Voor de lokjood of joran?quote:
Ja, dat is ook zeer verontrustend... Dankjewel!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo, dat is echt een enorm verschil.![]()
Heel veel sterkte in ieder geval.
Voor Peruquote:
Jij komt hier binnen huppelen zeuren over een term die wij niet bedacht hebbenquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:08 schreef Reine_Claudje het volgende:
[..]
Je bent niet echt aardig tegen me.
Kan ik me voorstellen....quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb vanavond met mw. MM een uit België meegbrachte doos bonbons zitten leegvreten en dar krijg je behoorlijk dorst van...
Dankje.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Getverdemme, niet echt jofel nieuws dus.
Hoop dat jullie snel weer 'vaste voet aan wal kunnen zetten'.
Ze zeggen altijd dat je druk maken om dit soort zaken niets oplevert, maar ik begrijp het wel.
Zal voor jullie duimen...![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Allez Les Bleus,
Adieu Les Bleus...
Ik las druppelenquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jij komt hier binnen huppelen zeuren over een term die wij niet bedacht hebben
Tegen jou? Naast het lezen van kranten is blijkbaar het lezen van posts ook een probleem voor je.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:08 schreef Reine_Claudje het volgende:
[..]
Je bent niet echt aardig tegen me.
Druiperquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:08 schreef Etcetera het volgende:
Soempsterkte meis, gaat vast wel goed komen
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dankje.![]()
't Gaat met ups en downs. Ik was in het begin juist best wel positief. Zag het meer als een kans voor Sven op iets nieuws. Misschien een opleiding, leuker werk, etc. Deze week heeft hij ook echt een goed gesprek gehad, dus heb wel hoop dat dat iets wordt. Het is alleen allemaal nog erg onzeker.
Nouja, eh, we gingen bier drinken dus.
Ik kan me voorstellen dat het nu vaker botst, door de spanningen. Maar jullie overleven dit vast welquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dankje.![]()
't Gaat met ups en downs. Ik was in het begin juist best wel positief. Zag het meer als een kans voor Sven op iets nieuws. Misschien een opleiding, leuker werk, etc. Deze week heeft hij ook echt een goed gesprek gehad, dus heb wel hoop dat dat iets wordt. Het is alleen allemaal nog erg onzeker.
Nouja, eh, we gingen bier drinken dus.
Volgens Nem gaat MaJo trouwen.quote:
Een neef van m'n vaders kantquote:
Ze zijn al de hele dag aan het oefenen. Ik ben nooit eerder naar een dag van het leger geweest, maar het lijken me wel mooie shows te worden als ik de foto's zo bekijk.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Veel mooie zaken te zien. Vliegend en/of op de grond.
Ik ga dit jaar wel naar Veteranendag.
De Luchtmacht dagen zijn geen verkeerde keuze. Maar vergeet geen oordopjes mee te nemen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze zijn al de hele dag aan het oefenen. Ik ben nooit eerder naar een dag van het leger geweest, maar het lijken me wel mooie shows te worden als ik de foto's zo bekijk.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een neef van m'n vaders kantBen wel benieuwd
Oeh, dat zei ik vanmiddag nog. Was het al bijna vergeten, dus bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De Luchtmacht dagen zijn geen verkeerde keuze. Maar vergeet geen oordopjes mee te nemen.
Echt?quote:
Was dat een man of vrouw?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:20 schreef Etcetera het volgende:
Je weet hoe ik het haatMaar dat ik werd geholpen door een oud studiegenootje maakte een hoop goed
Ja, 32 oktember, en we zijn allemaal welkom op het feestquote:
Dat vroeg ik me ook af.quote:
quote:
Wij kunnenquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, 32 oktember, en we zijn allemaal welkom op het feest
quote:
quote:
Ik kom ookquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, 32 oktember, en we zijn allemaal welkom op het feest
Nice!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]![]()
Een vrouwHeb toen ik nog Nederlands deed ongelofelijk veel lol met haar gehad
Vorig jaar was ik onderweg er naartoe. Kwam bij Den Bosch vast te zitten (vrachtwagen met betonblokken gekanteld) en heb ruim vier uur vast gestaan...quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De Luchtmacht dagen zijn geen verkeerde keuze. Maar vergeet geen oordopjes mee te nemen.
Ik zeur niet, ik las alleen die titel en vond hem toch wel storend.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jij komt hier binnen huppelen zeuren over een term die wij niet bedacht hebben
Ze is best mooiquote:
Heb je dat ook gedaan bij Marcouh?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:28 schreef Reine_Claudje het volgende:
[..]
Ik zeur niet, ik las alleen die titel en vond hem toch wel storend.
Dat kwam ik alleen maar even melden.
Dat is wel enorm balen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:27 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik onderweg er naartoe. Kwam bij Den Bosch vast te zitten (vrachtwagen met betonblokken gekanteld) en heb ruim vier uur vast gestaan...
Ten eerste; PICS!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ze is best mooiEn al heel lang heel erg bezet
Laat maar Etcie; New troll in town.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb je dat ook gedaan bij Marcouh?
Ja. Niet dat ik het boek gelezen heb, maar het boek (de titel en de nadruk op series) deed me aan jou denken. Heb je het boek?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:26 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja Soemp, had jij me niet dat boek aangeraden 'Alles wat ik weet, weet ik van tv'?
Met de 2de vraag heb je de kans op de 1e verspiltquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ten eerste; PICS!![]()
Ten tweede; Hoe lang heb je dan al met haar?
Ik heb hetquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja. Niet dat ik het boek gelezen heb, maar het boek (de titel en de nadruk op series) deed me aan jou denken. Heb je het boek?
Ik heb me al eens voorgesteld hier, een jaartje terug of zo. Mar goed,ik ben Claudia, woon in Baarn en ik ben 19 jaar. Ik ben vanwege mijn eindexamen hier niet veel meer geweest, maar wil nu weer mee gaan doen aan de Algemen Kennis Quiz. Ik haat voetbal en aangezien mijn vader nu niks anders kijkt, kwam ik hier zo weer tercht.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tegen jou? Naast het lezen van kranten is blijkbaar het lezen van posts ook een probleem voor je.
En wie ben jij eigenlijk? Even voorstellen kan geen kwaad.
Ik verpest het ook iedere keer.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Met de 2de vraag heb je de kans op de 1e verspilt
Ik hou van je!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:32 schreef Reine_Claudje het volgende:
[..]
Ik heb me al eens voorgesteld hier, een jaartje terug of zo. Mar goed,ik ben Claudia, woon in Baarn en ik ben 19 jaar. Ik ben vanwege mijn eindexamen hier niet veel meer geweest, maar wil nu weer mee gaan doen aan de Algemen Kennis Quiz. Ik haat voetbal en aangezien mijn vader nu niks anders kijkt, kwam ik hier zo weer tercht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |