Nogal onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Als ze maar geen overheidssubsidie krijgen, dan is het prima.
WTF?quote:Of een andere oplossing: Als een werkgever een marokkaanse sollicitant afwijst, dan moet deze werkgever maar vervolgd worden wegens discrimanatie...een boete van 5000 euro lijkt me in nederland wel juist...uit te betalen aan het slachtoffer.
Die verzint ie zelfquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:57 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
WTF?
Waar haal je dergelijke discriminerende maatregelen vandaan?
Uit zn duim, dumbass.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:57 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
WTF?
Waar haal je dergelijke discriminerende maatregelen vandaan?
Nee, want dat is juridisch gewoon niet mogelijk. Zeker niet aangezien Marokko ze niet wil hebben.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als zijn ouders uit het buitenland komen dan gaat het met gezien en al.
Ja, inderdaad.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:58 schreef Nobu het volgende:
Wat moet ik me trouwens voorstellen bij iemand die geen uitzicht op werk heeft maar wel in staat wordt geacht om aan topsport te doen?
Ok, wie betaalt het dan wel volgens jou? De Marokkaanse overheid?quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:36 schreef Mutant01 het volgende:
Wat is er mis met dit initiatief? Ze krijgen er geen subsidie voor.
Dus degene die ze 5/6 uur per dag traint doet dat gratis?quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:36 schreef Mutant01 het volgende:
Wat is er mis met dit initiatief? Ze krijgen er geen subsidie voor.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:39 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Ok, wie betaalt het dan wel volgens jou? De Marokkaanse overheid?
Maar, dat lees je alleen niet in de Telegraaf.quote:Initiatiefnemer Jaap Suyk wil Marokkaanse ondernemers en maatschappelijke organisaties overhalen om het project te sponsoren. De gemeente biedt een sportveld, maar geeft het project geen subsidie, zegt Suyk.
En terecht. Het is ELLEKE GODVERDOMDE DAG Witmans dag!!! Krijgen betere baantjes, zachtere leningen, etc. Dit is gewoon een heeeeeeeeeeeeeeeeele kleine poging tot balansherstelquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:54 schreef Martinovibes het volgende:
En Nederlanders die geen uitzicht op werk hebben dan ?
Moeten die eerst zwervers in de grachten van Amsterdam gooien voordat ze mee mogen doen ?
Dit is pure discriminatie
Als het volledig gesponsord wordt moet men het zelf weten idd al vraag ik me af hoeveel mensen er heil zien in zo'n project.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
[..]
Maar, dat lees je alleen niet in de Telegraaf.
Dus, een tweede maal, wat is er mis met een dergelijk initiatief.
We hebben al een Nederlands team.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:52 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Als het volledig gesponsord wordt moet men het zelf weten idd al vraag ik me af hoeveel mensen er heil zien in zo'n project.
Wat er nog wel mis mee is is dat het doel blijkbaar is om een Marokkaans team te creëren terwijl dit "gewoon Nederlanders" zijn zoals zo vaak wordt gezegd.
Wij hebben wel mensen die echt kunnen Hockeyenquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:54 schreef Martinovibes het volgende:
En Nederlanders die geen uitzicht op werk hebben dan ?
Moeten die eerst zwervers in de grachten van Amsterdam gooien voordat ze mee mogen doen ?
Dit is pure discriminatie
Ik vind vooral dit opvallendquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:49 schreef Mutant01 het volgende:
Dus, een tweede maal, wat is er mis met een dergelijk initiatief.
Dat is een keuze die de jongeren zelf moeten maken. Het initiatief zelf is er puur om hen te begeleiden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:12 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik vind vooral dit opvallend
'Om iets te bereiken zijn de jongeren wel verplicht vijf dagen per week te trainen, vijf tot zes uur per dag'
Dat betekent dat ze gewoon fysiek fitte jongeren zoeken. Die kunnen ook gewoon gaan werken, ipv jaren te verspillen aan een zeer waarschijnlijk vruchteloze poging om de top te bereiken.
Klopt dus het doel zou wellicht moeten zijn om ze meer bekend te krijgen in die sport en ze wellicht zo ver krijgen dat ze kunnen groeien tot topniveau.quote:
Daar scherm ik toch ook niet mee? Je moet echter ook niet doen alsof je niet weet waar ik het over heb. Hoe dan ook, ik doel dus op het feit dat als er wordt gedreigd met uitzetten ze een Nederlands paspoort hebben en "dus" Nederlanders zijn maar op het moment dat het erop aankomt, ze blijkbaar ineens toch Marokkaans zijn. Meten met twee maten noemen we dat.quote:Bovendien, als ik de reacties hier boven mij bekijk.... zie jij de term "gewoon Nederlanders" voorkomen?
Als het werkloze kutjongeren betreft dan zijn het ook ineens Marokkanen, als het succesverhalen zijn dan zijn het Nederlanders. Oftewel, dat is een wisselwerking waarbij het meten met twee maten normaal lijkt te zijn geworden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:30 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Klopt dus het doel zou wellicht moeten zijn om ze meer bekend te krijgen in die sport en ze wellicht zo ver krijgen dat ze kunnen groeien tot topniveau.
[..]
Daar scherm ik toch ook niet mee? Je moet echter ook niet doen alsof je niet weet waar ik het over heb. Hoe dan ook, ik doel dus op het feit dat als er wordt gedreigd met uitzetten ze een Nederlands paspoort hebben en "dus" Nederlanders zijn maar op het moment dat het erop aankomt, ze blijkbaar ineens toch Marokkaans zijn. Meten met twee maten noemen we dat.
welke succesverhalen ?quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als het werkloze kutjongeren betreft dan zijn het ook ineens Marokkanen, als het succesverhalen zijn dan zijn het Nederlanders. Oftewel, dat is een wisselwerking waarbij het meten met twee maten normaal lijkt te zijn geworden.
Hoe dan ook, het doel is natuurlijk ook top-niveau halen, maar dan inderdaad niet specifiek uitkomend voor Nederland. Dat kan je verschrikkelijk erg vinden, je kan het ook zien als een bijdrage die ze leveren t.a.v. hun tweede thuisland - die niet over dergelijke kennis en trainingsmogelijkheden bezit.
Ga es niet zo de social hero uithangen. Ze noemen zichzelf Marrokanen, zolang ze een Marrokaans paspoort hebben noem ik ze Marrokanen en bovendien zijn ze ook gewoon Marrokanen. Als ze werken mogen ze zich al ietsjes Nederlander noemen als ze daar behoefte aan hebben. Er zijn verschillen, klaar punt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als het werkloze kutjongeren betreft dan zijn het ook ineens Marokkanen, als het succesverhalen zijn dan zijn het Nederlanders. Oftewel, dat is een wisselwerking waarbij het meten met twee maten normaal lijkt te zijn geworden.
Hoe dan ook, het doel is natuurlijk ook top-niveau halen, maar dan inderdaad niet specifiek uitkomend voor Nederland. Dat kan je verschrikkelijk erg vinden, je kan het ook zien als een bijdrage die ze leveren t.a.v. hun tweede thuisland - die niet over dergelijke kennis en trainingsmogelijkheden bezit.
Als zij lekker aan het sporten zijn staan wij eenderde á half van ons salaris af om oa. hun uitkering te betalen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:47 schreef Boris_Karloff het volgende:
Sinds wanneer zijn wij verantwoordelijk voor het nationale hockeyteam van Marroko. laat ze lekker daar gaan trainen.
Heimwee.quote:
En het onderwijsgeld ook, zo te zien.quote:
Wat is dat voor lelijk mens op je avatar trouwens? Gadverdamme!quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:28 schreef Mutant01 het volgende:
Mensen die hun eigen topic uit frustratie om zeep helpen.
Bendk dacht namelijk dat er subsidiegeld zou worden verspild, jammer voor hem.
Ik zou het niet weten!quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:31 schreef mlg het volgende:
[..]
Wat is dat voor lelijk mens op je avatar trouwens? Gadverdamme!
Wie weet, dat lijkt mij wel handig. Of ze dan al een gezin hebben is natuurlijk ook onduidelijk.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:36 schreef Gia het volgende:
Als ze nou klaar zijn met hun sportopleiding en gaan uitkomen voor Marokko, gaan ze dan ook in Marokko wonen? Met het hele gezin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |