Dan vluchten we op jouw scooter! En ik pis niet over ze heen, neem wel een mes mee danquote:Op zondag 20 juni 2010 22:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik bescherm je wel
Of dan ren je met je broek open en als ze dan achter je aan gaan zeik je over hun heen
En wat is de connectie met tuig en scooters?
Dus ze hebben de naam Boschveld aan een andere wijk gegeven waar het er wel normaal aan toegaat?quote:Op zondag 20 juni 2010 22:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het tegenwoordig niet meer zo erg is itt vroeger.
Je kan toch ook over haar scooter heen pissen?quote:Op zondag 20 juni 2010 22:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan vluchten we op jouw scooter! En ik pis niet over ze heen, neem wel een mes mee dan![]()
En als je ooit in Rosmalen op de kermis bent geweest dan zie je die connectie wel
Dat zou ik echt nooit doenquote:Op zondag 20 juni 2010 22:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je kan toch ook over haar scooter heen pissen?
Waarom niet?quote:
Wie gaat er nou met iemand meeten en dan over die scooter heen pissen?quote:
Ik kan ze hebben, bescherm je welquote:Op zondag 20 juni 2010 22:56 schreef BarrieButsers het volgende:
Oke Rosmaalse kermis is dus een verzameling voor scooter tuig?
Met een mes moet je wel dichtbij diegene komen he, beter pistool
Kijk uit voor ST want die doet het wel volgens mijquote:Op zondag 20 juni 2010 22:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dankje, weer een zeikerd minder.
Nee. Je kan zelfs veilig op de driewieler komenquote:Op zondag 20 juni 2010 22:59 schreef BarrieButsers het volgende:
En als ik op de fiets kom, zou je daar dan wel over heen zeiken?
Oke dan regel ik een driewielerquote:Op zondag 20 juni 2010 23:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee. Je kan zelfs veilig op de driewieler komen
Is leuk toch.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wie gaat er nou met iemand meeten en dan over die scooter heen pissen?![]()
Dan herken ik je wel meteenquote:
Misschien ben ik wel een 3jarig jongentje met een snottebel op zn bakkesquote:
Dan type je wel geniaal!quote:Op zondag 20 juni 2010 23:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel een 3jarig jongentje met een snottebel op zn bakkes
quote:
quote:
Mijn voornaam ja. Er wonen er meer in Rosmalen. Maar je mag langskomen, als ik het vantevoren weetquote:Op zondag 20 juni 2010 23:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik weet je naam nu en waar je woont
Nee die liggen in de achtertuinquote:Op zondag 20 juni 2010 23:17 schreef BarrieButsers het volgende:
Dan kan je zeker je tokkie scooter en gejatte fietsen uit de voortuin halen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |