Nu heb je kutkabouter ipv mijquote:
Dat zou ik toch nooit doen?quote:
eigenlijk niet mijn doelgroep maar vooruitquote:
Eindelijk geen maagd meer jij!quote:Op maandag 21 juni 2010 01:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
eigenlijk niet mijn doelgroep maar vooruit
Jij blij.quote:
Nee hoorquote:
Je weet met jou maar nooit.quote:
och, dat is ook al weer 4 jaar geleden hoor, toen zat ik zelfs nog bij jou in de klasquote:
Ik heb haar nummer nietquote:Op maandag 21 juni 2010 01:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je weet met jou maar nooit.![]()
Maar ik ga eens naar m'n mandje. Truste.
Oh Esmeralda was geil?quote:Op maandag 21 juni 2010 01:31 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
och, dat is ook al weer 4 jaar geleden hoor, toen zat ik zelfs nog bij jou in de klas
later ouwequote:Op maandag 21 juni 2010 01:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je weet met jou maar nooit.![]()
Maar ik ga eens naar m'n mandje. Truste.
gastquote:
Ik ken je langer dan vandaagquote:
ken je martine nog?quote:Op maandag 21 juni 2010 01:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ken je langer dan vandaag![]()
Wat is er trouwens geworden van je zus? Vroeger zag ik haar wel eens lopen maargoed
Martine deed het volgens mij met iedereenquote:Op maandag 21 juni 2010 01:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ken je martine nog?
mijn zus woont in belgie nu_!
toen nog niet, ik was de 1equote:Op maandag 21 juni 2010 01:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Martine deed het volgens mij met iedereen![]()
En in Belgie?! WTF!
Nee toen pijpte ze iedereen, wtf.quote:Op maandag 21 juni 2010 01:36 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
toen nog niet, ik was de 1eze heeft nu een kind
![]()
![]()
![]()
ja ze studeert in leuven
zoals wie? 1 gastje van een of ander voetbalteam ofzo, dat was hetquote:Op maandag 21 juni 2010 01:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee toen pijpte ze iedereen, wtf.
Vroeger, heel vroeger, vond ik je zus altijd leuk om te zien. FAAL. Als je dat ooit tegen haar zegt...
Boeiend verder.quote:Op maandag 21 juni 2010 01:40 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
zoals wie? 1 gastje van een of ander voetbalteam ofzo, dat was het
mijn zus was alto en jij vond haar leuk om te zien
dan nogquote:
Dat komt door haar magische verjaardag op 14 september. Of was het 15?quote:Op maandag 21 juni 2010 01:43 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dan nog_!
maar dat had ik moeten weten, jij had het zwaar vaak over haar![]()
Trustequote:
Ik gok dat het de moeite van het teruglezen weer niet waard is.quote:Op maandag 21 juni 2010 06:30 schreef FedExpress het volgende:
wow, dat is weer snel gegaan vannacht
en goedemorgen!
was ik ook niet van planquote:Op maandag 21 juni 2010 06:38 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik gok dat het de moeite van het teruglezen weer niet waard is.
Wat ben jij laat vandaag?
Succesquote:Op maandag 21 juni 2010 08:21 schreef FedExpress het volgende:
[..]
was ik ook niet van plan![]()
Tja, tentamen over 40 minuten
Nee bedankt.quote:
En die amerikanen doen nog wel zo hun best om Duits te brullen.quote:
daar word ik wel wakker van, maar niet op een goede manierquote:
Ik hoop dat je hem mist!quote:Op maandag 21 juni 2010 12:25 schreef FedExpress het volgende:
zooo, dat was een ramp... trein ook nog eens bijna 10 minuten te laat. hoop dat ik busje 67 nog haal.
en hoe is het met het volk hier?
Ik leef nog.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |