Tja, rustige mensen kunnen best 'gevaarlijk' zijnquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heeft hij wel een keer gedaan, ja. En toen was het zo'n rustige kerel. Niet te geloven dit.
Selamquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:13 schreef Julis het volgende:
[..]
Tja, rustige mensen kunnen best 'gevaarlijk' zijn. Blijkt maar weer.
[..]
Selam![]()
Zo, een topic over Sagopa! Bestaat er nog geen topic over Turkse muziek? Dat lijkt me ook wel leuk .
Gevonden: Turkish Music #1 ! Een heel oud topic. "» Er is al 846 dagen niet in dit topic gepost!"
Ik heb Zelda nooit gespeeld, alleen The Wind Waker bij een vriend ooit, maar halfuurtje tussen de biggen was niet echt aantrekkelijkquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:11 schreef wikwakka2 het volgende:
Rookert is een The Legend of Zelda-nerd. Verder goed spel hoor.
Jij moet nog ergens tijd voor maken K.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:35 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
heb lange tijd geen tijd gehad om weer eens hier te posten, dus ik dacht ik maak het goed
![]()
Misschien dat als we de Sagopa topic vol krijgen dat ik hem kan omdopen na turkish music #3?
WHEHEHEHE.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:18 schreef Rookert het volgende:
Hahahaha, werken terwijl je ook kunt profiteren van de verzorgingsstaat
lolwutquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:17 schreef Rookert het volgende:
Je had toch eentje met een treintje ofzo laatst?
Japan
Op pizza moet dan ook alleen iets uit Italië zitten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Het was een shoarmapizza. Een broodje kots ziet er nog aantrekkelijker uit en smaakt waarschijnlijk beter.
Ik ga haar denk ik misschien vragen of ze mee wilt na Rotterdamquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:11 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Jij moet nog ergens tijd voor maken K.![]()
[..]
WHEHEHEHE.
mwah kan wel lekker zijn hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Het was een shoarmapizza. Een broodje kots ziet er nog aantrekkelijker uit en smaakt waarschijnlijk beter.
Je hebt wel 1,5 champignon en 1/16 paprika?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:29 schreef Bortecinem het volgende:
Zelfgemaakte pizza's zijn 100 x lekkerder dan afhaalstuff.
[ afbeelding ]
Vandaag gemaakt en gegeten. Heerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |