quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Ik voel me als Haagse echt zwaar beledigd nu... Dit kan écht niet. Echt denigrerend hoe jij de spot drijft met mijn volk.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nouh ik denk tog dat duh egte hageneesch zichzelluf wel gavur vind hoor goffedomme wat een woord for de mense uit duh mooistuh stad agter duh duineh
'Ali, je hebt Internet gewoon nodig!quote:
Als je het vertaalt is de grap weg trouwens..quote:Bi sen eksiktin
onuda davet etseydiniz tam olurdu bi o eksikti zaten ülkemize gelmedik
ZOMG EINDELIJKquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:28 schreef Julis het volgende:
De OP : http://wiki.fok.nl/index.php?title=TurkenSC&action=edit
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:29 schreef wikwakka2 het volgende:
Ali, restart de router van je kantoor.
Ik heb je gemistquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:29 schreef IHVK het volgende:
Ik moest echt lachen om deze reactie :
http://www.milliyet.com.t(...)/1254408/default.htm
[..]
Als je het vertaalt is de grap weg trouwens..
In je ivoren toren het gewone volk kaalplukken hèquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:28 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik voel me als Haagse echt zwaar beledigd nu... Dit kan écht niet. Echt denigrerend hoe jij de spot drijft met mijn volk.
Haha. Die andere reacties ook wel, overigens.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:29 schreef IHVK het volgende:
Ik moest echt lachen om deze reactie :
http://www.milliyet.com.t(...)/1254408/default.htm
[..]
Als je het vertaalt is de grap weg trouwens..
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb je gemist
Ik nodig het vakje aangevinkt als je zou niet compleet ontbrak niet reeds naar ons land komen
OMG
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:29 schreef wikwakka2 het volgende:
Ali, restart de router van je kantoor.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:31 schreef wikwakka2 het volgende:
http://www.milliyet.com.t(...)ult.htm?ref=haberici
En dan de titel: "Nederlandse meisjes gratis!" vind ik echt niet kunnen hoor,. Een beetje een heel volk denigreren
.
Da betekent trakteeeereeeeeeeeen!!!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:34 schreef GenusButeo het volgende:
Mijn werkgever heeft börek voor me meegenomen.
Klaag Turkije aan via het Europese Hof voor de mensenrechten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gratis = goedkoop = hoerig = een belediging voor ons volk!
Ja, daarom.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:34 schreef IHVK het volgende:
Dat is wel de meest tegenovergestelde vertaling van 'Bi sen eksiktin' wat je maar kan bedenken inderdaad.
Het betekent zoiets als:
'O, ben jij er ook weer?'
"Wat kom je hier doen?'
(rot op dus)
Nee. Maar ik voel me wel schuldig nu. Ik heb de arme man verbaal verkracht.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Da betekent trakteeeereeeeeeeeen!!!!
Tss, dus al die tijd heb jij je heel erg in zitten houden vanwege je kleurtje. De echte Sinan komt bovendrijven.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:41 schreef IHVK het volgende:
Nee ik bedoel in NWS en POL enzo als mensen echt dom zijn.
Zolang hij er niet achterkomt ben je veilig.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:37 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee. Maar ik voel me wel schuldig nu. Ik heb de arme man verbaal verkracht.
Zo denken ze waarschijnlijk ook over jouquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:46 schreef IHVK het volgende:
Ja wat, sommige mensen zijn gewoon vervelend, kan ik niets aan doen.
Probeer je me iets duidelijk te maken Wik?quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo denken ze waarschijnlijk ook over jou![]()
Sterf,quote:Haarlem-Amsterdam C
Woensdag 23 Juni 11:08
Oorzaak
Tussen Sloterdijk en Haarlem rijden geen treinen door een aanrijding met een persoon.
Verwachting
De extra reistijd is meer dan 60 min. De verstoring is naar verwachting rond 13:15 uur verholpen.
Ik bekijk elke situatie vanuit beide perspectieven.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Probeer je me iets duidelijk te maken Wik?
Elke week wel een paar, egoïstenquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:06 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen er jaarlijks voor een trein springen. Aardig wat, volgens mij.
EEN TREIN.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Ah, gemiddeld 180 per jaar, en vorig jaar 193.
http://www.goeievraag.nl/(...)dag-week-maand.34351
Ik blijf het onbegrijpelijk vinden, maar heb dan ook geen idee wat er door het hoofd van zo'n persoon gaat.
Goedzoquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik bekijk elke situatie vanuit beide perspectieven.
De Arabieren (en sommige Turken incl. mijn fam.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mwah, als het een beetje hetzelfde betekent als kafir, dat ook een negatieve ondertoon heeft, is het wel begrijpelijk.
Ecnebi.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De Arabieren (en sommige Turken incl. mijn fam.) gebruiken ook wel het woord 'Ejnebi'.
quote:
Gâvur.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:47 schreef Bortecinem het volgende:
Ik vind gavur krachtiger klinken. Ik gebruik het dan ook maar al te vaak. Gavurun dolu, gavurun enigi, gavur cocugu enz.
Gavur.![]()
De Turken hier in mijn omgeving kunnen het niet eens uitspreken. Ze spreken het uit zoals je het schrijft, gavur met de a van appel. Terwijl je het meer hoort uit te spreken als giavur.
Oja.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
-He's cute![]()
-He's your cousin![]()
-No, you have your cousins and then your second-degree cousins![]()
![]()
-
quote:Janis: What is that smell?
Cady: Oh, Regina gave me some perfume.
Janis: You smell like a baby prostitute.
Cady: Thanks.
[Janis sprays deodorant at Cady]
quote:1. Zeg: "O gij ongelovigen,
2. Ik bid niet aan, wat gij aanbidt,
3. Noch gij bidt aan, wat ik aanbid.
4. Noch wil ik aanbidden, wat gij aanbidt,
5. Nogmaals gij wilt niet aanbidden wat ik aanbid.
6. Derhalve voor u uw godsdienst en voor mij mijn godsdienst."
Ja, maar in het Arabisch, dat klinkt veel indrukwekkender.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:58 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, maar in het Arabisch, dat klinkt veel indrukwekkender.Had iemand een keer serieus bij mij gedaan.
LOL.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:58 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, maar in het Arabisch, dat klinkt veel indrukwekkender.Had iemand een keer serieus bij mij gedaan.
OJA DIE KERSTMANquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
GLEN COCO, FOUR FOR YOU GLEN COCO, YOU GO GLEN COCO
quote:Damian: [delivering candy canes] Taylor Zimmermann, two for you. Glenn Coco? FOUR for you, Glenn Coco! You go, Glenn Coco. And uh... ”Caddy" Heron. Do we have a "Caddy" Heron here?
Cady: It's Cady.
Damian: Oh Cady, here you go, one for you... And none for Gretchen Wieners, bye.
Ik ook, en nog een aantal andere soera's.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ken hem uit mijn hoofd.
- De Arabische versie dan.
Ja, Zeyneb.quote:
-So... if you're from Africa... why are you whitequote:
Ik ook.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:04 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik ook, en nog een aantal andere soera's.
Lekker simpelquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:05 schreef IHVK het volgende:
Het grappige bij Turken is dat je dan nooit te horen krijgt wat eigenlijk de betekenis is.![]()
Gewoon opdreunen en klaar.
En dan ook opdreunen met een dik Turks accent waardoor het bijna niet meer Arabisch klinkt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:05 schreef IHVK het volgende:
Het grappige bij Turken is dat je dan nooit te horen krijgt wat eigenlijk de betekenis is.![]()
Gewoon opdreunen en klaar.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
-So... if you're from Africa... why are you white![]()
-Oh my God Karen you can't just ask people why they're white![]()
Of deze
-So... if you need anything or help.. you can come to me anytim
-Thanks.. maybe some other time when my shirt isn't see-through![]()
-**looks down*
quote:Cady: Hey!
Regina: Why were you talking to Janis Ian?
Cady: I don't know, I mean, she's so weird, she just, you know, came up to me and started talking to me about crack.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ook.
Handig voor na een horrorfilm. Ik word er rustig door.
Dat soort momenten zijn altijd prachtig.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:08 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn moeder was net aan het opscheppen over iets, dreunt ze opeens vet hard tegen de tafel op.
Ik: Hahahahahaha!
Mama; acimadi ki.![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:08 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn moeder was net aan het opscheppen over iets, dreunt ze opeens vet hard tegen de tafel op.
Ik: Hahahahahaha!
Mama; acimadi ki.![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:08 schreef Rookert het volgende:
Deze stond gisteren in NRC trouwens
http://foksuk.nl/content/(...)38212fa52a3e782e.gif
Maar jij komt dan ook uit een extremisten nest.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:09 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Sorry.
Ik moest trouwens wel leren wat het betekende én ik moest de Arabische fonetiek feilloos kunnen imiteren.
Idem.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat soort momenten zijn altijd prachtig.
Fair enough. Whore.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar jij komt dan ook uit een extremisten nest.
Zo sexy.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nog betaald door de overheid ook ! Niet klagen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:09 schreef wikwakka2 het volgende:
Gvd, de trein lijkt wel een mobiele sauna
Zit je in die met blauwe stoelen of oranje? Doe bij die laatste zo'n raam openquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:09 schreef wikwakka2 het volgende:
Gvd, de trein lijkt wel een mobiele sauna
Blauwe. En er rijdt ook nog maar eens een treinstel ipv de normale 4 of zo achter elkaarquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zit je in die met blauwe stoelen of oranje? Doe bij die laatste zo'n raam open
Ik ben 12 en wat is een Holocaust?quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:16 schreef IHVK het volgende:
Ik voelde een hele slechte holocaustgrap opkomen
Van die slappe airco dingen en die tweezitters met een debiel geplaatst prullenbakje ertussenquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Blauwe. En er rijdt ook nog maar eens een treinstel ipv de normale 4 of zo achter elkaar. Lekker proppen.
Hij komt wel langs Westerbork, misschien lokjoden oppikken voor Ascher in Amsterdamquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:16 schreef IHVK het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schaam je.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:16 schreef IHVK het volgende:
Net hebben ze opeens toch de airco aangezet. Toppiewoppiequote:Op woensdag 23 juni 2010 14:19 schreef IHVK het volgende:
NS snapt het wel maar kan ze niets schelen denk ik.
Machinist zit ook op FOK! en is Turksquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Net hebben ze opeens toch de airco aangezet. Toppiewoppie
Ik vind haar zo grappig.quote:yvonne
Kemalistische Bolsjewiek
Den haag heeft dus het beste van beide wereldenquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:38 schreef GenusButeo het volgende:
Rotterdam = Klein-Turkije. Amsterdam = Klein-Marokko. Den Haag = Klein-Allochtonistan.
quote:
Den Haag heeft het beste van meerdere werelden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Den haag heeft dus het beste van beide werelden
Ja, maar volgens mij is jouw familie niet echt praktiserend, toch?quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:48 schreef Ayca het volgende:
Ik ken helemaal geen soera's uit mijn hoofd.
Niet echt, in Nederland 1 tante ofzoquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:51 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij is jouw familie niet echt praktiserend, toch?
quote:
Is wel vaker zo onder de Turken, dus ook Azeri's. Jullie zijn wel gewoon 'Sjiitisch' toch? Er wonen meer dan 10.000 Azeri's in Den Haag, maar we hebben maar twee kleine Azeri-Sjiitische moskeeën waar in totaal niet meer dan 200 mensen komen.quote:
Cok sanslisin.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:10 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Is wel vaker zo onder de Turken, dus ook Azeri's. Jullie zijn wel gewoon 'Sjiitisch' toch? Er wonen meer dan 10.000 Azeri's in Den Haag, maar we hebben maar twee kleine Azeri-Sjiitische moskeeën waar in totaal niet meer dan 200 mensen komen.
Ik heb nou net het geluk dat mijn familie onder dat kleine percentage streng gelovige Turkse Sjiieten valt.
Ja.quote:
Jawelquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:10 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Is wel vaker zo onder de Turken, dus ook Azeri's. Jullie zijn wel gewoon 'Sjiitisch' toch? Er wonen meer dan 10.000 Azeri's in Den Haag, maar we hebben maar twee kleine Azeri-Sjiitische moskeeën waar in totaal niet meer dan 200 mensen komen.
Ik heb nou net het geluk dat mijn familie onder dat kleine percentage streng gelovige Turkse Sjiieten valt.
Nope..quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:11 schreef GenusButeo het volgende:
Moest je ook nooit naar de moskee? Geen Koranlessen gehad?
Eén Sjiitisch-Turkse (Azeri)?quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:13 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jawellol, volgens mij hebben wij maar 1 turkse moskee in Alkmaar
Haha
Dat weet ik niet zekerquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:15 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Eén Sjiitisch-Turkse (Azeri)?
Maar effe serieus, wel raar dat je Fatiha niet kent. Dat moet je ook altijd oplezen als er iemand is overleden, of zo.
Vleesquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
zometeen barbecue met HALAL vlees borte
quote:
Vind ik zojuist ergens. Het klopt alleen niet helemaal, denk ik. Er zijn er wel meer. Ik kan niks vinden over Alkmaar. Weet je ook toevallig hoe de moskee heet?quote:Er zijn zes sjiitische moskeeën in Nederland; waarvan vier Turks-Azeri, één Pakistaanse en één Irakese.
Haci bayram volgens mij..quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:28 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
[..]
Vind ik zojuist ergens. Het klopt alleen niet helemaal, denk ik. Er zijn er wel meer. Ik kan niks vinden over Alkmaar. Weet je ook toevallig hoe de moskee heet?
Ja, wel.
Oja, die is Soennitisch.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:34 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haci bayram volgens mij..
Moet ik het leren?
Je bent een topwerknemer.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:11 schreef GenusButeo het volgende:
Ik ga even naar buiten, of zo. En ik neem de werktelefoon gewoon mee, hoor.
I know, right. Maar ik stootte m'n hoofd tegen het metalen randje van de... wat was 'awning' ook alweer in het Nederlands?quote:
Lolwut. Een scherm?quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:29 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
I know, right. Maar ik stootte m'n hoofd tegen het metalen randje van de... wat was 'awning' ook alweer in het Nederlands?
Schaam je!quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:32 schreef GenusButeo het volgende:
Ja, dat dus. Echt bizar dat 'awning' wel bij me opkomt en 'scherm' niet.Komt door Virginia Woolf.
Vooruit.quote:
Heb net 3 uur in de trein gezeten, even rustig kop koffie drinken en eten en dan zie ik wel verder.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:39 schreef GenusButeo het volgende:
WTF doe je binnen, trouwens? Doe eens even normaal en ga naar buiten.
Oké. Goed excuus.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb net 3 uur in de trein gezeten, even rustig kop koffie drinken en eten en dan zie ik wel verder.
Hahhhh toeval. Ik heb een boxer gekocht voor vriendlief. Een suuuuuperchillequote:Op woensdag 23 juni 2010 18:43 schreef MrChill007 het volgende:
Ik heb vandaag in beverwijk een recep ivedik 3 boxer gehaald. hijs kk strak. ik ga m gebruiken als zwembroek A.Q. Genius!
Mooi doelpuntquote:
Ja, ik ookquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:36 schreef zarGon het volgende:
Ik had veel liever dat Australië zou doorgaan (in plaats van Ghana, dus).
Heb jij morgen nog toetsen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Niks, ik wilde gewoon dit topic omhoog schoppen
Dat is niet handigquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:04 schreef Ayca het volgende:
Ja, maar ik weet niet wat ik moet leren![]()
![]()
Jij?
Latijn.. dus we moeten vast wat brieven ofzo leren maar weet niet welkequote:Op woensdag 23 juni 2010 23:06 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat is niet handig. Wat heb je dan voor morgen?
Ik heb al vakantie. (Ik had dinsdag mijn laatste toets)
Yeaaaahquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
Latijn.. dus we moeten vast wat brieven ofzo leren maar weet niet welke
Ohh lekkerik moet nog vrijdag, dinsdag en woensdag
en dan
![]()
![]()
![]()
Weet niet, kijk het niet..quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:11 schreef Julis het volgende:
[..]
Yeaaaah!
De laatste aflevering van Aşk-ı Memnu morgen. Ik hoor er heel veel mensen over praten! Bij jullie ook?
Ik volg het ook niet echt. Ik kijk sowieso nauwelijks tv. Jij wel dan? Ik kijk meestal naar wat mijn ouders beneden hebben aanstaanquote:
Superquote:
Nee, ik kijk het ook amper. Af en toe met mijn broertje ofzoquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:16 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik volg het ook niet echt. Ik kijk sowieso nauwelijks tv. Jij wel dan? Ik kijk meestal naar wat mijn ouders beneden hebben aanstaan(En soms ook Aşk-ı Memnu, dus
)
Mooi!quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:17 schreef Julis het volgende:
[..]
Super. Huiswerk maken helpt
! Ik was deze keer twee weken van tevoren begonnen met huiswerk maken voor de toetsweek
!
quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:20 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mooi!![]()
![]()
Volgend jaar ga ik gewoon alles bijhouden.Dan moet het makkelijk te doen zijn.
Zoiets heet leren en dat zul je op de uni ook veel moeten doen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:17 schreef Julis het volgende:
[..]
Super. Huiswerk maken helpt
! Ik was deze keer twee weken van tevoren begonnen met huiswerk maken voor de toetsweek
!
Hahaquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:22 schreef Julis het volgende:
[..]
Zeker! En ik geloof wel dat het je wel lukt! Jij hebt een hartstikke goed geheugen.
Hmm. Tja. Nu weet ik wel wat ik voor volgend jaar moet doenquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zoiets heet leren en dat zul je op de uni ook veel moeten doen.
Nuts waarquote:
Toen na die baklava?quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:31 schreef Julis het volgende:
[..]
Hmm. Tja. Nu weet ik wel wat ik voor volgend jaar moet doen. Huiswerk maken. Heel veel huiswerk maken.
[..]
Nuts waar?
Ik zal je wat opsturen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:33 schreef Julis het volgende:
[..]
Maar maar... waar? Ik hou niet van virtueel Nuts.
Meh, nu hoeft het niet meer. Ik ga me dan dik voelen. Mijn ik-heb-trek-in-iets-lekkers-periode is weer voorbijquote:
Waarom datquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:35 schreef Ayca het volgende:
Ik schrik telkens als ik naar mijn wekker kijk, maar dan herinner ik me weer dat hij een uur voor staat.
Oh okequote:Op woensdag 23 juni 2010 23:36 schreef Julis het volgende:
[..]
Meh, nu hoeft het niet meer. Ik ga me dan dik voelen. Mijn ik-heb-trek-in-iets-lekkers-periode is weer voorbij. Maar toch bedankt
. Wil jij nog wat van mij? Jij biedt altijd wat aan
! Dat doe ik bijna nooit. Ik ben slecht.
Paar dagen geleden drukte ik op het verkeerde knopje (quote:
Hahahaquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
Paar dagen geleden drukte ik op het verkeerde knopje () en nu heb ik geen zin om er 23 keer op te drukken
quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:57 schreef The_Dean het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)s_koekiemonster.html
Die mug zou wel vergaan zijn van jou stankquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:35 schreef Ayca het volgende:
Ik zat net op de wc en zag een mug, maar moest heel nodig, dus kon niet weg. Dus dat was wel vreemd.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 07:59 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Die mug zou wel vergaan zijn van jou stank![]()
Gezellige buurt manquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:18 schreef wikwakka2 het volgende:
De kapper naast mijn flat probeerde net drie kerels van stadstoezicht met een schroevendraaier te bewerken... WTF. Vervolgens stapte hij in z'n auto en probeerde hij ze omver te rijden.
Wat een lief compliment, zeker van jouquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:34 schreef maartjeh het volgende:
Dat kun jij vast goed Rook.
Ja hè?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 02:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat een lief compliment, zeker van jou
21.5 uur wakker, slapen nu
Applequote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:58 schreef IHVK het volgende:
http://www.zdnet.be/news/117737/ontvangstproblemen-met-iphone-4/
Ifaal
quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:58 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ben ene verrekte mongol. Toen ik onze flat uitliep stond er iemand bij de deur, dus ik dacht die laat ik wel naar binnen als ik naar buiten ga, hangt er even later een briefje van een medebewoner dat ze verdachte mensen bij het fietsenhok heeft gezien, die schrokken toen ze hen erop aansprak en toen vlug wegrenden. Ik vond die kerel er al een beetje vaag uitzien, maar dacht mijn medemens te helpen... niet dus![]()
.
Ik moet mijn goedgelovigheid maar eens afleren hier in R'dam.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:18 schreef wikwakka2 het volgende:
De kapper naast mijn flat probeerde net drie kerels van stadstoezicht met een schroevendraaier te bewerken... WTF. Vervolgens stapte hij in z'n auto en probeerde hij ze omver te rijden.
Tommie, Sinas.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:32 schreef IHVK het volgende:
Ik weet nog steeds niet hoe je nu heet
Tjeerd/Thomas/
Wat is het nou
Geen idee, ik denk dat hij aan het klussen was o.i.d. gezien het feit dat hij een hamer en een schroevendraaier bij zich hadquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:35 schreef Julis het volgende:
[..]
[..]
Het leven in de ghetto is hard.
Maar serieus, dat laatste is wel vreemd. Ben je er nog achter gekomen waarom die kapper zo deed?
Tjeerd.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:32 schreef IHVK het volgende:
Ik weet nog steeds niet hoe je nu heet
Tjeerd/Thomas/
Wat is het nou
Dat laatste zal het zijn, natuurlijkquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk dat hij aan het klussen was o.i.d. gezien het feit dat hij een hamer en een schroevendraaier bij zich had. Misschien maakte de stadstoezichters wel een turkengrap en kon hij dat niet waarderen.
Heeft hij wel een keer gedaan, ja. En toen was het zo'n rustige kerelquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:44 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat laatste zal het zijn, natuurlijk. Die kapper knipte toch niet jouw haren
?
Tja, rustige mensen kunnen best 'gevaarlijk' zijnquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heeft hij wel een keer gedaan, ja. En toen was het zo'n rustige kerel. Niet te geloven dit.
Selamquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:13 schreef Julis het volgende:
[..]
Tja, rustige mensen kunnen best 'gevaarlijk' zijn. Blijkt maar weer.
[..]
Selam![]()
Zo, een topic over Sagopa! Bestaat er nog geen topic over Turkse muziek? Dat lijkt me ook wel leuk .
Gevonden: Turkish Music #1 ! Een heel oud topic. "» Er is al 846 dagen niet in dit topic gepost!"
Ik heb Zelda nooit gespeeld, alleen The Wind Waker bij een vriend ooit, maar halfuurtje tussen de biggen was niet echt aantrekkelijkquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:11 schreef wikwakka2 het volgende:
Rookert is een The Legend of Zelda-nerd. Verder goed spel hoor.
Jij moet nog ergens tijd voor maken K.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:35 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
heb lange tijd geen tijd gehad om weer eens hier te posten, dus ik dacht ik maak het goed
![]()
Misschien dat als we de Sagopa topic vol krijgen dat ik hem kan omdopen na turkish music #3?
WHEHEHEHE.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:18 schreef Rookert het volgende:
Hahahaha, werken terwijl je ook kunt profiteren van de verzorgingsstaat
lolwutquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:17 schreef Rookert het volgende:
Je had toch eentje met een treintje ofzo laatst?
Japan
Op pizza moet dan ook alleen iets uit Italië zitten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Het was een shoarmapizza. Een broodje kots ziet er nog aantrekkelijker uit en smaakt waarschijnlijk beter.
Ik ga haar denk ik misschien vragen of ze mee wilt na Rotterdamquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:11 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Jij moet nog ergens tijd voor maken K.![]()
[..]
WHEHEHEHE.
mwah kan wel lekker zijn hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Het was een shoarmapizza. Een broodje kots ziet er nog aantrekkelijker uit en smaakt waarschijnlijk beter.
Je hebt wel 1,5 champignon en 1/16 paprika?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:29 schreef Bortecinem het volgende:
Zelfgemaakte pizza's zijn 100 x lekkerder dan afhaalstuff.
[ afbeelding ]
Vandaag gemaakt en gegeten. Heerlijk.
Ik zal maar geen foto's posten van mijn NYP, want ik werd al onpasselijk toen ik de doos openmaaktequote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:29 schreef Bortecinem het volgende:
Zelfgemaakte pizza's zijn 100 x lekkerder dan afhaalstuff.
[ afbeelding ]
Vandaag gemaakt en gegeten. Heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |