Wat een lief compliment, zeker van jouquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:34 schreef maartjeh het volgende:
Dat kun jij vast goed Rook.
Ja hè?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 02:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat een lief compliment, zeker van jou
21.5 uur wakker, slapen nu
Applequote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:58 schreef IHVK het volgende:
http://www.zdnet.be/news/117737/ontvangstproblemen-met-iphone-4/
Ifaal
quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:58 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ben ene verrekte mongol. Toen ik onze flat uitliep stond er iemand bij de deur, dus ik dacht die laat ik wel naar binnen als ik naar buiten ga, hangt er even later een briefje van een medebewoner dat ze verdachte mensen bij het fietsenhok heeft gezien, die schrokken toen ze hen erop aansprak en toen vlug wegrenden. Ik vond die kerel er al een beetje vaag uitzien, maar dacht mijn medemens te helpen... niet dus![]()
.
Ik moet mijn goedgelovigheid maar eens afleren hier in R'dam.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:18 schreef wikwakka2 het volgende:
De kapper naast mijn flat probeerde net drie kerels van stadstoezicht met een schroevendraaier te bewerken... WTF. Vervolgens stapte hij in z'n auto en probeerde hij ze omver te rijden.
Tommie, Sinas.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:32 schreef IHVK het volgende:
Ik weet nog steeds niet hoe je nu heet
Tjeerd/Thomas/
Wat is het nou
Geen idee, ik denk dat hij aan het klussen was o.i.d. gezien het feit dat hij een hamer en een schroevendraaier bij zich hadquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:35 schreef Julis het volgende:
[..]
[..]
Het leven in de ghetto is hard.
Maar serieus, dat laatste is wel vreemd. Ben je er nog achter gekomen waarom die kapper zo deed?
Tjeerd.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:32 schreef IHVK het volgende:
Ik weet nog steeds niet hoe je nu heet
Tjeerd/Thomas/
Wat is het nou
Dat laatste zal het zijn, natuurlijkquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk dat hij aan het klussen was o.i.d. gezien het feit dat hij een hamer en een schroevendraaier bij zich had. Misschien maakte de stadstoezichters wel een turkengrap en kon hij dat niet waarderen.
Heeft hij wel een keer gedaan, ja. En toen was het zo'n rustige kerelquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:44 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat laatste zal het zijn, natuurlijk. Die kapper knipte toch niet jouw haren
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |