Ja, teveel eer voor die groentetuin.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:55 schreef BarrieButsers het volgende:
WAT EEN KUT TT
quote:Op zondag 20 juni 2010 20:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja, teveel eer voor die groentetuin.
Rosmalen zou willen dat dat hun bezit was.quote:
Hoi, waar bevindt u zich?quote:
Boschveld.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:03 schreef babipangang het volgende:
[..]
[..]
ergens bij de donk en de reit, en jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Kloptquote:Op zondag 20 juni 2010 20:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat me niet lijkt dat jij het op Bijdehand's niveau wou gooien
waaaat?quote:
quote:
spannend, nieuw volkquote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 21:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Welkom!Waarom moet dat in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Ja vooral als het mannelijk is.quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 21:05 schreef BarrieButsers het volgende:
Omdat ik daarna nog een kans misschien had om het weg te halen![]()
Die kans is dus verkeken
quote:
dat hoop ik niet, anders is er toch ergens iets goed mis gegaanquote:Op zondag 20 juni 2010 21:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien is het oorspronlijk een vrouw?
quote:Op zondag 20 juni 2010 21:07 schreef BarrieButsers het volgende:
Fed vind jij het leuk om alles te quoten?
Nu wil ST zeker foto's zienquote:Op zondag 20 juni 2010 21:08 schreef babipangang het volgende:
[..]
dat hoop ik niet, anders is er toch ergens iets goed mis gegaan
Ja, het liefst naakt.quote:
ik liep achter, moest ff bijwerken jaquote:Op zondag 20 juni 2010 21:07 schreef BarrieButsers het volgende:
Fed vind jij het leuk om alles te quoten?
quote:Op zondag 20 juni 2010 21:15 schreef babipangang het volgende:
[..]
zullen we dat maar even niet doen
Zit je nou alle credits toe te eigenen.quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 21:20 schreef babipangang het volgende:
mensen, ik verveel me!
Vanaf deel 17 gaat het ineens super snelquote:
Dat je dat hebt onthouden.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vanaf deel 17 gaat het ineens super snel
hoor
Mede dankzij jullie vooruit
Viel me vanochtend op toen ik mn postgeschiedenis door ging kijkenquote:
Waarom ga je die doorkijken dan?quote:Op zondag 20 juni 2010 21:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Viel me vanochtend op toen ik mn postgeschiedenis door ging kijken
Woensdag naar Aerosmith.quote:
Ohh leuk! Je gaat wel vaak naar concerten/festivals ofnietquote:
Ja.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh leuk! Je gaat wel vaak naar concerten/festivals ofniet
ik zoek voor woensdag nog iets om te gaan doen met m'n meisje, alleen lijkt aerosmith me niet zo'n succesquote:
trusten! ik ga zo ook maar eens. morgen vroeg op voor tentamenquote:Op zondag 20 juni 2010 21:55 schreef Ceased2Be het volgende:
Gisteren naar Muse geweest, deze week nog geen plannen behalve werken enzo.
truste btw
Ohw godquote:
En in het profiel staat Vught.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:30 schreef bijdehand het volgende:
BB woon jij in Empel?Ik dacht in de maaspoort
Wat?quote:
quote:
Naakte mannenquote:
Ja da's toch lekker.quote:
Goeiemorgenquote:Op zondag 20 juni 2010 22:30 schreef bijdehand het volgende:
BB woon jij in Empel?Ik dacht in de maaspoort
Waarom zeg je dat dan.quote:
Omdat niet iedereen het hoeft te wetenquote:
Ik schrok al. Wie woont er nou in Empelquote:Op zondag 20 juni 2010 22:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen het hoeft te weten
Bijdehand's eerste ingeving was dus de goeie he.
Aandachttekortquote:
Nee Rosmalenquote:Op zondag 20 juni 2010 22:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik schrok al. Wie woont er nou in Empel
Empel is nog triester dan Rosmalen.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik schrok al. Wie woont er nou in Empel
Ja Rosmalen. Scooterhelmen volpissen op de kermis, niet vergeten.quote:
Ooit in Boschveld geweest?quote:Op zondag 20 juni 2010 22:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Empel is nog triester dan Rosmalen.
Meestal in augustus. Zou echt vet zijn om daar te meetenquote:Op zondag 20 juni 2010 22:48 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja bijdehand wanneer is het daar kermis?
Oke ik kom. Mits je dan in een helm gaat pissenquote:Op zondag 20 juni 2010 22:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Meestal in augustus. Zou echt vet zijn om daar te meeten
Mits er geen tuig bij staat want ik ben geen kei in rennenquote:Op zondag 20 juni 2010 22:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke ik kom. Mits je dan in een helm gaat pissen
Je loopt achter.quote:
quote:
Ik bescherm je welquote:Op zondag 20 juni 2010 22:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mits er geen tuig bij staat want ik ben geen kei in rennen
Ik bedoel dat het tegenwoordig niet meer zo erg is itt vroeger.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Godverdomme ik weet toch waar je woont
Dan vluchten we op jouw scooter! En ik pis niet over ze heen, neem wel een mes mee danquote:Op zondag 20 juni 2010 22:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik bescherm je wel
Of dan ren je met je broek open en als ze dan achter je aan gaan zeik je over hun heen
En wat is de connectie met tuig en scooters?
Dus ze hebben de naam Boschveld aan een andere wijk gegeven waar het er wel normaal aan toegaat?quote:Op zondag 20 juni 2010 22:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het tegenwoordig niet meer zo erg is itt vroeger.
Je kan toch ook over haar scooter heen pissen?quote:Op zondag 20 juni 2010 22:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan vluchten we op jouw scooter! En ik pis niet over ze heen, neem wel een mes mee dan![]()
En als je ooit in Rosmalen op de kermis bent geweest dan zie je die connectie wel
Dat zou ik echt nooit doenquote:Op zondag 20 juni 2010 22:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je kan toch ook over haar scooter heen pissen?
Waarom niet?quote:
Wie gaat er nou met iemand meeten en dan over die scooter heen pissen?quote:
Ik kan ze hebben, bescherm je welquote:Op zondag 20 juni 2010 22:56 schreef BarrieButsers het volgende:
Oke Rosmaalse kermis is dus een verzameling voor scooter tuig?
Met een mes moet je wel dichtbij diegene komen he, beter pistool
Kijk uit voor ST want die doet het wel volgens mijquote:Op zondag 20 juni 2010 22:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dankje, weer een zeikerd minder.
Nee. Je kan zelfs veilig op de driewieler komenquote:Op zondag 20 juni 2010 22:59 schreef BarrieButsers het volgende:
En als ik op de fiets kom, zou je daar dan wel over heen zeiken?
Oke dan regel ik een driewielerquote:Op zondag 20 juni 2010 23:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee. Je kan zelfs veilig op de driewieler komen
Is leuk toch.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wie gaat er nou met iemand meeten en dan over die scooter heen pissen?![]()
Dan herken ik je wel meteenquote:
Misschien ben ik wel een 3jarig jongentje met een snottebel op zn bakkesquote:
Dan type je wel geniaal!quote:Op zondag 20 juni 2010 23:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel een 3jarig jongentje met een snottebel op zn bakkes
quote:
quote:
Mijn voornaam ja. Er wonen er meer in Rosmalen. Maar je mag langskomen, als ik het vantevoren weetquote:Op zondag 20 juni 2010 23:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik weet je naam nu en waar je woont
Nee die liggen in de achtertuinquote:Op zondag 20 juni 2010 23:17 schreef BarrieButsers het volgende:
Dan kan je zeker je tokkie scooter en gejatte fietsen uit de voortuin halen he
Weltruste. Tot snel danquote:
Kan je rekenen.quote:
Reken dan op dreft.quote:
Reken er maar niet op dan.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Reken dan op dreft.
Hoezo kan ik rekenen?
O dat doe ik ook niet hoorquote:
quote:
Lijkt me wel grappig maar ik weet niet hoorquote:
Wat weet je niet?quote:Op zondag 20 juni 2010 23:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Lijkt me wel grappig maar ik weet niet hoor
waarom het me grappig lijktquote:
Oh.quote:
Vast wel.quote:
Ik hou van hard.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:52 schreef kutkabouter het volgende:
topic gaat hard
komt u maar danquote:
quote:
hoe oud ben je eigenlijk?quote:
Die opmerking heb ik heel lang geleden ook gemaaktquote:
2x de helftquote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 23:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die opmerking heb ik heel lang geleden ook gemaakt
je verstand is 2x de helftquote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 23:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die opmerking heb ik heel lang geleden ook gemaakt
Klopt.quote:
quote:
quote:
Snap hem ook niet.quote:
Jawel, maar een combo is als iedereen hetzelfde post. En een C-C-C-Combobreaker!!!!! is als iemand dat verpest.quote:
Jawel.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:11 schreef kutkabouter het volgende:
jullie komen nooit in klb of onz?
Zo ver ben ik niet.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jawel, maar een combo is als iedereen hetzelfde post. En een C-C-C-Combobreaker!!!!! is als iemand dat verpest.
quote:
heel veel posts achter elkaar van 1 user is ook een comboquote:Op maandag 21 juni 2010 00:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jawel, maar een combo is als iedereen hetzelfde post. En een C-C-C-Combobreaker!!!!! is als iemand dat verpest.
Nee dat is gay want dat kan ook in 1 postquote:Op maandag 21 juni 2010 00:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
heel veel posts achter elkaar van 1 user is ook een combo
Ik heb daar een shirt vanquote:Op maandag 21 juni 2010 00:20 schreef kutkabouter het volgende:
http://pedo-bear.hyves.nl/?&pageid=2JKA36CFXTGKWW088
quote:
past wel bij je, dat soort vage shirtsquote:
Heb ook dit shirt:quote:Op maandag 21 juni 2010 00:26 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
past wel bij je, dat soort vage shirts![]()
Rekt het niet, dan scheurt het wel.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:26 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
past wel bij je, dat soort vage shirts![]()
O godquote:Op maandag 21 juni 2010 00:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Rekt het niet, dan scheurt het wel.
quote:
Maar ook vies. Scheurenquote:
maar hoe oud zei je nou dat je was?quote:
82quote:Op maandag 21 juni 2010 00:31 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
maar hoe oud zei je nou dat je was?
hmm, jammerquote:
Ach, stoma opzij en gaan met die banaan.quote:
quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 00:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach, stoma opzij en gaan met die banaan.
quote:Op maandag 21 juni 2010 00:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
En sexy steunkousen om in de stemming te komen.
Ach, daar voel je niks van.quote:
En een incontinentiestringquote:Op maandag 21 juni 2010 00:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
En sexy steunkousen om in de stemming te komen.
Je hebt geen idee, maatquote:
Dat.quote:
zeg danquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 00:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach, daar voel je niks van.
[..]
En een incontinentiestring
Als ik eraan terugdenk he...quote:
danquote:
Dan wat?quote:
kutron, je bent nog net zo irritant als vroegerquote:
Dan zie ik gewoon dat jij 60 jaar geleden heel mooi was.quote:
Irritanter.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:42 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
kutron, je bent nog net zo irritant als vroeger
70 jaar geleden bedoel jequote:Op maandag 21 juni 2010 00:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan zie ik gewoon dat jij 60 jaar geleden heel mooi was.
Dat is nogsteeds zo.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan zie ik gewoon dat jij 60 jaar geleden heel mooi was.
Pedobearquote:
Met kunstgebit, kunstoog en pruik is het idd goed te pruimenquote:
Anders gewoon zak erover en neuken voor het vaderland.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Pedobear
[..]
Met kunstgebit, kunstoog en pruik is het idd goed te pruimen
quote:Op maandag 21 juni 2010 00:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Anders gewoon zak erover en neuken voor het vaderland.
Da's vet. Kan je mee knikkeren enzoquote:
knikkeren is zo 1999quote:Op maandag 21 juni 2010 00:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's vet. Kan je mee knikkeren enzo
1985 bedoel je.quote:
Nee joh, dat was pokemon toenquote:
heul nie waar, ik heb nog geknikkerd en ik ben van '91quote:
Omdat ze in Hedikhuizen geen stroom en water haddenquote:Op maandag 21 juni 2010 01:02 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
heul nie waar, ik heb nog geknikkerd en ik ben van '91
In 1999 was ik veel te oud om te knikkeren.quote:Op maandag 21 juni 2010 01:02 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
heul nie waar, ik heb nog geknikkerd en ik ben van '91
IEDEREEN is te oud om te knikkeren.quote:Op maandag 21 juni 2010 01:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
In 1999 was ik veel te oud om te knikkeren.
snap ik, toen was je 71quote:Op maandag 21 juni 2010 01:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
In 1999 was ik veel te oud om te knikkeren.
Nietus.quote:
quote:
Nu hou ik niet meer van je hoor.quote:
zeg dan hoe oud je bentquote:
Gewoon, 31quote:
dat is wel een beetje oudquote:
Ik heb niks van je gehad met valentijnsdag EN niks met m'n verjaardag!quote:Op maandag 21 juni 2010 01:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nu hou ik niet meer van je hoor.
Valt wel mee toch.quote:
Jij kwam niet meer terug.quote:Op maandag 21 juni 2010 01:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb niks van je gehad met valentijnsdag EN niks met m'n verjaardag!
wacht ik zal het anders zeggen:quote:
Sorryquote:
Nou dan niet hoor.quote:Op maandag 21 juni 2010 01:16 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
wacht ik zal het anders zeggen:
[ afbeelding ]
snapte?
En wat ga je eraan doen?quote:
Barrie bellenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op maandag 21 juni 2010 01:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Barrie bellen
TssssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
quote:
Dan kan het ineens wel.quote:
Nu heb je kutkabouter ipv mijquote:
Dat zou ik toch nooit doen?quote:
eigenlijk niet mijn doelgroep maar vooruitquote:
Eindelijk geen maagd meer jij!quote:Op maandag 21 juni 2010 01:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
eigenlijk niet mijn doelgroep maar vooruit
Jij blij.quote:
Nee hoorquote:
Je weet met jou maar nooit.quote:
och, dat is ook al weer 4 jaar geleden hoor, toen zat ik zelfs nog bij jou in de klasquote:
Ik heb haar nummer nietquote:Op maandag 21 juni 2010 01:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je weet met jou maar nooit.![]()
Maar ik ga eens naar m'n mandje. Truste.
Oh Esmeralda was geil?quote:Op maandag 21 juni 2010 01:31 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
och, dat is ook al weer 4 jaar geleden hoor, toen zat ik zelfs nog bij jou in de klas
later ouwequote:Op maandag 21 juni 2010 01:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je weet met jou maar nooit.![]()
Maar ik ga eens naar m'n mandje. Truste.
gastquote:
Ik ken je langer dan vandaagquote:
ken je martine nog?quote:Op maandag 21 juni 2010 01:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ken je langer dan vandaag![]()
Wat is er trouwens geworden van je zus? Vroeger zag ik haar wel eens lopen maargoed
Martine deed het volgens mij met iedereenquote:Op maandag 21 juni 2010 01:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ken je martine nog?
mijn zus woont in belgie nu_!
toen nog niet, ik was de 1equote:Op maandag 21 juni 2010 01:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Martine deed het volgens mij met iedereen![]()
En in Belgie?! WTF!
Nee toen pijpte ze iedereen, wtf.quote:Op maandag 21 juni 2010 01:36 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
toen nog niet, ik was de 1eze heeft nu een kind
![]()
![]()
![]()
ja ze studeert in leuven
zoals wie? 1 gastje van een of ander voetbalteam ofzo, dat was hetquote:Op maandag 21 juni 2010 01:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee toen pijpte ze iedereen, wtf.
Vroeger, heel vroeger, vond ik je zus altijd leuk om te zien. FAAL. Als je dat ooit tegen haar zegt...
Boeiend verder.quote:Op maandag 21 juni 2010 01:40 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
zoals wie? 1 gastje van een of ander voetbalteam ofzo, dat was het
mijn zus was alto en jij vond haar leuk om te zien
dan nogquote:
Dat komt door haar magische verjaardag op 14 september. Of was het 15?quote:Op maandag 21 juni 2010 01:43 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dan nog_!
maar dat had ik moeten weten, jij had het zwaar vaak over haar![]()
Trustequote:
Ik gok dat het de moeite van het teruglezen weer niet waard is.quote:Op maandag 21 juni 2010 06:30 schreef FedExpress het volgende:
wow, dat is weer snel gegaan vannacht
en goedemorgen!
was ik ook niet van planquote:Op maandag 21 juni 2010 06:38 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik gok dat het de moeite van het teruglezen weer niet waard is.
Wat ben jij laat vandaag?
Succesquote:Op maandag 21 juni 2010 08:21 schreef FedExpress het volgende:
[..]
was ik ook niet van plan![]()
Tja, tentamen over 40 minuten
Nee bedankt.quote:
En die amerikanen doen nog wel zo hun best om Duits te brullen.quote:
daar word ik wel wakker van, maar niet op een goede manierquote:
Ik hoop dat je hem mist!quote:Op maandag 21 juni 2010 12:25 schreef FedExpress het volgende:
zooo, dat was een ramp... trein ook nog eens bijna 10 minuten te laat. hoop dat ik busje 67 nog haal.
en hoe is het met het volk hier?
Ik leef nog.quote:
Vondt je het grappig dan?quote:
Succes!quote:Op maandag 21 juni 2010 12:48 schreef FedExpress het volgende:
ben er nog steeds niet, bus rijdt nu weg
Met het volk hier is het goed. En daar?quote:Op maandag 21 juni 2010 12:25 schreef FedExpress het volgende:
zooo, dat was een ramp... trein ook nog eens bijna 10 minuten te laat. hoop dat ik busje 67 nog haal.
en hoe is het met het volk hier?
quote:
ik ben donderdag geslaagd waar ik heel veel moeite voor heb gedaan (quote:Op maandag 21 juni 2010 14:00 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
![]()
Ik heb er inmiddels een werkdag op zitten van 8 uur, lamzak
Jaquote:Op maandag 21 juni 2010 13:07 schreef opgebaarde het volgende:
iemand die afgelopen zaterdag Nederland heeft gekeken op het Heinekenplein bij de Brabanthallen? Indien ja, hoe was het?
kom je nederland - kameroen in de opium kijken?quote:Op maandag 21 juni 2010 14:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja
Uhm erg rustig haha, wel geen wachtrij bij de de bar. En niemand zong mee bij het WilhelmusOw en het extra grote beeldscherm vond ik best kut want je zag alle lijnen lopen.. Maar het was gezellig en droog
Hahahaha toevallig welquote:Op maandag 21 juni 2010 14:36 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
kom je nederland - kameroen in de opium kijken?
denk het wel, tot nu toe de ene thuis gekeken en de andere tijdens het werk geluisterd, dus ik wil nou wel eens fatsoenlijk met vrienden kijkenquote:Op maandag 21 juni 2010 14:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahahaha toevallig wel
Ga je daar ook kijken?
quote:Op maandag 21 juni 2010 14:36 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
kom je nederland - kameroen in de opium kijken?
omgquote:Op maandag 21 juni 2010 14:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahahaha toevallig wel
Ga je daar ook kijken?
quote:
Groot gelijk! Lijkt me ook wel gezellig zo in de stadquote:Op maandag 21 juni 2010 14:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
denk het wel, tot nu toe de ene thuis gekeken en de andere tijdens het werk geluisterd, dus ik wil nou wel eens fatsoenlijk met vrienden kijken
maar hoe heet je dan? misschien ken ik je wel
jeps, ik heb zelfs een sleutelhangerquote:Op maandag 21 juni 2010 15:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Groot gelijk! Lijkt me ook wel gezellig zo in de stadHelemaal als ze winnen.
Uhm ik denk niet dat wel elkaar kennen, ken niemand uit Hedinkhuizen ofzo![]()
Ow en ik kom ook niet iedere week in de Opium ofzo hoor![]()
Ben jij daar wel vaste klant?
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:05 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
jeps, ik heb zelfs een sleutelhangerhet is wel heerlijk om al die vuile blikken naar je toe te krijgen als je langs de moeilijk grote rij loopt naar voren en naar binnen loopt
Tokkiesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tokkies
Geen idee, maar ik ben er weer bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Ja kom hierheen in augustusquote:
Weer?quote:Op maandag 21 juni 2010 15:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ben er weer bij.
Ja weer ja.quote:
lolquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ben er weer bij.
Ik durfde het haast niet te vragen. Rellen in de Graafse wijk, Helmond, wat nog meer?!quote:Op maandag 21 juni 2010 15:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Wat was je bijdrage de vorige keer?
Zo'n tokkie ben ik niet.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik durfde het haast niet te vragen. Rellen in de Graafse wijk, Helmond, wat nog meer?!
quote:
In Waalwijk gebeurde nooit wat, dus je moet toch wat als ramptoerist he.quote:
wat is er dan?quote:
Onze 'date'quote:
Kermis.quote:
Sex op de kermis?quote:
Neuj vandaar die aanhalingstekens.quote:
Die in Rosmalen is altijd kei vet. Daar wordt je met een mes bedreigd als je tegen een zigeuner knalt in de botsauto'squote:
Daarom den boschquote:Op maandag 21 juni 2010 15:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die in Rosmalen is altijd kei vet. Daar wordt je met een mes bedreigd als je tegen een zigeuner knalt in de botsauto's
den bosch is altijd wel vetquote:
Daar word je bedreigd door Marokkanenquote:
Risico van het vakquote:Op maandag 21 juni 2010 15:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daar word je bedreigd door Marokkanen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |