Nogal onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Als ze maar geen overheidssubsidie krijgen, dan is het prima.
WTF?quote:Of een andere oplossing: Als een werkgever een marokkaanse sollicitant afwijst, dan moet deze werkgever maar vervolgd worden wegens discrimanatie...een boete van 5000 euro lijkt me in nederland wel juist...uit te betalen aan het slachtoffer.
Die verzint ie zelfquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:57 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
WTF?
Waar haal je dergelijke discriminerende maatregelen vandaan?
Uit zn duim, dumbass.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:57 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
WTF?
Waar haal je dergelijke discriminerende maatregelen vandaan?
Nee, want dat is juridisch gewoon niet mogelijk. Zeker niet aangezien Marokko ze niet wil hebben.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als zijn ouders uit het buitenland komen dan gaat het met gezien en al.
Ja, inderdaad.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:58 schreef Nobu het volgende:
Wat moet ik me trouwens voorstellen bij iemand die geen uitzicht op werk heeft maar wel in staat wordt geacht om aan topsport te doen?
Ok, wie betaalt het dan wel volgens jou? De Marokkaanse overheid?quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:36 schreef Mutant01 het volgende:
Wat is er mis met dit initiatief? Ze krijgen er geen subsidie voor.
Dus degene die ze 5/6 uur per dag traint doet dat gratis?quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:36 schreef Mutant01 het volgende:
Wat is er mis met dit initiatief? Ze krijgen er geen subsidie voor.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:39 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Ok, wie betaalt het dan wel volgens jou? De Marokkaanse overheid?
Maar, dat lees je alleen niet in de Telegraaf.quote:Initiatiefnemer Jaap Suyk wil Marokkaanse ondernemers en maatschappelijke organisaties overhalen om het project te sponsoren. De gemeente biedt een sportveld, maar geeft het project geen subsidie, zegt Suyk.
En terecht. Het is ELLEKE GODVERDOMDE DAG Witmans dag!!! Krijgen betere baantjes, zachtere leningen, etc. Dit is gewoon een heeeeeeeeeeeeeeeeele kleine poging tot balansherstelquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:54 schreef Martinovibes het volgende:
En Nederlanders die geen uitzicht op werk hebben dan ?
Moeten die eerst zwervers in de grachten van Amsterdam gooien voordat ze mee mogen doen ?
Dit is pure discriminatie
Als het volledig gesponsord wordt moet men het zelf weten idd al vraag ik me af hoeveel mensen er heil zien in zo'n project.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
[..]
Maar, dat lees je alleen niet in de Telegraaf.
Dus, een tweede maal, wat is er mis met een dergelijk initiatief.
We hebben al een Nederlands team.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:52 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Als het volledig gesponsord wordt moet men het zelf weten idd al vraag ik me af hoeveel mensen er heil zien in zo'n project.
Wat er nog wel mis mee is is dat het doel blijkbaar is om een Marokkaans team te creëren terwijl dit "gewoon Nederlanders" zijn zoals zo vaak wordt gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |