Vleesquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
zometeen barbecue met HALAL vlees borte
quote:
Vind ik zojuist ergens. Het klopt alleen niet helemaal, denk ik. Er zijn er wel meer. Ik kan niks vinden over Alkmaar. Weet je ook toevallig hoe de moskee heet?quote:Er zijn zes sjiitische moskeeën in Nederland; waarvan vier Turks-Azeri, één Pakistaanse en één Irakese.
Haci bayram volgens mij..quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:28 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
[..]
Vind ik zojuist ergens. Het klopt alleen niet helemaal, denk ik. Er zijn er wel meer. Ik kan niks vinden over Alkmaar. Weet je ook toevallig hoe de moskee heet?
Ja, wel.
Oja, die is Soennitisch.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:34 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haci bayram volgens mij..
Moet ik het leren?
Je bent een topwerknemer.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:11 schreef GenusButeo het volgende:
Ik ga even naar buiten, of zo. En ik neem de werktelefoon gewoon mee, hoor.
I know, right. Maar ik stootte m'n hoofd tegen het metalen randje van de... wat was 'awning' ook alweer in het Nederlands?quote:
Lolwut. Een scherm?quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:29 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
I know, right. Maar ik stootte m'n hoofd tegen het metalen randje van de... wat was 'awning' ook alweer in het Nederlands?
Schaam je!quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:32 schreef GenusButeo het volgende:
Ja, dat dus. Echt bizar dat 'awning' wel bij me opkomt en 'scherm' niet.Komt door Virginia Woolf.
Vooruit.quote:
Heb net 3 uur in de trein gezeten, even rustig kop koffie drinken en eten en dan zie ik wel verder.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:39 schreef GenusButeo het volgende:
WTF doe je binnen, trouwens? Doe eens even normaal en ga naar buiten.
Oké. Goed excuus.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb net 3 uur in de trein gezeten, even rustig kop koffie drinken en eten en dan zie ik wel verder.
Hahhhh toeval. Ik heb een boxer gekocht voor vriendlief. Een suuuuuperchillequote:Op woensdag 23 juni 2010 18:43 schreef MrChill007 het volgende:
Ik heb vandaag in beverwijk een recep ivedik 3 boxer gehaald. hijs kk strak. ik ga m gebruiken als zwembroek A.Q. Genius!
Mooi doelpuntquote:
Ja, ik ookquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:36 schreef zarGon het volgende:
Ik had veel liever dat Australië zou doorgaan (in plaats van Ghana, dus).
Heb jij morgen nog toetsen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Niks, ik wilde gewoon dit topic omhoog schoppen
Dat is niet handigquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:04 schreef Ayca het volgende:
Ja, maar ik weet niet wat ik moet leren![]()
![]()
Jij?
Latijn.. dus we moeten vast wat brieven ofzo leren maar weet niet welkequote:Op woensdag 23 juni 2010 23:06 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat is niet handig. Wat heb je dan voor morgen?
Ik heb al vakantie. (Ik had dinsdag mijn laatste toets)
Yeaaaahquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
Latijn.. dus we moeten vast wat brieven ofzo leren maar weet niet welke
Ohh lekkerik moet nog vrijdag, dinsdag en woensdag
en dan
![]()
![]()
![]()
Weet niet, kijk het niet..quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:11 schreef Julis het volgende:
[..]
Yeaaaah!
De laatste aflevering van Aşk-ı Memnu morgen. Ik hoor er heel veel mensen over praten! Bij jullie ook?
Ik volg het ook niet echt. Ik kijk sowieso nauwelijks tv. Jij wel dan? Ik kijk meestal naar wat mijn ouders beneden hebben aanstaanquote:
Superquote:
Nee, ik kijk het ook amper. Af en toe met mijn broertje ofzoquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:16 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik volg het ook niet echt. Ik kijk sowieso nauwelijks tv. Jij wel dan? Ik kijk meestal naar wat mijn ouders beneden hebben aanstaan(En soms ook Aşk-ı Memnu, dus
)
Mooi!quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:17 schreef Julis het volgende:
[..]
Super. Huiswerk maken helpt
! Ik was deze keer twee weken van tevoren begonnen met huiswerk maken voor de toetsweek
!
quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:20 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mooi!![]()
![]()
Volgend jaar ga ik gewoon alles bijhouden.Dan moet het makkelijk te doen zijn.
Zoiets heet leren en dat zul je op de uni ook veel moeten doen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:17 schreef Julis het volgende:
[..]
Super. Huiswerk maken helpt
! Ik was deze keer twee weken van tevoren begonnen met huiswerk maken voor de toetsweek
!
Hahaquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:22 schreef Julis het volgende:
[..]
Zeker! En ik geloof wel dat het je wel lukt! Jij hebt een hartstikke goed geheugen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |