Hmm. Tja. Nu weet ik wel wat ik voor volgend jaar moet doenquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zoiets heet leren en dat zul je op de uni ook veel moeten doen.
Nuts waarquote:
Toen na die baklava?quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:31 schreef Julis het volgende:
[..]
Hmm. Tja. Nu weet ik wel wat ik voor volgend jaar moet doen. Huiswerk maken. Heel veel huiswerk maken.
[..]
Nuts waar?
Ik zal je wat opsturen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:33 schreef Julis het volgende:
[..]
Maar maar... waar? Ik hou niet van virtueel Nuts.
Meh, nu hoeft het niet meer. Ik ga me dan dik voelen. Mijn ik-heb-trek-in-iets-lekkers-periode is weer voorbijquote:
Waarom datquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:35 schreef Ayca het volgende:
Ik schrik telkens als ik naar mijn wekker kijk, maar dan herinner ik me weer dat hij een uur voor staat.
Oh okequote:Op woensdag 23 juni 2010 23:36 schreef Julis het volgende:
[..]
Meh, nu hoeft het niet meer. Ik ga me dan dik voelen. Mijn ik-heb-trek-in-iets-lekkers-periode is weer voorbij. Maar toch bedankt
. Wil jij nog wat van mij? Jij biedt altijd wat aan
! Dat doe ik bijna nooit. Ik ben slecht.
Paar dagen geleden drukte ik op het verkeerde knopje (quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahaquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
Paar dagen geleden drukte ik op het verkeerde knopje () en nu heb ik geen zin om er 23 keer op te drukken
quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:57 schreef The_Dean het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)s_koekiemonster.html
Die mug zou wel vergaan zijn van jou stankquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:35 schreef Ayca het volgende:
Ik zat net op de wc en zag een mug, maar moest heel nodig, dus kon niet weg. Dus dat was wel vreemd.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 07:59 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Die mug zou wel vergaan zijn van jou stank![]()
Gezellige buurt manquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:18 schreef wikwakka2 het volgende:
De kapper naast mijn flat probeerde net drie kerels van stadstoezicht met een schroevendraaier te bewerken... WTF. Vervolgens stapte hij in z'n auto en probeerde hij ze omver te rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |