Nee hoor. Iedereen binnen de SC kent mijn "liefde" voor het voetbal.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:35 schreef Reine_Claudje het volgende:
[..]
Je schiet nu wel erg door, vind je niet?>
quote:Alweer een nieuw toupic openen, maar ik heb ervaring.
En het vorige topic moet ook nog in de OP.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:41 schreef MadMaster het volgende:
Pas je de afbeeldingen in de OP ook nog even aan?
Moet dat echt, dat red ik nu niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:41 schreef MadMaster het volgende:
We kunnen vast wel een topicje zonder fatsoenlijke OP tochquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:41 schreef MadMaster het volgende:
Na die vier uur in de file zag ik het ook niet meer zitten om nog naar de Landmachtdagen te gaan, dus ben ik maar doorgereden naar Zuid-Limburg en heb me daar een paar uurtjes vermaakt.quote:Dat is wel enorm balen.
Had al van anderen gehoord dat het verkeer ook niet altijd even goed geregeld is verder, dus dat het dan ook kan gebeuren dat je lang moet wachten. Wij kunnen gelukkig gewoon op de fiets.
Dank!quote:
Slaap lekker. Ik ga ook.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:42 schreef Cobra4 het volgende:
Lieve SCenioren en Junioren. Ik ga snurken.
Shake hands v.w.b het bier, maar wijn hoef ik ook niet...quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:47 schreef Reine_Claudje het volgende:
Bier is niet echt lekker, ikm hou meer van wijn.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kom maar op met die was... strijken vind ik het minst erge van het huishouden. Als ik dan toch bezig ben.
Dat doet ons buurmeisje voor een paar Euro in de week...quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Als ik ergens een hekel aan heb is het strijken....
Wat een kut klus
En ik ben blij te lezen dat ik met m'n 34 niet bij de senioren hoor
Jij zit net onder het randje... en dus bij de massa en niet de elite..quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Als ik ergens een hekel aan heb is het strijken....
Wat een kut klus
Hoe decadent...quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat doet ons buurmeisje voor een paar Euro in de week...
Snotneus...quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ze wil het zelf graag doen, om een zakcentje te verdienen.quote:
Ideaal hoor!!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze wil het zelf graag doen, om een zakcentje te verdienen.
Ze kwam eens aan de deur voor 'Een heitje voor een karweitje' en zo is het begonnen...
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij zit net onder het randje... en dus bij de massa en niet de elite..![]()
Slaap lekker voor de bedgangers!!
kom net kijkenquote:
Dan mag ik zeker niet meepraten?quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Pff, Etcie en ik zijn nog jonge groene blaadjes.
He wat naarquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mwah. Sven is z'n baan kwijt en we zijn dus druk op zoek naar werk. Bij hem zijn er deze week wel wat positieve gesprekken geweest. Ik heb een baantje voor een paar avonden in de maand en af en toe een dag in het weekend, maar moet echt nog iets erbij. En ik ben overal te oud of ik heb geen ervaring of er zijn geen vacatures of ik moet eerst m'n bachelor halen ..etc. 't Schiet gewoon niet zo op.
Maak me een beetje zorgen over het geld en nouja, best wel veel spanningen door de situatie en dus 'ruzies'.![]()
Maar 't komt allemaal wel weer goed.
Oh, dan ben ik precies vrijquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, 32 oktember, en we zijn allemaal welkom op het feest
Gefeliciteerdquote:
Gefeliciteerd!! De zoon van onze vrienden ook....quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:15 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb een punt appeltaart voor m'n neus staan, dat typt ook lastig
Die moet je ook opeten, lutserquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:15 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb een punt appeltaart voor m'n neus staan, dat typt ook lastig
Dan krijg je toch wel een kusje op je vinger? Dan is je auw ook weer over.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:25 schreef Etcetera het volgende:
Ik vermoed dat als ik bij je ben, die taart schoon op is
Dat werkte vroeger misschien maar nu niet meerquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan krijg je toch wel een kusje op je vinger? Dan is je auw ook weer over.
Ik kan niet zomaar vrij nemen ben ik bangquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:26 schreef TradeMarkie het volgende:
Als jij vanmiddag hier bent zorg ik ervoor dat er een stukje voor je wordt achtergehouden
Mocht het nog lukken, ga vandaag!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is wel enorm balen.
Had al van anderen gehoord dat het verkeer ook niet altijd even goed geregeld is verder, dus dat het dan ook kan gebeuren dat je lang moet wachten. Wij kunnen gelukkig gewoon op de fiets.
Stttquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:59 schreef Diaan73 het volgende:
Wat is het rustig hier...
Moet je daarvoor stil zijn dan??quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
StttIk zit te kijken naar de vlieg demo's.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:02 schreef Etcetera het volgende:
Niet je keek op FOK! of er hier gepost was
quote:
Ik mag hopen dat op de LANs waar jij komt, ze die andere plaat van hem niet draaien he ?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Stiekem is Boten Anna best een leuk liedje trouwens
Hmz, bijna de moeite waard...quote:How to stop those South African horns
Written by Nick Farrell
Friday, 18 June 2010 09:41
Thank the gods for the Internet
Relief is available for those watching the World Cup and are being reduced to mental jelly by the South African horns.
The South African crowds use of Vuvuzelas, has been the curse of the world cup coverage. The horns, which are supposed to simulate the sound of a charging elephant are like having a hive of angry bees shoved inside your head.
The noise has basically destroyed any enjoyment of watching the world cup. That and the fact that even America can get England to a draw and the fact I don't like football much. At least New Zealand is still in the running.
However while the South Africans are not banning the use of Vuvuzelas those watching the game on their computers can at least use this to kill them off.
National Instruments have written a bit of code here which should, in the eyes of many, be enough to win them the Nobel Peace prize.
Hardware-wise you will need to insert your computer in the audio signal flow. If your TV has an audio output, connect that to your sound card's line in, then connect your sound card output to however you want to listen to the game (speakers or headphones). You can then stream it to your telly via a laptop connection with the wires connected to your stereo.
uiteraardquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
? bedoel je 4 werkdagen achter de rug, vandaag nog en dan weekend?
Ze hebben het geluid toevallig eergisteren al aangepast zodat die toeters bijna niet meer te horen zijn... mosterd na de maaltijd dus.quote:
Dat maken wij wel uit ja!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:51 schreef Etcetera het volgende:De kans dat ik wordt uitgehuwelijkt is nihil
http://www.stopdwang.nl/
quote:
quote:
Vele malen beterquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:14 schreef Diaan73 het volgende:
Hey Red hoe gaat het vandaag met je?
Dat klinkt een stuk beterquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vele malen beterheb bijna geen hoofdpijn meer, temperatuur is normaal, alleen nog moe/slap/snel buiten adem. Overigens vanaf 9.30 2 kids over de vloer, dat is best intensief
buurmeisje van 11 maanden
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:48 schreef Diaan73 het volgende:
Cobra, ik moest lachen om jouw opmerking in TMs verbouwtopic!!
Nog even volhoudenquote:Nog 1 uur en 10 minuten... weekend, ik ben eraan toe...![]()
Succes!! Ik ben voor Servië!!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:53 schreef Whiteguy het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Duitsland - Servie.
* Whiteguy zegt dat het 1-0 gaat worden
De mod daar vond het minder leuk geloof ik.quote:
Komt goed!quote:Nog even volhouden
NEEquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Succes!! Ik ben voor Servië!!
Wel een harde wedstrijd geloof ik, ik zie dat er al 4 gele kaarten zijn gegeven.
Als ik nu eens de quote over de SC plaats onder het bericht van dezelfde mod over de buuf?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De mod daar vond het minder leuk geloof ik.
Die mod vraagt er gewoon om!quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ik nu eens de quote over de SC plaats onder het bericht van dezelfde mod over de buuf?
Mwoah, gedoodverfde favoriet?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Sorry TM, die mod vraagt er toch wel een beetje om.![]()
WG, jammer voor je pooltje, maar ik vind het geweldig. De gedoodverfde favoriet gaat nu eventjes niet goed...
ik kan het enigszins volgen op een live ticker
Nou na die eerste wedstrijd was (bijna) iedereen lyrisch over de Duitsers... Spanje doet het ook (nog) niet goed!!!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mwoah, gedoodverfde favoriet?
Van de 280 mensen die aan pooltje meedoen, zijn er 5 die duitsland als kampioen hebben.
Spanje, Argentinie en Nederland zijn de favorieten.
quote:Duitsland heeft een uitstekende reputatie als WK-ganger in de poule. De laatste keer dat de Duitsers een poulewedstrijd verloren was in 1986, tegen Denemarken.
FIFA heeft ook nooit gezegd dat ze vermist waren, dat heeft Zuid- Korea gedaan.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:02 schreef Etcetera het volgende:
Fifa zegt dat de Noord Koreanen niet vermist waren en dat ze nu allemaal braaf in het spelershotel zitten
Hmm.. heeft Kim Jong Il voor niks hun families laten martelen. Toch kut voor ze.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:02 schreef Etcetera het volgende:
Fifa zegt dat de Noord Koreanen niet vermist waren en dat ze nu allemaal braaf in het spelershotel zitten
Hoe dank ook: het is een apart verhaalquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
FIFA heeft ook nooit gezegd dat ze vermist waren, dat heeft Zuid- Korea gedaan.
Valt wel mee. In de nieuwsgeving rond Zuid-Korea/Noord-Korea moet je alle met een enorme korrel zout nemen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hoe dank ook: het is een apart verhaal
Weer thuis.quote:
En dat onderga je vrijwillig?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:07 schreef iamredleader het volgende:even rust, 1 koter in bed en de ander weer bij haar mama. En die komen vanavond samen eten, dus dan is het weer pret
Kun je niet beter in een kinderdagverblijf gaan werken dan?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het was mijn voorstel! Vind het juist leuk
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:24 schreef TradeMarkie het volgende:
Weekend!
Woensdag pas weekend.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:41 schreef TradeMarkie het volgende:
Is het bij jou woensdag of heb je a.s. woensdag pas weekend?
Het word mijn eerste keer dus ik ben echt benieuwd.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:05 schreef Cobra4 het volgende:
Gent![]()
Daar moet ik maar weer eens naar toe.
Ik denk dat Gent je wel gaat bevallen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het word mijn eerste keer dus ik ben echt benieuwd.
Ik vrees het ook. Ik gok op een enorme kater.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk dat Gent je wel gaat bevallen.
En het zal niet de laatste kater zijn die je in Gent gaat oplopen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vrees het ook. Ik gok op een enorme kater.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En het zal niet de laatste kater zijn die je in Gent gaat oplopen.
Geloof me. Als je één keer bent geweest kom je er graag terug.quote:
eenschquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk dat Gent je wel gaat bevallen.
Was het lente?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:36 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
We hebben een uur bij de (nieuwe) tandarts gezeten...er werden foto's gemaakt, controle, tandsteen verwijderen en ik had 3 kleine gaatjes
die ook maar meteen geboord zijn. Over een half jaar weer en het was een leuke tandarts voor zover tandarts leuk is ... veel beter dan onze vorige
Nee. Dit is eventjes leuk, daarna rust. Een hele dag zou teveel zijn, laat staan elke dag.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:26 schreef Cobra4 het volgende:
Kun je niet beter in een kinderdagverblijf gaan werken dan?
Weet Peace al dat je in die ogen gekeken hebt?quote:
Precies mijn idee. Ik vind het erg leuk om een aantal uur op pad te gaan met mijn neefje. Maar ik ben ook enorm blij als ik hem weer bij mijn zusje af kan leveren.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee. Dit is eventjes leuk, daarna rust. Een hele dag zou teveel zijn, laat staan elke dag.
Niet doen. Je favoriet gaat toch verliezen.quote:
Daarom snap ik je keuze ook niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:54 schreef iamredleader het volgende:
Vanavond rust, en na zo'n dag waardeer je het dan zoveel meer!
Hij was erbij....quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weet Peace al dat je in die ogen gekeken hebt?
Hij moet eerst een tukkie doen. Anders valt hij voor het einde van de wedstrijd in slaap.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het begint pas over een half uur.....
Dan moet Peace wel erg relaxed zijn.quote:
Dat meen je niet!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:01 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga even zoeken of we morgen voetbal in Gent kunnen kijken. Want dat is wel de bedoeling
Doet België niet mee?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik denk het niet. België mag niet meedoen dus kan je nergens voetbal zien.
Oh jawelquote:
Ik weet dat ze niet meedoen, maar helemaal nergens volgen? Dat lijkt me wel stug. In het uiterste geval kijken we het in het hotel. Dan zijn we er in ieder geval.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik denk het niet. België mag niet meedoen dus kan je nergens voetbal zien.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hij moet eerst een tukkie doen. Anders valt hij voor het einde van de wedstrijd in slaap.
Je gaat toch niet naar Gent om in een hotel voor de buis te hangen!?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:05 schreef Nembrionic het volgende:
Ik weet dat ze niet meedoen, maar helemaal nergens volgen? Dat lijkt me wel stug. In het uiterste geval kijken we het in het hotel. Dan zijn we er in ieder geval.
Die 1,5 uur? Dat stelt toch niets voor? En zoals ik zei: in het uiterste geval.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet naar Gent om in een hotel voor de buis te hangen!?
Weer een bewijs dat ik door de SC blijf leren.quote:
1,5 uur verloren ZZT!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die 1,5 uur? Dat stelt toch niets voor? En zoals ik zei: in het uiterste geval.
Dan kunnen we daarna gelijk de stad in. Anders moet je nog 2 uur rijden.
Zuip Zuip Tijd?quote:
Een nichtje van mij droeg die ook!quote:
Close. Zuivere Zuip Tijd.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zuip Zuip Tijd?
En anders zitten we die 1,5 uur thuis. Dat is toch ook niet bijzonder?
Thanksquote:
Leuk tochquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een nichtje van mij droeg die ook!![]()
Zij was 4
Die we thuis HELEMAAL niet hebben omdat er nog gereden moet worden. Dusquote:
Voor een kind van 4 wel.quote:
Ach een kind ben ik nog altijdquote:
Ik mag je weer meisje noemen?quote:
Dan maar foto's als je ze aan hebt.quote:Rest van de kleren kan ik zo niet online vinden
Als je thuis bent hoef je toch niet meer te rijden?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die we thuis HELEMAAL niet hebben omdat er nog gereden moet worden. Dus
ja, maar als dat in Gent is is dat zonde van de tijd die je in die mooie stad kunt doorbrengen.quote:En in een hotel kun je toch ook zuipen?
Ik vind Etcie dan toch leukerquote:
Misschienquote:Dan maar foto's als je ze aan hebt.
Dat dacht ik ook.quote:
quote:Misschien
Jawel, naar Gent!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je thuis bent hoef je toch niet meer te rijden?
[..]
Ja dagquote:ja, maar als dat in Gent is is dat zonde van de tijd die je in die mooie stad kunt doorbrengen.
Ik heb geen favoriet. Ben zelfs blij als de grotere voetballanden verliezex! Go Algerijequote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:57 schreef Cobra4 het volgende:
Niet doen. Je favoriet gaat toch verliezen.
Algerije gaat dus verliezen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik heb geen favoriet. Ben zelfs blij als de grotere voetballanden verliezex! Go Algerije
Zeker.quote:
Als je advies nodig hebt mbt het inlopen van stugge schoenen. Dan moet je bij mij zijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb ze nu aan met sokken (staat lelijk) en ik ben van plan om ze aankomende week constant in huis te dragen
Hoop dat dat genoeg is
Zit je echt te kijken!?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:38 schreef iamredleader het volgende:
Beetje agressieve wedstrijd, niet?
Ik lig languit, lekker met mobje in de handen, beetje koekeloeren naar de tv. En dus suf ik een beetje, want warme dekenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:40 schreef Cobra4 het volgende:
Zit je echt te kijken!?Ik dacht dat je zat te suffen op de bank.
Dat moet idd genoeg zijn. Tegenwoordig heb ik wel standaard gelpleisters van de Etos in mn tas... ideaal tegen blaren op de hakken.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb ze nu aan met sokken (staat lelijk) en ik ben van plan om ze aankomende week constant in huis te dragen
Hoop dat dat genoeg is
Weet hij het al?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:42 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kreeg net een mailtje.... Twan speelt het komende seizoen in F1hoofdklasse... zo goed van hem!!
Ik weet het niet... hij is bij zn vader nu en het mailtje is van 20:04 uur en ik weet niet of mn ex zn mail al heeft gelezen. Het is wel naar hem verstuurd.quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:42 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kreeg net een mailtje.... Twan speelt het komende seizoen in F1
Mocht hij het nog niet weten dan heb jij in ieder geval een mooie verrassing voor hem.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik weet het niet... hij is bij zn vader nu en het mailtje is van 20:04 uur en ik weet niet of mn ex zn mail al heeft gelezen. Het is wel naar hem verstuurd.
Ik heb hem een krabbel gestuurd op Hyves.. ik zag hem net online komen... Ik denk dat mn ex het wel voor dinsdag verteld zou hebben.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mocht hij het nog niet weten dan heb jij in ieder geval een mooie verrassing voor hem.
Weet Twan al dat deze beslissing op de rol staat?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb hem een krabbel gestuurd op Hyves.. ik zag hem net online komen... Ik denk dat mn ex het wel voor dinsdag verteld zou hebben.
Welke beslissing? Dat hij naar F1 mag? Het lag wel in de lijn der verwachtingen, maar het was wel even afwachten of het echt zo is. Afgelopen seizoen speelde hij al in de F2.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weet Twan al dat deze beslissing op de rol staat?
en ik heb je foto's gezien. Je hebt gelijk.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Welke beslissing? Dat hij naar F1 mag? Het lag wel in de lijn der verwachtingen, maar het was wel even afwachten of het echt zo is. Afgelopen seizoen speelde hij al in de F2.
Vanaf dit moment geloof ik je 100%.quote:tuurlijk...![]()
ik lieg nooit!!
![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Yep die beslissing.
[..]
Vanaf dit moment geloof ik je 100%.
Dat is het allereerste dat een leugenaar zegtquote:
Hoezo niet dan?quote:
Inderdaad....quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:17 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga Red maar eens overtroefen.![]()
Ik ga slapen. Morgen om 0430 weer op.
Ik kan niet liegen... krijg ik een rood hoofd...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is het allereerste dat een leugenaar zegt
Dat lijkt me zo kut hequote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:39 schreef Diaan73 het volgende:
Dat doe je goed![]()
Ik ben ooit bij een examen eruit gegooid omdat ik afgekeken zou hebben en dat had ik juist niet gedaan....Gelukkig was het voor een vak dat ik het jaar erop uit het pakket zou gooien, dus die 1 was niet zo erg.
Is het ook... maar het scheelde wel dat ik dat vak niet zou kiezen, anders was het wel een probleem geweest.quote:
quote:Slovenie - VS vond ik achteraf gezien awesome, had 2-2 voorspeld
Het is TwenteTwan!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:45 schreef Diaan73 het volgende:
Op de chat met Twan:
Twan: wat ben je ondertussen aan het doen?
ik: op Fok! en Hyves een beetje lezen
Twan: je mag geen Fok zeggen....
![]()
Twan weet wel dat Fok! een forum is, met de top2000 heeft hij ook gepost![]()
Dat scheelt het inderdaad denk ikquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:44 schreef Diaan73 het volgende:
Is het ook... maar het scheelde wel dat ik dat vak niet zou kiezen, anders was het wel een probleem geweest.
15 puntenquote:goede zaken gedaan!!
quote:
Idd tof!!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:54 schreef Etcetera het volgende:
Nee
alhoewel hij er over had gedacht om een affaire-gerucht de wereld in te helpen
http://wonderfl.net/c/cjhl/fullscreen Tof
Ik ben niet zo van het profiel maken en dan ook nog bijhoudenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:18 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind Hyves nog wel leuk hoor... kun je wat meer mee dan met Twitter...
Je had ook je twitter kunnen koppelen aan hyves. Komen je tweets in hyves ook terecht. Leuk voor de mensen die je wel op hyves volgen maar geen twitter hebben.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:17 schreef Etcetera het volgende:
Deed er nooit meer wat mee, vond het eerder lastig dan leuk en Twitter bevalt me veel beter
Wel weer lekker van die coach van Engeland om weer pas twee uur van te voren te zeggen wie er keept. En dan ook nog eens een andere keeper er in te zetten dan de vorige wedstrijd omdat die een fout maakte.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:26 schreef Nembrionic het volgende:
Algerije deed het prima, alhoewel ze wel vaak erg rommelig de bal kwijt raakten. Deels omdat ze steeds niet overspeelden...of juist overspeelden naar iemand die gedekt stond terwijl er 2 man vrij liepen.
Dat doe ik dus ook.... maar dat is niet irritant toch? Ik Twitter ook niet zo heel veel trouwens. Weet vaak niet wat te zeggen...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je had ook je twitter kunnen koppelen aan hyves. Komen je tweets in hyves ook terecht. Leuk voor de mensen die je wel op hyves volgen maar geen twitter hebben.
Echt? Had het bij jou niet eens door eigenlijkquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook.... maar dat is niet irritant toch? Ik Twitter ook niet zo heel veel trouwens. Weet vaak niet wat te zeggen...
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Echt? Had het bij jou niet eens door eigenlijk
Ik zeg: zet die lokjood maar weer in in de zoektocht naar een nieuwe Hitler. Moet ie zeker op af komen.quote:Nieuwe Hitler gezocht
De producenten van de Bollywood-film over de laatste dagen van Adolf Hitler moeten op zoek naar een nieuwe hoofdrolspeler. Acteur Anupam Kher heeft zich teruggetrokken uit het project.
Kher kreeg zoveel negatieve reacties van fans dat hij er de brui aan heeft gegeven. Met het script zou volgens de acteur niets mis zijn: "De film is geen romantisering van Hitlers rol in de Indiase onafhankelijkheidsstrijd."
Het filmproject krijgt met name van Joodse zijde veel kritiek. Toch wil producent Anil Sharma vooralsnog doorgaan met het project.
tis een photoshop zie ik net.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:53 schreef Nembrionic het volgende:
Misschien ik dom...maar moest er niet EASY gespeld zijn?
Dat is ouwe koekquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
krijgt het volgende topique Duitsland in de TT?
Die mogen ze van mij gelijk al hebbenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als ze verliezen dan kunnen de Bavaia babes mooi als troostmeisjes naar de Japanners....
avond allemaalquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wel weer lekker van die coach van Engeland om weer pas twee uur van te voren te zeggen wie er keept. En dan ook nog eens een andere keeper er in te zetten dan de vorige wedstrijd omdat die een fout maakte.
Dan zal je als wisselkeeper ook wel denken 'als ik nu een foutje maak ben ik ook de lul'
cobra ligt al in bed meen ikquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:30 schreef lubje25 het volgende:
Wat een rust hier. Cobra een nachtje vrij zeker. Of ben ik gewoon te vroeg.
Ik hoopte dat je eens een lekkere dame zou doenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
yep dacht weer eens wat anders
moet je niet bij mij zijnquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:13 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik hoopte dat je eens een lekkere dame zou doen
Als ze wakker zijn zijn ze er zeker niet te beroerd voor.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nem en cobra willen vast wel wat vrouwelijk schoon posten
truste yuriquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:47 schreef Yurithemaster het volgende:
ik duik mijn bedje slaapse lubje25
Jair was ook vroeg?? Lennon was om 6:20 uur wakker... toen even bij ons in bed tv gekeken en nu ook maar naar beneden.quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 07:06 schreef Diaan73 het volgende:
Lekker aan het werk?
Kun je de hele dag rustig en ongestoord Fok!enquote:Op zaterdag 19 juni 2010 07:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]En wat een rust hier. De meeste collega's zijn in Gilze Rijen voor de Luchtmachtdagen.
Ik heb nog heel wat papierwerk te doen. Dan vind ik wat rust wel lekker. Maar natuurlijk wel de radio aan en Fok op een andere computer.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 07:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kun je de hele dag rustig en ongestoord Fok!enIk vind rust op het werk vaak niet zo fijn... ik hou van wat meer drukte.
Je hebt dus 2 computers? 1 om op te werken en de ander voor Fok! ??quote:Op zaterdag 19 juni 2010 07:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb nog heel wat papierwerk te doen. Dan vind ik wat rust wel lekker. Maar natuurlijk wel de radio aan en Fok op een andere computer.
Bij mijn andere werkzaamheden vind ik drukte ook wel lekker.
1 intranet computer en een internet computer. Ons intranet staat een koppeling met internet niet toe.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 07:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je hebt dus 2 computers? 1 om op te werken en de ander voor Fok! ??
Radio aanZonder radio aan vind ik het altijd vervelend werken. Ik vind het wel fijn om geluid om me heen te hebben. Nu staat de tv aan, Sesamstraat...
Okay, wel een beetje onhandig lijkt me. Wij hebben gelukkig op het werk intranet en internet tot onze beschikking. Moet ook wel omdat een groot deel van de appliciaties internetapplicaties zijn.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 07:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
1 intranet computer en een internet computer. Ons intranet staat een koppeling met internet niet toe.
Dus ik werk nu op de ene en Fok! op de andere.
Is uit veiligheids overweging.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 07:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, wel een beetje onhandig lijkt me. Wij hebben gelukkig op het werk intranet en internet tot onze beschikking. Moet ook wel omdat een groot deel van de appliciaties internetapplicaties zijn.
Mooi.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 07:33 schreef Diaan73 het volgende:
Nu gaan we voor deze kijken:
[ afbeelding ] de achterste zwart/wit geblokte.
Okay. Bij ons is ook heel lang internet en extern mailen afgeschermd geweeest, maar op een gegeven moment konden we ook niet meer zonder. Het is bij ons wel beveiligd geloof ik, daarom ook erg traag .... maar over een tijdje krijgen we allemaal nieuwe pc's, nieuwe versie browser en andere mogelijkheden..quote:
Internet bestanden importeren naar de intranetcomputer is wat omslachtig. Maar doordat er geen internet koppeling is hoef ik ook niet bang te zijn dat ik door mijn onhandigheid met computers per ongeluk geheim materiaal het internet op stuur.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 07:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay. Bij ons is ook heel lang internet en extern mailen afgeschermd geweeest, maar op een gegeven moment konden we ook niet meer zonder. Het is bij ons wel beveiligd geloof ik, daarom ook erg traag .... maar over een tijdje krijgen we allemaal nieuwe pc's, nieuwe versie browser en andere mogelijkheden..Eindelijk...
We gaan eerst nog even in Enschede kijken... vorige week wat zaken gehad, maar niet gevonden. Als we het hier nergens kunnen vinden, misschien dan maar naar Arnhem. We hebben op zich geen haast. We zoeken ook nog wandtegels... wit met zwart en dan af en toe een oranje, maar dat is ook bijna niet te krijgenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 07:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi.
Maar jullie moeten helemaal naar Arnhem om die te gaan bekijken?
Dat is wel een prettig idee ja. Jullie zullen wel meer geheim materiaal hebben dan wij.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 07:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Internet bestanden importeren naar de intranetcomputer is wat omslachtig. Maar doordat er geen internet koppeling is hoef ik ook niet bang te zijn dat ik door mijn onhandigheid met computers per ongeluk geheim materiaal het internet op stuur.![]()
Kun je dan niet bij één of ander hobby clubje een paar oranje tegels laten maken?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 07:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We gaan eerst nog even in Enschede kijken... vorige week wat zaken gehad, maar niet gevonden. Als we het hier nergens kunnen vinden, misschien dan maar naar Arnhem. We hebben op zich geen haast. We zoeken ook nog wandtegels... wit met zwart en dan af en toe een oranje, maar dat is ook bijna niet te krijgen![]()
Of er is geen zwarte of geen goede oranje. Oranje gaat al vaak richting zalm of bruin en dat is ook weer niet de bedoeling. En we moeten die wandtegels ook nog per m2 kopen, terwijl we maar een paar oranje nodig hebben. Vooralsnog kunnen we dus nog niet beginnen met de keuken... we moeten eerst een goede oranje tegel hebben, de kleur van de keuken wordt dezelfde.
Yep in Enschede.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 07:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is wel een prettig idee ja. Jullie zullen wel meer geheim materiaal hebben dan wij.
Jouw HRM zit in Enschede hè? Bevalt dat een beetje op afstand?
Hmm misschien. Nou ja, komt tijd komt raad. Zal wel goedkomen!! Maar het is wel even zoeken....quote:Op zaterdag 19 juni 2010 07:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kun je dan niet bij één of ander hobby clubje een paar oranje tegels laten maken?
Ik heb daar nog gesolliciteerd...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 07:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Yep in Enschede.
Wij regelden normaal alles via de lokale adminstratie en nu moet alles via mail of telefoon met iemand die je niet kent. Dat was wel even wennen. Ik geef toch de voorkeur aan zaken doen met een admeur die iedereen kent en weet wat er speelt.
quote:
Het schijnt goedkoper te zijn.quote:Wij geven daar ook de voorkeur aan, maar ook bij ons zal dat gaan veranderen... onbegrijpelijk vinden we het. Het is soms zo makkelijk om even bij iemand binnen te lopen die je kent ipv mailen of bellen. Wie dat bedacht heeft![]()
En werken jullie ook met de portal?
![]()
Ja, precies goedkoper in aantal mensen misschien, maar niet in werkelijke kosten.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 08:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Het schijnt goedkoper te zijn.![]()
Wij werken vooral met PeopleSoft en Dido.
Dat zal best. Net als ik het huidige systeem begrijp moet er natuurlijk weer een ander komen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 08:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, precies goedkoper in aantal mensen misschien, maar niet in werkelijke kosten.
Okay... jullie gaan volgens mij toch ook over op P-portal? Alle ministeries.
Dan kun je zelf ook nog even snel een tukkie doen.quote:Zow, even Lennon pap gegeven en toch maar weer naar bed gedaan. Hij was zo in zn ogen aan het wrijven. Kan hij vanmiddag mooi weer rond 13:00 uur naar bed...
Of course...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 08:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zal best. Net als ik het huidige systeem begrijp moet er natuurlijk weer een ander komen.
[..]
nee, dan ben ik vandaag niets meer waard... gewoon even lekker rustig. Peace ligt ook nog te slapen. Ga zo maar even ontbijtje voor mezelf maken en thee zetten. En de verwarming aan, het is koud en het waait hard!!quote:Dan kun je zelf ook nog even snel een tukkie doen.
En wedden dat het volgende systeem nog lastiger te bedienen is.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 08:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Of course...zo gaat het altijd bij de overheid.
Het is weer herfst.quote:nee, dan ben ik vandaag niets meer waard... gewoon even lekker rustig. Peace ligt ook nog te slapen. Ga zo maar even ontbijtje voor mezelf maken en thee zetten. En de verwarming aan, het is koud en het waait hard!!
We hebben nu gewoon een halffabricaat gekregen... over een paar jaar is het een eindproduct, maar dan hebben ze misschien wel weer wat anders. Het wordt allemaal wel lastiger en omslachtiger. Over een paar jaar zullen wij als PZ niet meer in deze vorm bestaan.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 08:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En wedden dat het volgende systeem nog lastiger te bedienen is.
[..]
Echt wel... ik heb ook maar mn vest en sokken aan gedaan. Vanaf maandag wordt het weer beter.quote:Het is weer herfst.
Ook weer typisch overheid. Iets wat niet af is invoeren.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 08:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We hebben nu gewoon een halffabricaat gekregen... over een paar jaar is het een eindproduct, maar dan hebben ze misschien wel weer wat anders. Het wordt allemaal wel lastiger en omslachtiger. Over een paar jaar zullen wij als PZ niet meer in deze vorm bestaan.
Beter? Het moet eerst nog winter worden.quote:Echt wel... ik heb ook maar mn vest en sokken aan gedaan. Vanaf maandag wordt het weer beter.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 08:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ook weer typisch overheid. Iets wat niet af is invoeren.![]()
[..]
Hahaha. Echt niet... winterquote:Beter? Het moet eerst nog winter worden.
--> WGRquote:Op zaterdag 19 juni 2010 08:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, precies goedkoper in aantal mensen misschien, maar niet in werkelijke kosten.
Okay... jullie gaan volgens mij toch ook over op P-portal? Alle ministeries.
Goedemorgen Jojoquote:Op zaterdag 19 juni 2010 08:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
![]()
hier wordt je toch gewoon voor wakker?![]()
![]()
Goedemorgen
In SC mag toch alles???quote:
Mogguhquote:Op zaterdag 19 juni 2010 08:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
![]()
hier wordt je toch gewoon voor wakker?![]()
![]()
Goedemorgen
hapquote:Op zaterdag 19 juni 2010 08:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
In SC mag toch alles???En daarbij er was hier bijna niemand...
![]()
Ik ben aan het chatten met mn ex-schoonmoeder.... niet de oma van Twan..
Met als gevolg dat er een paar jaar later maar een nieuw systeem komt.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 08:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]het moest en zou er komen.... met als gevolg dat iedereen erop aan het mopperen is en het systeem niet echt een draagvlak vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |