Amsterdam, daar ben ik misschien ook.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:56 schreef Alexxxxx het volgende:
zal ik 17 juli naar emmen of naar amsterdam?
Het is ook niet in ;t Grand Caféquote:Op zondag 20 juni 2010 22:56 schreef justmattie het volgende:
Ik volg toch geen les in dat Grand Café
das idd wel een hele belangrijke overwegingquote:Op zondag 20 juni 2010 22:57 schreef Opdekop het volgende:
[..]
DOMME vraag. Amsterdam NATUURLIJK. Ik ben daar ook namelijk. Vandaar. Weest wel.
als bart niet wil kun je met mij meerijdenquote:Op zondag 20 juni 2010 22:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Amsterdam, daar ben ik misschien ook.Hangt er vanaf of Bart meegaat.
Laatste weekend voor Bart op vakantie gaat, dus ik ben sowieso daarquote:Op zondag 20 juni 2010 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als bart niet wil kun je met mij meerijden
gewoon in ;t atrium.quote:
Tof, om 16:00 uur zijn alle lessen al voorbij dus dan kan het welquote:Op zondag 20 juni 2010 23:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
gewoon in ;t atrium.
ik ga ook zo hoor.
Tof, dan gaan wij even mee kijkenquote:
Samarium jongerenfeest.quote:
Ah okequote:Op zondag 20 juni 2010 23:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Samarium jongerenfeest.
En nu slaaptijd
snap ikquote:Op zondag 20 juni 2010 23:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Laatste weekend voor Bart op vakantie gaat, dus ik ben sowieso daarAls hij niet wilt sla ik ook over, ben sowieso liever bij hem dan.
ik PMje ffquote:
Toko Saigon zit waar vroeger het leger des heils zat, tegenover het parkeerterrein naast de bonifatiusquote:Op zondag 20 juni 2010 21:19 schreef justmattie het volgende:
[..]
Er zit een toko achter de Voorstreek dacht ik
whut, waar?quote:Op zondag 20 juni 2010 23:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Toko Saigon zit waar vroeger het leger des heils zat, tegenover het parkeerterrein naast de bonifatius
Maar die hebben voornamelijk aziatisch spul (thai/vietnamees/indisch/chinees).
Daar.quote:
die si ook op zodnag opentoch?quote:Op zondag 20 juni 2010 23:32 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Daar.
Overigens zit er ook nog een of andere vage moslimtoko aan't begin van het Vliet, naast de oude molen en waar eerst die autohandelaar zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |