quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:31 schreef GenusButeo het volgende:
Belt een cliënt net, zegt ie: 'Je hebt me het verkeerde nummer doorgegeven'. Zeg ik: 'O, kut.' OMFG, blunder.Gelukkig kon hij er wel om lachen.
quote:Amersfoort
Woensdag 23 Juni 09:52
Oorzaak
Rond Amersfoort rijden minder treinen door een versperring.
Er rijden stopbussen tussen Amersfoort en Barneveld C.
Verwachting
De verstoring is naar verwachting rond 11:30 uur verholpen.
Reisadvies
Whehequote:Op woensdag 23 juni 2010 09:31 schreef GenusButeo het volgende:
Belt een cliënt net, zegt ie: 'Je hebt me het verkeerde nummer doorgegeven'. Zeg ik: 'O, kut.' OMFG, blunder.Gelukkig kon hij er wel om lachen.
We hebben geen vacatures openstaan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:29 schreef Rookert het volgende:
Waar werk je nou, ik kom het team graag versterken
Gebruik anders http://mobiel.ns.nl/.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Doet de NS-reisplanner het ook niet bij jullie?
Schop die Gül eruitquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:38 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
We hebben geen vacatures openstaan.
Ah, nu werkt hij blijkbaar weer. Nu maar hopen dat A'foort binnenkort is opgelost.quote:
Ik denk eigenlijk dat ze te veel onnodige personen in dienst hebben.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:38 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
We hebben geen vacatures openstaan.
Moet je tegen m'n werkgever zeggen. M'n werkgever is echt zo debiel, trouwens. Waarschijnlijk werd ie net gebeld door een vriend, neemt ie op met 'siktir lan, ibne', en dat betekent: 'fuck off, flikker'. Turkse machojargon.quote:
Oh, je werkt voor een Turks bedrijf. Dan is alles opeens duidelijk.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:48 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Moet je tegen m'n werkgever zeggen. M'n werkgever is echt zo debiel, trouwens. Waarschijnlijk werd ie net gebeld door een vriend, neemt ie op met 'siktir lan, ibne', en dat betekent: 'fuck off, flikker'. Turkse machojargon.
Ik ben hartstikke nodig. Als ik hier nu niet zou zitten, zou de telefoon onbeheerd blijven en dát moeten we niet hebben, hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat ze te veel onnodige personen in dienst hebben.
Wat is een Turks bedrijf, Wik? Of bedoel je gewoon een bedrijf met een Turkse directeur? Alle medewerkers zijn overigens gewoon Hollanders, ik & Gül zijn de enige Turken. Maar goed, Gül is ook niet echt een Turk. Ze eet varkensvlees, de dikke big.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, je werkt voor een Turks bedrijf. Dan is alles opeens duidelijk.
De Turkse snackbar om de hoek?quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:51 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Wat is een Turks bedrijf, Wik? Of bedoel je gewoon een bedrijf met een Turkse directeur? Alle medewerkers zijn overigens gewoon Hollanders, ik & Gül zijn de enige Turken. Maar goed, Gül is ook niet echt een Turk. Ze eet varkensvlees, de dikke big.
En al die Nederlanders maar denken dat het vriendelijk is en proberen het de volgende keer ook bij familie van de baas als die bellenquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:48 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Moet je tegen m'n werkgever zeggen. M'n werkgever is echt zo debiel, trouwens. Waarschijnlijk werd ie net gebeld door een vriend, neemt ie op met 'siktir lan, ibne', en dat betekent: 'fuck off, flikker'. Turkse machojargon.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:51 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Wat is een Turks bedrijf, Wik? Of bedoel je gewoon een bedrijf met een Turkse directeur? Alle medewerkers zijn overigens gewoon Hollanders, ik & Gül zijn de enige Turken. Maar goed, Gül is ook niet echt een Turk. Ze eet varkensvlees, de dikke big.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Serieus, dat zeg ik ook altijd. Een Turk die varkensvlees eet is geen Turk. En een Turk die gaat zitten zeuren op niet halal vlees net zo min. Een Turk eet gewoon haram koe, schaap en kip. Drinkt er een flinke glas raki bij en gaat niet naar de moskee. Dat is een Turk!
Al die gavurlar en extremisten.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Serieus, dat zeg ik ook altijd. Een Turk die varkensvlees eet is geen Turk. En een Turk die gaat zitten zeuren op niet halal vlees net zo min. Een Turk eet gewoon haram koe, schaap en kip. Drinkt er een flinke glas raki bij en gaat niet naar de moskee. Dat is een Turk!
Etenquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Ja, alleen Turken hebben een kantoor op locatie voor de snackbars die ze runnen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De Turkse snackbar om de hoek?
En je begint nu wel erg op bilmi te lijken, niet toevallig haar broer?
Heeft ie niet, scheelt alweer.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
En al die Nederlanders maar denken dat het vriendelijk is en proberen het de volgende keer ook bij familie van de baas als die bellen
Ik hou van je.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan, zullen de turken wel denken.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Hier een lesje integratie voor de Turken.
[ afbeelding ]
Nu zul je je wel afvragen, waar behoort de Ekte Ekte Kaaskop dan toe?
Nou, de ekte ekte kaaskop bestaat niet (volgens velen) dus was het onmogelijk om het aan te geven op mijn taartdiagram.
Zeg dat je niet kunt werken zonder internet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:20 schreef GenusButeo het volgende:
Paint klopt helemaal.
Internet doet het opeens niet meer, dus ik zit nu op m'n mobieltje, hoe triest.
Watermeloenquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, de ekte ekte kaaskop bestaat niet (volgens velen) dus was het onmogelijk om het aan te geven op mijn taartdiagram.
Echt sneu van je, niet normaal.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:20 schreef GenusButeo het volgende:
Paint klopt helemaal.
Internet doet het opeens niet meer, dus ik zit nu op m'n mobieltje, hoe triest.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoef niks te zeggen, er is niemand.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zeg dat je niet kunt werken zonder internet.
Ja...quote:
Zeg het maar tegen jezelf dan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:24 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik hoef niks te zeggen, er is niemand.
Mwah, als het een beetje hetzelfde betekent als kafir, dat ook een negatieve ondertoon heeft, is het wel begrijpelijkquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:24 schreef IHVK het volgende:
Gavur: the term is considered highly offensive by Christians in the Balkans.
sorry Christenen in de Balkan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |