Okeeeee. Op de stoep dan! In de tuin? Op de hoek?quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja das waar
maar ik ben erg selectief met wie ik in mn huis uitnodig en zoniet zomaar iedereen komt er in!
bij de buurvrouwquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Okeeeee. Op de stoep dan! In de tuin? Op de hoek?
Eerst slapen.
TOODLS![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Okeeeee. Op de stoep dan! In de tuin? Op de hoek?
Eerst slapen.
TOODLS![]()
![]()
![]()
Slaapse.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bij de buurvrouw![]()
Ik ga ook op bed, tot morgen!
Swj vind je niet echt aardigquote:Op donderdag 24 juni 2010 01:51 schreef Ensaf het volgende:
Voor mijn nachtgroet verwijs ik jullie graag door naar Welterusten Woensdag 23 juni 2010
Goeiemoarn, spreek uit als : goejuhmoorn (r hoor je bijna niet).quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:21 schreef L.no het volgende:
Goedemorgen! (ik vraag me af hoe je dat i hete fries zegt)
Nee, gewoon lekker Razz 7up drinkenquote:
Als jij snel dronken bentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |