quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:58 schreef Metalfrost het volgende:
Wat is dat groate gebouw ast Liwwadden ùt riedst, 't liekt oranje met brùnig iets, ik geloof richting wâldwei
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:20 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Laat ok mar, ik bin in de war met Groaningen, die het dat gebouw:
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Gasunie+Building,+Groningen,+The+Netherlands&sll=53.193592,5.798515&sspn=0.000918,0.00232&ie=UTF8&hq=&hnear=Gasuniegebouw,+Concourslaan+17,+9727+Groningen,+Nederland&ll=53.200686,6.552765&spn=0.003644,0.00928&t=h&z=17
hey, die reactie had heel fok gsiter op mequote:
en dan eindleijk legaalquote:
Geen idee, heb nog niet naar m'n diensten van komend weekend gekeken. Als 72 er dan al tussen zit, is het op de late middag dan wel 's avondsquote:Op zondag 20 juni 2010 11:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hey, die reactie had heel fok gsiter op me
wanneer kom je weer door t dorp?
JA KLOPTquote:
Ik moet woensdag werken dus dan moet ;t dinsdag vol. Woensdag kan ik er niks meer aan doen.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:49 schreef Opdekop het volgende:
DW, ik verwacht jouw medewerking om dit topic voor woensdag of op woensdag vol te hebben. Dan kan er een topic komen met als topictitel dat ik jarig ben.
BVD.
Goede fipo van de bijna-jarigequote:
Weet je,ik vind jou ook tof. Je reactie in m'n fobo vandaag, en hoe je je gisteravond opstelde en gedroeg, daar zou 99% van fok een voorbeeld aan kunnen nemenquote:Op zondag 20 juni 2010 18:14 schreef L.no het volgende:
Leeuwarden.
Ben al heel vaak daar geweest deze maanden. Het blijft tof.
Mooiste stad van Nederland.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:14 schreef L.no het volgende:
Leeuwarden.
Ben al heel vaak daar geweest deze maanden. Het blijft tof.
wanneer kom je in levende lijve langs?quote:Op zondag 20 juni 2010 20:03 schreef Tassiepassie het volgende:
kom even een kusje brengen als ''buitenlander'' zijnde
Wow, bedankt. Eigenlijk hield ik mezelf flink in gister.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Weet je,ik vind jou ook tof. Je reactie in m'n fobo vandaag, en hoe je je gisteravond opstelde en gedroeg, daar zou 99% van fok een voorbeeld aan kunnen nemen
In Leeuwarden wonen geen negers, dus die hebben we niet nodig.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:07 schreef L.no het volgende:
[..]
De enige nadeel is dat ze geen KFC hebben.
quote:Op zondag 20 juni 2010 20:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wanneer kom je in levende lijve langs?
Neger.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:07 schreef L.no het volgende:
[..]
Laatst zag ik best veel negers in Leeuwarden though. Meer dan ik zelf gewend ben in Limburg.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:08 schreef bascross het volgende:
[..]
In Leeuwarden wonen geen negers, dus die hebben we niet nodig.
quote:Op zondag 20 juni 2010 20:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Wow, bedankt. Eigenlijk hield ik mezelf flink in gister.![]()
Ik vind jou ook tof.
*proest*quote:Op zondag 20 juni 2010 20:07 schreef L.no het volgende:
[..]
die zijn samen met de fontein bij het zaailand weggehaald?quote:Op zondag 20 juni 2010 20:08 schreef bascross het volgende:
[..]
In Leeuwarden wonen geen negers, dus die hebben we niet nodig.
we doen niet aan carnaval..quote:Op zondag 20 juni 2010 20:08 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
uhm.... volgend jaar carnaval als plague doctor
dat was DW, ze liep rondjes om je heenquote:Op zondag 20 juni 2010 20:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Laatst zag ik best veel negers in Leeuwarden though. Meer dan ik zelf gewend ben in Limburg.
Nee, ze hebben elkaar allemaal neergeschoten.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:11 schreef Alexxxxx het volgende:
die zijn samen met de fontein bij het zaailand weggehaald?
quote:Op zondag 20 juni 2010 20:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat was DW, ze liep rondjes om je heen
Wat wanneer?quote:Op zondag 20 juni 2010 20:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 juni 2010 20:11 schreef Alexxxxx het volgende:
we doen niet aan carnaval..![]()
enals je met zon masker verschijnt
Wow.quote:
Haha.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Omdat we in 058 zitten.quote:Op zondag 20 juni 2010 19:45 schreef TwisterNederland het volgende:
Waarom is dit #58 terwijl dit #59 hoort te zijn?
met het kramtried hollebatsfeest!quote:Op zondag 20 juni 2010 20:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat wanneer?Ik ben bijna nooit meer in 058.
tof!quote:Op zondag 20 juni 2010 20:15 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
''wij'' hier wel
(al hou ik er niet eens van
)
Als ik er ooit ergens 1 tegenkom dan koop ik het ding voor je hoor
je 2e notering al aldaar, dat kunnen sommige van mn exen niet eens zeggenquote:Op zondag 20 juni 2010 20:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Wow.![]()
![]()
[..]
Haha.![]()
Dan zou ik haar herkennen eh.
Dat waren Limburgse toeristen.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Laatst zag ik best veel negers in Leeuwarden though. Meer dan ik zelf gewend ben in Limburg.
Het wat?quote:Op zondag 20 juni 2010 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
met het kramtried hollebatsfeest!
[..]
tof!ik wiler een
![]()
[..]
je 2e notering al aldaar, dat kunnen sommige van mn exen niet eens zeggen![]()
![]()
![]()
en ja, das wel waar
Jullie Limburgs reeksje gaat lang zo snel niet als die van onsquote:Op zondag 20 juni 2010 20:39 schreef Tassiepassie het volgende:![]()
veel plezier nog hier, ik ben weer terug naar mijn eigen reeksje
maar we zijn ook nog aan het oefenen hequote:Op zondag 20 juni 2010 20:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jullie Limburgs reeksje gaat lang zo snel niet als die van ons
Wtf.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
je 2e notering al aldaar, dat kunnen sommige van mn exen niet eens zeggen![]()
![]()
![]()
en ja, das wel waar
Oke, daar heb ik niets op terug.quote:
Ja wij ook, vanaf de 100 zal het wat sneller gaan hier.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:40 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
maar we zijn ook nog aan het oefenen he
Serieusquote:Op zondag 20 juni 2010 20:47 schreef L.no het volgende:
[..]
Wtf.
[..]
Oke, daar heb ik niets op terug.![]()
Al zijn er ook winkeltjes daar waar ze van die surinaamse/antiliaanse voedsel/snacks verkopen, zo'n toko. Dat vind ik wel weer tof.
Spekkoek verkopen ze gewoon bij de AHquote:Op zondag 20 juni 2010 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Serieus![]()
Ik heb iets te veel exen op fok![]()
En waar zit in leeuwarden een toko?SPEKKOEK
In Amersfoort en Maastricht rij ik zo naar een toko toe, maar in Liwwadden ken ik er geen
!
gaat om kwaliteit,niet om kwantiteitquote:Op zondag 20 juni 2010 20:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja wij ook, vanaf de 100 zal het wat sneller gaan hier.
Ah, de casanova van fok!quote:Op zondag 20 juni 2010 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Serieus![]()
Ik heb iets te veel exen op fok![]()
En waar zit in leeuwarden een toko?SPEKKOEK
In Amersfoort en Maastricht rij ik zo naar een toko toe, maar in Liwwadden ken ik er geen
!
quote:Op zondag 20 juni 2010 21:01 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
gaat om kwaliteit,niet om kwantiteitonze reeks had gisteren mijn tetten erin
Doe hier ook eens plaatsen danquote:Op zondag 20 juni 2010 21:01 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
gaat om kwaliteit,niet om kwantiteitonze reeks had gisteren mijn tetten erin
Die tieten hoef ik dan ook niet te zien, pics van je bikini!quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 21:05 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Die tieten hoef ik dan ook niet te zien, pics van je bikini!
ik kom niet bij de AHquote:Op zondag 20 juni 2010 21:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
Spekkoek verkopen ze gewoon bij de AH
nee, niet... iig niet mijn bedoeling.. loop de goede alleen steeds niet tegen het lijfquote:Op zondag 20 juni 2010 21:02 schreef L.no het volgende:
[..]
Ah, de casanova van fok!![]()
Hmja, dat winkeltje is ook niet erg groot. Ze hadden snacks en wat voedsel, maar het ging voornamelijk over haarproducten. Als ik m nog een keer zie, dan schrijf ik de naam wel op voor je.
H&M, kon bij mijn normale winkls niet slagenquote:Op zondag 20 juni 2010 21:13 schreef Ensaf het volgende:
Serieus, waar heb je 'm gekocht? Heb je een bijpassend onderstukje?
Bij de Super de Boer ook wel geloof ikquote:Op zondag 20 juni 2010 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik kom niet bij de AH
[..]
nee, niet... iig niet mijn bedoeling.. loop de goede alleen steeds niet tegen het lijf
En zou tof zijn!
en nu sap ikineens warom ik niet meer in het limburg topic mocht lurken Tas
bah krijg je daar sap van dan?quote:Op zondag 20 juni 2010 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
en nu sap ikineens warom ik niet meer in het limburg topic mocht lurken Tas
Er zit een toko achter de Voorstreek dacht ikquote:Op zondag 20 juni 2010 21:17 schreef neen het volgende:
In liwwadden hest de Groene Bij volgens mij de enige indische toko in lwd, dichtbij de bakker bart, richting het gouveneursplein weest wel. En ik geloof dat er ook nog een vietnamese toko is ergens.
Nu maar hopen dat z'm in cup A- hebben.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:16 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
H&M, kon bij mijn normale winkls niet slagenmaar deze zit lekker en ja natuurlijk heb ik bijpassend onderstukje
Saigon of zo dacht ik ja.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:20 schreef neen het volgende:
Ja, maar ik geloof dat dat een vietnamese toko is.
Ah ja! Daar fiets ik su vaak langs!quote:Op zondag 20 juni 2010 21:17 schreef neen het volgende:
In liwwadden hest de Groene Bij volgens mij de enige indische toko in lwd, dichtbij de bakker bart, richting het gouveneursplein weest wel. En ik geloof dat er ook nog een vietnamese toko is ergens.
Ja juh, een genot daar weest welquote:Op zondag 20 juni 2010 21:21 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ah ja! Daar fiets ik su vaak langs!
Sint Jacobsstraat heet 'ie toch?
du best waal un gekske mit zonne rare kalquote:Op zondag 20 juni 2010 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach heare hitskes nog oan ta! Harre jasses, wat sil der krimmeneare!
quote:Op zondag 20 juni 2010 21:23 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
mocht t boven niet passen kun je er altijd nog een balzakhouder van maken
Daar zit ook de beste sleutelmaker van de stad.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
ok,ik ga eens naar de sint jacobsstraat, meteen ff naar de treinenpassage
en van jou krijg ik sap ja, TassieIk houd niet van koffie of alcohol!
Ah ja mooi plan!quote:Op zondag 20 juni 2010 21:23 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
mocht t boven niet passen kun je er altijd nog een balzakhouder van maken
tink der om, ik skuor dy oan grom!quote:Op zondag 20 juni 2010 21:24 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
du best waal un gekske mit zonne rare kal
Met een dremel?quote:Op zondag 20 juni 2010 21:25 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Daar zit ook de beste sleutelmaker van de stad.
Niet, die zit op het hoekje van het Vlietquote:Op zondag 20 juni 2010 21:25 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Daar zit ook de beste sleutelmaker van de stad.
Onmogelijk.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:28 schreef justmattie het volgende:
[..]
Niet, die zit op het hoekje van het Vliet
dat zou ik met DW doen bij de elfstedentochtquote:Op zondag 20 juni 2010 21:28 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ich benj dich vas aan diene roesbakkus op wieluh
Pics van je dikke buurmeisje?quote:Op zondag 20 juni 2010 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
oh, er was blijkbaar keatsen hier in het dorp, mn dikke buurmeisje komt net voorbdij meteen krans om haar schouer gevrot.
Mijquote:Op zondag 20 juni 2010 21:35 schreef Opdekop het volgende:
SORRY LIWWADDEN - Ik was even in slaap gevallen. Heb ik iets gemist?
neequote:
Mijquote:Op zondag 20 juni 2010 21:35 schreef Opdekop het volgende:
SORRY LIWWADDEN - Ik was even in slaap gevallen. Heb ik iets gemist?
ik vind serius dat we elk deel 058 moeten noemen.. iedereen heeft al opeenvolgnde nummers.quote:
uiteraard!quote:Op zondag 20 juni 2010 21:37 schreef L.no het volgende:
Omg, ik kom nu achter dat er een Friese wiki bestaat.
Mijn startpagina!quote:Op zondag 20 juni 2010 21:37 schreef L.no het volgende:
Hyves dan?quote:
Dan doen we dat bij #1058 toch gewoon!quote:[..]
ik vind serius dat we elk deel 058 moeten noemen.. iedereen heeft al opeenvolgnde nummers.
ik weetniet hoe ze heetquote:Op zondag 20 juni 2010 21:41 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Hyves dan?![]()
[..]
Dan doen we dat bij #1058 toch gewoon!
ik wacht wel ff, ik gamorgen via zwolle naar arnhemquote:Op zondag 20 juni 2010 21:42 schreef Opdekop het volgende:
Alexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ik heb nog geen handvat, maar ik ben moarn wel in Ljouwert. Dan kan je wel het begin der beginnennnn krijgen?
ik welquote:
Giets us grutsk meitsjen?quote:
Waarom ga je via Zwolle naar Arnhem.. is dat relevante informatie? OKEDANNN.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik wacht wel ff, ik gamorgen via zwolle naar arnhem
Wat kom je in mijn stad doenquote:Op zondag 20 juni 2010 21:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik weetniet hoe ze heet
[..]
ik wacht wel ff, ik gamorgen via zwolle naar arnhem
heeft geen haast meer, heb geen vriendin meer he?quote:Op zondag 20 juni 2010 21:47 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Waarom ga je via Zwolle naar Arnhem.. is dat relevante informatie? OKEDANNN.
Ik weet niet of ik deze week / volgende week / de week erna nog aan handvatten toe kom, maar dan meld ik het wel. Is ook niet echt noodzakelijk. KEST DR WEL MET SLAAN JUHH. Maar mij niet ;D
mensen die verder kijken dan hun neus lang isquote:
Vertaling?quote:Op zondag 20 juni 2010 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik welalex miedema, ff zoeken en toevoegen
[..]
Giets us grutsk meitsjen?
Toen mijn toenmalihge vriendin, die nu dus mn buurvrouw is, hier kwam wonen, heb ik haar het boek "tûzen wurdjses" gegeven, erg leerzaam, en je kunt naar een badeend zoeken!
Wat zijn wurdjses?quote:Op zondag 20 juni 2010 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik welalex miedema, ff zoeken en toevoegen
[..]
Giets us grutsk meitsjen?
Toen mijn toenmalihge vriendin, die nu dus mn buurvrouw is, hier kwam wonen, heb ik haar het boek "tûzen wurdjses" gegeven, erg leerzaam, en je kunt naar een badeend zoeken!
is gewoon een kinderboek, dat is serieus de beste methode om het te lerenquote:Op zondag 20 juni 2010 21:49 schreef L.no het volgende:
[..]
Vertaling?
Ah cool, dat boek moet ik onthouden. Bedankt!
Ik ben het een beetje zat om feestjes enzo te gaan/mensen bezoeken waar iedereen rekening moet houden dat ik geen fries spreek.quote:
Op zo'n manier wilde ik sowieso leren.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
is gewoon een kinderboek, dat is serieus de beste methode om het te leren
als je gaat verhuizen, ik heb nog VEEL grote dozen. Toen ik mn ex uit huis wilde hebben nam ik iedere dag een paar grote dozen mee, als .. luide.. hint..quote:Op zondag 20 juni 2010 21:51 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ben het een beetje zat om feestjes enzo te gaan/mensen bezoeken waar iedereen rekening moet houden dat ik geen fries spreek.
Als ik daar wil gaan wonen, dan is het ook makkelijker.
Fries.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:37 schreef L.no het volgende:
werkt het best, dan leer je de taal van binnenuit, vertalen werkt niet, je moet de taal voelen.quote:
Mooi! Bewaar ze! Misschien kom ik een kopje thee drinken bij je.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als je gaat verhuizen, ik heb nog VEEL grote dozen. Toen ik mn ex uit huis wilde hebben nam ik iedere dag een paar grote dozen mee, als .. luide.. hint..
Waarom zou je in een lollerdorp willen gaan wonen, in de stad kun je gewoon NL sprekenquote:Op zondag 20 juni 2010 21:51 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ben het een beetje zat om feestjes enzo te gaan/mensen bezoeken waar iedereen rekening moet houden dat ik geen fries spreek.
Als ik daar wil gaan wonen, dan is het ook makkelijker.
Jij zei tegen mij dat je geen Frysk sprak?quote:Op zondag 20 juni 2010 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
werkt het best, dan leer je de taal van binnenuit, vertalen werkt niet, je moet de taal voelen.
Jij bent altijd welkom, serieusquote:Op zondag 20 juni 2010 21:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Mooi! Bewaar ze! Misschien kom ik een kopje thee drinken bij je.
ik kan het wel,maar doe het nooit.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:53 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Jij zei tegen mij dat je geen Frysk sprak?
Ah, dat gaat een tijdje duren dan. Zelfs de Nederlandse taal beheers ik niet eens goed als het om gevoel gaat.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
werkt het best, dan leer je de taal van binnenuit, vertalen werkt niet, je moet de taal voelen.
it wurd in wâldpykje!quote:Op zondag 20 juni 2010 21:53 schreef neen het volgende:
[..]
Waarom zou je in een lollerdorp willen gaan wonen, in de stad kun je gewoon NL spreken
Omdat het kan.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:53 schreef neen het volgende:
[..]
Waarom zou je in een lollerdorp willen gaan wonen, in de stad kun je gewoon NL spreken
Nederlands is ook geen gevoelstaal, nederlaands is een afgezwakte versievan het Duits.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Ah, dat gaat een tijdje duren dan. Zelfs de Nederlandse taal beheers ik niet eens goed als het om gevoel gaat.
Mja, Duits is gewoon kut.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nederlands is ook geen gevoelstaal, nederlaands is een afgezwakte versievan het Duits.
Frysk
Liwwaddersquote:Op zondag 20 juni 2010 21:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heeft geen haast meer, heb geen vriendin meer he?
En dat is relevnt want Marijke![]()
[..]
mensen die verder kijken dan hun neus lang is
Ja dat kun je heel makkelijk voelen. Als je je vinger er in kunt stoppen is het vrouwelijk, en als er een dingetje aan bungelt is het mannelijk. En als je je vinger er in kunt stoppen EN het is mannelijk, zit je vinger op de verkeerde plek.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:56 schreef L.no het volgende:
[..]
Mja, Duits is gewoon kut.![]()
Ik weet bijvoorbeeld vaak niet het geslacht van de woorden. Dat moet je toch kunnen aanvoelen volgens mij.
quote:Op zondag 20 juni 2010 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja dat kun je heel makkelijk voelen. Als je je vinger er in kunt stoppen is het vrouwelijk, en als er een dingetje aan bungelt is het mannelijk. En als je je vinger er in kunt stoppen EN het is mannelijk, zit je vinger op de verkeerde plek.
"ze gaat in de wouden wonen"quote:
Ah nu snap ik het.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:00 schreef neen het volgende:
Inne walden zitten alleen maar messentrekkers weest wel
DAS shemalequote:Op zondag 20 juni 2010 22:00 schreef L.no het volgende:
[..]
![]()
Maar die uitzonderingen dan, shemales enzo?
Ah, iedereen hier is van 'de klei'?quote:Op zondag 20 juni 2010 22:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"ze gaat in de wouden wonen"
de mensen uit de wouden staan bekend als 'messentrekkers". wij van de klei zijn meer van de hooivorken! botst he?
En je bent niet zum kutsen
Leeuwarden ligt op de klei inderdaadquote:Op zondag 20 juni 2010 22:02 schreef L.no het volgende:
[..]
Ah, iedereen hier is van 'de klei'?
Ik snap de geschiedenis tussen die twee groepen niet. Binnenkort even Dean vragen.
70% modder en 30% zand?quote:Op zondag 20 juni 2010 22:05 schreef neen het volgende:
[..]
Must wel weten welke afzetting disse klei is weest wel
pleistoceen toch?quote:Op zondag 20 juni 2010 22:05 schreef neen het volgende:
[..]
Must wel weten welke afzetting disse klei is weest wel
Jou altijd, drolliewolliequote:
Hallo user met de lelijke UIquote:
Hij moest kaka wel hebben jaquote:
Jij welquote:
Wat een poepnaamquote:Op zondag 20 juni 2010 22:19 schreef Ensaf het volgende:
Moet 'ie ook maar niet zo'n stomme naam nemen.
Kaka.
Deze week niet, volgende week misschien?quote:Op zondag 20 juni 2010 22:26 schreef DevilsWhore het volgende:
Hallo matthijs. Wanneer ga je weer rondrijden?
Omdat je IJlst moet afbreken?quote:Op zondag 20 juni 2010 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
DW wat ik vragen wilde, waarom heeft IJlst een beeld van een beitel?
Zullen ik en DW een keer jou komen opzoeken?quote:
Jij weet het verschil tussen Joure en Leeuwarden niet, dus ik zeg is goedquote:Op zondag 20 juni 2010 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zullen ik en DW een keer jou komen opzoeken?
Wtf deed jij bij ;t station?quote:Op zondag 20 juni 2010 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
DW wat ik vragen wilde, waarom heeft IJlst een beeld van een beitel?
Oke. Misschien is er 2 juli een mooiboy in 058 he!quote:Op zondag 20 juni 2010 22:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
Deze week niet, volgende week misschien?
Jongeh liwwadden het toch net zo;n achterlijke rotonde!quote:Op zondag 20 juni 2010 22:29 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jij weet het verschil tussen Joure en Leeuwarden niet, dus ik zeg is goed
Jonge als je Meppel uit komt gereden moet je de borden Leeuwarden volgenquote:Op zondag 20 juni 2010 22:29 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jij weet het verschil tussen Joure en Leeuwarden niet, dus ik zeg is goed
Ik had weinig zin om de afslag bij sneek te missen dus was er al eerder afgegaanquote:Op zondag 20 juni 2010 22:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wtf deed jij bij ;t station?
Stond bij de oude nooitgedacht fabriek, gereedschapfabriek enzulks.
Wil je er ook bij?quote:
Bart? Meeten dan?quote:Op zondag 20 juni 2010 22:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke. Misschien is er 2 juli een mooiboy in 058 he!
Ah nee juh, Liwwadden is mooi!quote:Op zondag 20 juni 2010 22:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jongeh liwwadden het toch net zo;n achterlijke rotonde!
Maar jij bent blontquote:Op zondag 20 juni 2010 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jonge als je Meppel uit komt gereden moet je de borden Leeuwarden volgen![]()
[..]
Ik had weinig zin om de afslag bij sneek te missen dus was er al eerder afgegaan
Heeft er NIKS mee te maken. Ik weet heus wel hoe ik naar IJlst moet rijden.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:34 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wil je er ook bij?
[..]
Bart? Meeten dan?
[..]
Ah nee juh, Liwwadden is mooi!
[..]
Maar jij bent blont
Zo moeilijk is ;t nietquote:Op zondag 20 juni 2010 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jonge als je Meppel uit komt gereden moet je de borden Leeuwarden volgen![]()
[..]
Ik had weinig zin om de afslag bij sneek te missen dus was er al eerder afgegaan
sil anders blij zijn as ik hier fut bin!quote:
Must om 16.00 in de Triangel zijn dan!quote:Op zondag 20 juni 2010 22:34 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wil je er ook bij?
[..]
Bart? Meeten dan?
[..]
Ah nee juh, Liwwadden is mooi!
[..]
Maar jij bent blont
Inderdaad. 058quote:
Ben ik ook uitgenodigd?quote:Op zondag 20 juni 2010 22:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Must om 16.00 in de Triangel zijn dan!
Liwwadden is beter dan Joure ja
Ja hoor. Dan moet je niet afslaan bij Heerenveen maar gewoon de hele tijd rechtdoor rijden, tot je bij een t-splitsing komt en daar moet je jouw kant.quote:
Links dusquote:Op zondag 20 juni 2010 22:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja hoor. Dan moet je niet afslaan bij Heerenveen maar gewoon de hele tijd rechtdoor rijden, tot je bij een t-splitsing komt en daar moet je jouw kant.
Dan ben ik allang thuis jquote:Op zondag 20 juni 2010 22:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Must om 16.00 in de Triangel zijn dan!
Liwwadden is beter dan Joure ja
heb je nog les dan ja?quote:
DOMME vraag. Amsterdam NATUURLIJK. Ik ben daar ook namelijk. Vandaar. Weest wel.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:56 schreef Alexxxxx het volgende:
zal ik 17 juli naar emmen of naar amsterdam?
Amsterdam, daar ben ik misschien ook.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Het is ook niet in ;t Grand Caféquote:Op zondag 20 juni 2010 22:56 schreef justmattie het volgende:
Ik volg toch geen les in dat Grand Café
das idd wel een hele belangrijke overwegingquote:Op zondag 20 juni 2010 22:57 schreef Opdekop het volgende:
[..]
DOMME vraag. Amsterdam NATUURLIJK. Ik ben daar ook namelijk. Vandaar. Weest wel.
als bart niet wil kun je met mij meerijdenquote:Op zondag 20 juni 2010 22:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Amsterdam, daar ben ik misschien ook.Hangt er vanaf of Bart meegaat.
Laatste weekend voor Bart op vakantie gaat, dus ik ben sowieso daarquote:Op zondag 20 juni 2010 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als bart niet wil kun je met mij meerijden
gewoon in ;t atrium.quote:
Tof, om 16:00 uur zijn alle lessen al voorbij dus dan kan het welquote:Op zondag 20 juni 2010 23:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
gewoon in ;t atrium.
ik ga ook zo hoor.
Tof, dan gaan wij even mee kijkenquote:
Samarium jongerenfeest.quote:
Ah okequote:Op zondag 20 juni 2010 23:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Samarium jongerenfeest.
En nu slaaptijd
snap ikquote:Op zondag 20 juni 2010 23:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Laatste weekend voor Bart op vakantie gaat, dus ik ben sowieso daarAls hij niet wilt sla ik ook over, ben sowieso liever bij hem dan.
ik PMje ffquote:
Toko Saigon zit waar vroeger het leger des heils zat, tegenover het parkeerterrein naast de bonifatiusquote:Op zondag 20 juni 2010 21:19 schreef justmattie het volgende:
[..]
Er zit een toko achter de Voorstreek dacht ik
whut, waar?quote:Op zondag 20 juni 2010 23:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Toko Saigon zit waar vroeger het leger des heils zat, tegenover het parkeerterrein naast de bonifatius
Maar die hebben voornamelijk aziatisch spul (thai/vietnamees/indisch/chinees).
Daar.quote:
die si ook op zodnag opentoch?quote:Op zondag 20 juni 2010 23:32 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Daar.
Overigens zit er ook nog een of andere vage moslimtoko aan't begin van het Vliet, naast de oude molen en waar eerst die autohandelaar zat.
Nee... hij is zelfs niet echt veel open.quote:
Wat is er 17 juli in Emmen dan?quote:Op zondag 20 juni 2010 22:56 schreef Alexxxxx het volgende:
truck trail!quote:
Feest is overdag hequote:Op maandag 21 juni 2010 12:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
truck trail!
maar ik dnek dat ik daar de 18e dan naar toega.. als ik daar nog toe in staat benheb me aangemeld voor het feest
Kan het zijn dat je je een maand vergist?quote:Op maandag 21 juni 2010 12:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
truck trail!
maar ik dnek dat ik daar de 18e dan naar toega.. als ik daar nog toe in staat benheb me aangemeld voor het feest
Anders mocht je vast wel bij bart en mij blijven slapen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |