Den haag heeft dus het beste van beide wereldenquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:38 schreef GenusButeo het volgende:
Rotterdam = Klein-Turkije. Amsterdam = Klein-Marokko. Den Haag = Klein-Allochtonistan.
quote:
Den Haag heeft het beste van meerdere werelden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Den haag heeft dus het beste van beide werelden
Ja, maar volgens mij is jouw familie niet echt praktiserend, toch?quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:48 schreef Ayca het volgende:
Ik ken helemaal geen soera's uit mijn hoofd.
Niet echt, in Nederland 1 tante ofzoquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:51 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij is jouw familie niet echt praktiserend, toch?
quote:
Is wel vaker zo onder de Turken, dus ook Azeri's. Jullie zijn wel gewoon 'Sjiitisch' toch? Er wonen meer dan 10.000 Azeri's in Den Haag, maar we hebben maar twee kleine Azeri-Sjiitische moskeeën waar in totaal niet meer dan 200 mensen komen.quote:
Cok sanslisin.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:10 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Is wel vaker zo onder de Turken, dus ook Azeri's. Jullie zijn wel gewoon 'Sjiitisch' toch? Er wonen meer dan 10.000 Azeri's in Den Haag, maar we hebben maar twee kleine Azeri-Sjiitische moskeeën waar in totaal niet meer dan 200 mensen komen.
Ik heb nou net het geluk dat mijn familie onder dat kleine percentage streng gelovige Turkse Sjiieten valt.
Ja.quote:
Jawelquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:10 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Is wel vaker zo onder de Turken, dus ook Azeri's. Jullie zijn wel gewoon 'Sjiitisch' toch? Er wonen meer dan 10.000 Azeri's in Den Haag, maar we hebben maar twee kleine Azeri-Sjiitische moskeeën waar in totaal niet meer dan 200 mensen komen.
Ik heb nou net het geluk dat mijn familie onder dat kleine percentage streng gelovige Turkse Sjiieten valt.
Nope..quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:11 schreef GenusButeo het volgende:
Moest je ook nooit naar de moskee? Geen Koranlessen gehad?
Eén Sjiitisch-Turkse (Azeri)?quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:13 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jawellol, volgens mij hebben wij maar 1 turkse moskee in Alkmaar
Haha
Dat weet ik niet zekerquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:15 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Eén Sjiitisch-Turkse (Azeri)?
Maar effe serieus, wel raar dat je Fatiha niet kent. Dat moet je ook altijd oplezen als er iemand is overleden, of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |