Fair enough. Whore.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar jij komt dan ook uit een extremisten nest.
Zo sexy.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nog betaald door de overheid ook ! Niet klagen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:09 schreef wikwakka2 het volgende:
Gvd, de trein lijkt wel een mobiele sauna
Zit je in die met blauwe stoelen of oranje? Doe bij die laatste zo'n raam openquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:09 schreef wikwakka2 het volgende:
Gvd, de trein lijkt wel een mobiele sauna
Blauwe. En er rijdt ook nog maar eens een treinstel ipv de normale 4 of zo achter elkaarquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zit je in die met blauwe stoelen of oranje? Doe bij die laatste zo'n raam open
Ik ben 12 en wat is een Holocaust?quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:16 schreef IHVK het volgende:
Ik voelde een hele slechte holocaustgrap opkomen
Van die slappe airco dingen en die tweezitters met een debiel geplaatst prullenbakje ertussenquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Blauwe. En er rijdt ook nog maar eens een treinstel ipv de normale 4 of zo achter elkaar. Lekker proppen.
Hij komt wel langs Westerbork, misschien lokjoden oppikken voor Ascher in Amsterdamquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:16 schreef IHVK het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schaam je.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:16 schreef IHVK het volgende:
Net hebben ze opeens toch de airco aangezet. Toppiewoppiequote:Op woensdag 23 juni 2010 14:19 schreef IHVK het volgende:
NS snapt het wel maar kan ze niets schelen denk ik.
Machinist zit ook op FOK! en is Turksquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Net hebben ze opeens toch de airco aangezet. Toppiewoppie
Ik vind haar zo grappig.quote:yvonne
Kemalistische Bolsjewiek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |