Ja, daarom.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:34 schreef IHVK het volgende:
Dat is wel de meest tegenovergestelde vertaling van 'Bi sen eksiktin' wat je maar kan bedenken inderdaad.
Het betekent zoiets als:
'O, ben jij er ook weer?'
"Wat kom je hier doen?'
(rot op dus)
Nee. Maar ik voel me wel schuldig nu. Ik heb de arme man verbaal verkracht.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Da betekent trakteeeereeeeeeeeen!!!!
Tss, dus al die tijd heb jij je heel erg in zitten houden vanwege je kleurtje. De echte Sinan komt bovendrijven.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:41 schreef IHVK het volgende:
Nee ik bedoel in NWS en POL enzo als mensen echt dom zijn.
Zolang hij er niet achterkomt ben je veilig.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:37 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee. Maar ik voel me wel schuldig nu. Ik heb de arme man verbaal verkracht.
Zo denken ze waarschijnlijk ook over jouquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:46 schreef IHVK het volgende:
Ja wat, sommige mensen zijn gewoon vervelend, kan ik niets aan doen.
Probeer je me iets duidelijk te maken Wik?quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo denken ze waarschijnlijk ook over jou![]()
Sterf,quote:Haarlem-Amsterdam C
Woensdag 23 Juni 11:08
Oorzaak
Tussen Sloterdijk en Haarlem rijden geen treinen door een aanrijding met een persoon.
Verwachting
De extra reistijd is meer dan 60 min. De verstoring is naar verwachting rond 13:15 uur verholpen.
Ik bekijk elke situatie vanuit beide perspectieven.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Probeer je me iets duidelijk te maken Wik?
Elke week wel een paar, egoïstenquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:06 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen er jaarlijks voor een trein springen. Aardig wat, volgens mij.
EEN TREIN.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Ah, gemiddeld 180 per jaar, en vorig jaar 193.
http://www.goeievraag.nl/(...)dag-week-maand.34351
Ik blijf het onbegrijpelijk vinden, maar heb dan ook geen idee wat er door het hoofd van zo'n persoon gaat.
Goedzoquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik bekijk elke situatie vanuit beide perspectieven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |