quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:58 schreef Metalfrost het volgende:
Wat is dat groate gebouw ast Liwwadden ùt riedst, 't liekt oranje met brùnig iets, ik geloof richting wâldwei
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:20 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Laat ok mar, ik bin in de war met Groaningen, die het dat gebouw:
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Gasunie+Building,+Groningen,+The+Netherlands&sll=53.193592,5.798515&sspn=0.000918,0.00232&ie=UTF8&hq=&hnear=Gasuniegebouw,+Concourslaan+17,+9727+Groningen,+Nederland&ll=53.200686,6.552765&spn=0.003644,0.00928&t=h&z=17
hey, die reactie had heel fok gsiter op mequote:
en dan eindleijk legaalquote:
Geen idee, heb nog niet naar m'n diensten van komend weekend gekeken. Als 72 er dan al tussen zit, is het op de late middag dan wel 's avondsquote:Op zondag 20 juni 2010 11:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hey, die reactie had heel fok gsiter op me
wanneer kom je weer door t dorp?
JA KLOPTquote:
Ik moet woensdag werken dus dan moet ;t dinsdag vol. Woensdag kan ik er niks meer aan doen.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:49 schreef Opdekop het volgende:
DW, ik verwacht jouw medewerking om dit topic voor woensdag of op woensdag vol te hebben. Dan kan er een topic komen met als topictitel dat ik jarig ben.
BVD.
Goede fipo van de bijna-jarigequote:
Weet je,ik vind jou ook tof. Je reactie in m'n fobo vandaag, en hoe je je gisteravond opstelde en gedroeg, daar zou 99% van fok een voorbeeld aan kunnen nemenquote:Op zondag 20 juni 2010 18:14 schreef L.no het volgende:
Leeuwarden.
Ben al heel vaak daar geweest deze maanden. Het blijft tof.
Mooiste stad van Nederland.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:14 schreef L.no het volgende:
Leeuwarden.
Ben al heel vaak daar geweest deze maanden. Het blijft tof.
wanneer kom je in levende lijve langs?quote:Op zondag 20 juni 2010 20:03 schreef Tassiepassie het volgende:
kom even een kusje brengen als ''buitenlander'' zijnde
Wow, bedankt. Eigenlijk hield ik mezelf flink in gister.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Weet je,ik vind jou ook tof. Je reactie in m'n fobo vandaag, en hoe je je gisteravond opstelde en gedroeg, daar zou 99% van fok een voorbeeld aan kunnen nemen
In Leeuwarden wonen geen negers, dus die hebben we niet nodig.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:07 schreef L.no het volgende:
[..]
De enige nadeel is dat ze geen KFC hebben.
quote:Op zondag 20 juni 2010 20:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wanneer kom je in levende lijve langs?
Neger.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:07 schreef L.no het volgende:
[..]
Laatst zag ik best veel negers in Leeuwarden though. Meer dan ik zelf gewend ben in Limburg.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:08 schreef bascross het volgende:
[..]
In Leeuwarden wonen geen negers, dus die hebben we niet nodig.
quote:Op zondag 20 juni 2010 20:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Wow, bedankt. Eigenlijk hield ik mezelf flink in gister.![]()
Ik vind jou ook tof.
*proest*quote:Op zondag 20 juni 2010 20:07 schreef L.no het volgende:
[..]
die zijn samen met de fontein bij het zaailand weggehaald?quote:Op zondag 20 juni 2010 20:08 schreef bascross het volgende:
[..]
In Leeuwarden wonen geen negers, dus die hebben we niet nodig.
we doen niet aan carnaval..quote:Op zondag 20 juni 2010 20:08 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
uhm.... volgend jaar carnaval als plague doctor
dat was DW, ze liep rondjes om je heenquote:Op zondag 20 juni 2010 20:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Laatst zag ik best veel negers in Leeuwarden though. Meer dan ik zelf gewend ben in Limburg.
Nee, ze hebben elkaar allemaal neergeschoten.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:11 schreef Alexxxxx het volgende:
die zijn samen met de fontein bij het zaailand weggehaald?
quote:Op zondag 20 juni 2010 20:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat was DW, ze liep rondjes om je heen
Wat wanneer?quote:Op zondag 20 juni 2010 20:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 juni 2010 20:11 schreef Alexxxxx het volgende:
we doen niet aan carnaval..![]()
enals je met zon masker verschijnt
Wow.quote:
Haha.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Omdat we in 058 zitten.quote:Op zondag 20 juni 2010 19:45 schreef TwisterNederland het volgende:
Waarom is dit #58 terwijl dit #59 hoort te zijn?
met het kramtried hollebatsfeest!quote:Op zondag 20 juni 2010 20:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat wanneer?Ik ben bijna nooit meer in 058.
tof!quote:Op zondag 20 juni 2010 20:15 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
''wij'' hier wel
(al hou ik er niet eens van
)
Als ik er ooit ergens 1 tegenkom dan koop ik het ding voor je hoor
je 2e notering al aldaar, dat kunnen sommige van mn exen niet eens zeggenquote:Op zondag 20 juni 2010 20:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Wow.![]()
![]()
[..]
Haha.![]()
Dan zou ik haar herkennen eh.
Dat waren Limburgse toeristen.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Laatst zag ik best veel negers in Leeuwarden though. Meer dan ik zelf gewend ben in Limburg.
Het wat?quote:Op zondag 20 juni 2010 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
met het kramtried hollebatsfeest!
[..]
tof!ik wiler een
![]()
[..]
je 2e notering al aldaar, dat kunnen sommige van mn exen niet eens zeggen![]()
![]()
![]()
en ja, das wel waar
Jullie Limburgs reeksje gaat lang zo snel niet als die van onsquote:Op zondag 20 juni 2010 20:39 schreef Tassiepassie het volgende:![]()
veel plezier nog hier, ik ben weer terug naar mijn eigen reeksje
maar we zijn ook nog aan het oefenen hequote:Op zondag 20 juni 2010 20:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jullie Limburgs reeksje gaat lang zo snel niet als die van ons
Wtf.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
je 2e notering al aldaar, dat kunnen sommige van mn exen niet eens zeggen![]()
![]()
![]()
en ja, das wel waar
Oke, daar heb ik niets op terug.quote:
Ja wij ook, vanaf de 100 zal het wat sneller gaan hier.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:40 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
maar we zijn ook nog aan het oefenen he
Serieusquote:Op zondag 20 juni 2010 20:47 schreef L.no het volgende:
[..]
Wtf.
[..]
Oke, daar heb ik niets op terug.![]()
Al zijn er ook winkeltjes daar waar ze van die surinaamse/antiliaanse voedsel/snacks verkopen, zo'n toko. Dat vind ik wel weer tof.
Spekkoek verkopen ze gewoon bij de AHquote:Op zondag 20 juni 2010 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Serieus![]()
Ik heb iets te veel exen op fok![]()
En waar zit in leeuwarden een toko?SPEKKOEK
In Amersfoort en Maastricht rij ik zo naar een toko toe, maar in Liwwadden ken ik er geen
!
gaat om kwaliteit,niet om kwantiteitquote:Op zondag 20 juni 2010 20:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja wij ook, vanaf de 100 zal het wat sneller gaan hier.
Ah, de casanova van fok!quote:Op zondag 20 juni 2010 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Serieus![]()
Ik heb iets te veel exen op fok![]()
En waar zit in leeuwarden een toko?SPEKKOEK
In Amersfoort en Maastricht rij ik zo naar een toko toe, maar in Liwwadden ken ik er geen
!
quote:Op zondag 20 juni 2010 21:01 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
gaat om kwaliteit,niet om kwantiteitonze reeks had gisteren mijn tetten erin
Doe hier ook eens plaatsen danquote:Op zondag 20 juni 2010 21:01 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
gaat om kwaliteit,niet om kwantiteitonze reeks had gisteren mijn tetten erin
Die tieten hoef ik dan ook niet te zien, pics van je bikini!quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 21:05 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Die tieten hoef ik dan ook niet te zien, pics van je bikini!
ik kom niet bij de AHquote:Op zondag 20 juni 2010 21:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
Spekkoek verkopen ze gewoon bij de AH
nee, niet... iig niet mijn bedoeling.. loop de goede alleen steeds niet tegen het lijfquote:Op zondag 20 juni 2010 21:02 schreef L.no het volgende:
[..]
Ah, de casanova van fok!![]()
Hmja, dat winkeltje is ook niet erg groot. Ze hadden snacks en wat voedsel, maar het ging voornamelijk over haarproducten. Als ik m nog een keer zie, dan schrijf ik de naam wel op voor je.
H&M, kon bij mijn normale winkls niet slagenquote:Op zondag 20 juni 2010 21:13 schreef Ensaf het volgende:
Serieus, waar heb je 'm gekocht? Heb je een bijpassend onderstukje?
Bij de Super de Boer ook wel geloof ikquote:Op zondag 20 juni 2010 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik kom niet bij de AH
[..]
nee, niet... iig niet mijn bedoeling.. loop de goede alleen steeds niet tegen het lijf
En zou tof zijn!
en nu sap ikineens warom ik niet meer in het limburg topic mocht lurken Tas
bah krijg je daar sap van dan?quote:Op zondag 20 juni 2010 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
en nu sap ikineens warom ik niet meer in het limburg topic mocht lurken Tas
Er zit een toko achter de Voorstreek dacht ikquote:Op zondag 20 juni 2010 21:17 schreef neen het volgende:
In liwwadden hest de Groene Bij volgens mij de enige indische toko in lwd, dichtbij de bakker bart, richting het gouveneursplein weest wel. En ik geloof dat er ook nog een vietnamese toko is ergens.
Nu maar hopen dat z'm in cup A- hebben.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:16 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
H&M, kon bij mijn normale winkls niet slagenmaar deze zit lekker en ja natuurlijk heb ik bijpassend onderstukje
Saigon of zo dacht ik ja.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:20 schreef neen het volgende:
Ja, maar ik geloof dat dat een vietnamese toko is.
Ah ja! Daar fiets ik su vaak langs!quote:Op zondag 20 juni 2010 21:17 schreef neen het volgende:
In liwwadden hest de Groene Bij volgens mij de enige indische toko in lwd, dichtbij de bakker bart, richting het gouveneursplein weest wel. En ik geloof dat er ook nog een vietnamese toko is ergens.
Ja juh, een genot daar weest welquote:Op zondag 20 juni 2010 21:21 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ah ja! Daar fiets ik su vaak langs!
Sint Jacobsstraat heet 'ie toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |