ik weetniet hoe ze heetquote:Op zondag 20 juni 2010 21:41 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Hyves dan?![]()
[..]
Dan doen we dat bij #1058 toch gewoon!
ik wacht wel ff, ik gamorgen via zwolle naar arnhemquote:Op zondag 20 juni 2010 21:42 schreef Opdekop het volgende:
Alexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ik heb nog geen handvat, maar ik ben moarn wel in Ljouwert. Dan kan je wel het begin der beginnennnn krijgen?
ik welquote:
Giets us grutsk meitsjen?quote:
Waarom ga je via Zwolle naar Arnhem.. is dat relevante informatie? OKEDANNN.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik wacht wel ff, ik gamorgen via zwolle naar arnhem
Wat kom je in mijn stad doenquote:Op zondag 20 juni 2010 21:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik weetniet hoe ze heet
[..]
ik wacht wel ff, ik gamorgen via zwolle naar arnhem
heeft geen haast meer, heb geen vriendin meer he?quote:Op zondag 20 juni 2010 21:47 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Waarom ga je via Zwolle naar Arnhem.. is dat relevante informatie? OKEDANNN.
Ik weet niet of ik deze week / volgende week / de week erna nog aan handvatten toe kom, maar dan meld ik het wel. Is ook niet echt noodzakelijk. KEST DR WEL MET SLAAN JUHH. Maar mij niet ;D
mensen die verder kijken dan hun neus lang isquote:
Vertaling?quote:Op zondag 20 juni 2010 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik welalex miedema, ff zoeken en toevoegen
[..]
Giets us grutsk meitsjen?
Toen mijn toenmalihge vriendin, die nu dus mn buurvrouw is, hier kwam wonen, heb ik haar het boek "tûzen wurdjses" gegeven, erg leerzaam, en je kunt naar een badeend zoeken!
Wat zijn wurdjses?quote:Op zondag 20 juni 2010 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik welalex miedema, ff zoeken en toevoegen
[..]
Giets us grutsk meitsjen?
Toen mijn toenmalihge vriendin, die nu dus mn buurvrouw is, hier kwam wonen, heb ik haar het boek "tûzen wurdjses" gegeven, erg leerzaam, en je kunt naar een badeend zoeken!
is gewoon een kinderboek, dat is serieus de beste methode om het te lerenquote:Op zondag 20 juni 2010 21:49 schreef L.no het volgende:
[..]
Vertaling?
Ah cool, dat boek moet ik onthouden. Bedankt!
Ik ben het een beetje zat om feestjes enzo te gaan/mensen bezoeken waar iedereen rekening moet houden dat ik geen fries spreek.quote:
Op zo'n manier wilde ik sowieso leren.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
is gewoon een kinderboek, dat is serieus de beste methode om het te leren
als je gaat verhuizen, ik heb nog VEEL grote dozen. Toen ik mn ex uit huis wilde hebben nam ik iedere dag een paar grote dozen mee, als .. luide.. hint..quote:Op zondag 20 juni 2010 21:51 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ben het een beetje zat om feestjes enzo te gaan/mensen bezoeken waar iedereen rekening moet houden dat ik geen fries spreek.
Als ik daar wil gaan wonen, dan is het ook makkelijker.
Fries.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:37 schreef L.no het volgende:
Omg, ik kom nu achter dat er een Friese wiki bestaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |