Je bent zo oud zoals je je voelt?quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:43 schreef Nico_S. het volgende:
Bij al dat gepraat van de zg "senioren" hier voel ik me wel erg oud.
Pff, Etcie en ik zijn nog jonge groene blaadjes.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:43 schreef Nico_S. het volgende:
51.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent zo oud zoals je je voelt?
Jij bent dus al 50+?
Hoe oud/jong ben jij dan?quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:43 schreef Nico_S. het volgende:
Ach, als je haar op 25 kan inschatten, is het toch wel OK?quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, maar als een collega van 34 denkt dat ik van haar leeftijd ben dan klopt er iets niet
Ik had Sven er later nog even ingevoegd.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Sven en jij bedoel je?
Hoi Soempie, leuk dat je er weer eens bent
Groen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Pff, Etcie en ik zijn nog jonge groene blaadjes.
Fris en onbedorven, dat heeft ook wel wat...quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hell yeahquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
SCenioren:quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ladies & gentlemen, we've got a winner!!!
Nee, helaas, zij is echt een dertigerquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, als je haar op 25 kan inschatten, is het toch wel OK?
Ja, ik hoop volgend weekend het sloopwerk klaar te hebbenquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had Sven er later nog even ingevoegd.![]()
Zag in je klustopic dat je al aardig opschiet!
Wow wat een geweldige foto'squote:Op donderdag 17 juni 2010 21:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan moet je hier even kijken
Kleren gekocht, schoenen gekocht nou vooruit, m'n moeder betaalde die eerst want de bankrekening is nu schoon leegIk ben klaar voor een bruiloft volgende week
![]()
Witte linnen broek, blauw truitje, geruit blauw/groen overhemdachtig dingetje.
Ik ben moe
Maar ik heb nog steeds zo'n gevoel van "later, als ik groot ben...".quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ladies & gentlemen, we've got a winner!!!
Pics van jou in die kleren?quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:43 schreef Etcetera het volgende:
Kleren gekocht, schoenen gekocht nou vooruit, m'n moeder betaalde die eerst want de bankrekening is nu schoon leegIk ben klaar voor een bruiloft volgende week
![]()
Witte linnen broek, blauw truitje, geruit blauw/groen overhemdachtig dingetje.
Eh, achter m'n scriptie vooral en bij uitzendbureaus.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hell yeahVoel me de laatste tijd wel een beetje een eenzaam groen blaadje hier
Waar hang jij uit joh
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:48 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Maar ik heb nog steeds zo'n gevoel van "later, als ik groot ben...".
quote:Don’t feel guilty if you don’t know what you want to do with your life…
the most interesting people I know didn’t know at 22 what they wanted to do with their lives
some of the most interesting 40 year olds I know still don’t.
Mooi hequote:Op donderdag 17 juni 2010 21:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wow wat een geweldige foto's![]()
![]()
Helemaal klaar voor het feest, lekker
Lees het nieuws, wij hebben het niet bedachtquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:51 schreef Reine_Claudje het volgende:
Wat bedoelen jullie hier met die lokjood?
Ik vind dat niet echt een prettige term.
Volgens mij is dat een heel goed gevoel... je moet wat te wensen hebben toch?quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:48 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:51 schreef Reine_Claudje het volgende:
Wie weet, ooit, nu nietquote:
Dat heb ik niet echt meer, maar ik heb nog wel genoeg wensen e.d...quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:48 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ow, dat klinkt me iets te serieus.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:50 schreef Soempie het volgende:
@ MM, ik mis mijn komische noot ook wel een beetje.
Moeten ze nog even 2 zetten, heb 2-1 voor Frankrijk gezegdquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een heel goed gevoel... je moet wat te wensen hebben toch?
BTW.. Frankrijk 1-0 achter
Dan blijf ik hoop houden.quote:
Wat een naar nieuws Diaan. Weten ze nog niet of ze er iets aan zouden kunnen doen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:49 schreef Diaan73 het volgende:
Soempie, bij ons is het een beetje wisselend. Mn oma heeft slecht nieuws gekregen over haar gezondheid (eierstokkanker en buikvlieskanker) en ligt nu in het ziekenhuis in afwachting van en ter voorbereiding op een kijkoperatie. Het is dus allemaal een beetje vreemd en onzeker.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Eh, achter m'n scriptie vooral en bij uitzendbureaus.![]()
@ MM, ik mis mijn komische noot ook wel een beetje.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:53 schreef Diaan73 het volgende:
Rondje drinken??
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]Klinkt niet erg gezellig
We missen je hier
Nee, dat is afhankelijk van de kijkoperatie. De bloedwaarden zijn niet goed... moet 35 zijn, is 2200.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat een naar nieuws Diaan. Weten ze nog niet of ze er iets aan zouden kunnen doen?
Ach, er is een tijd geweest dat dit ook nog gewoon kon:quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:51 schreef Reine_Claudje het volgende:
Thxquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Komt ie..
[ afbeelding ]
en even een "echte":
[ afbeelding ]
Mwah. Sven is z'n baan kwijt en we zijn dus druk op zoek naar werk. Bij hem zijn er deze week wel wat positieve gesprekken geweest. Ik heb een baantje voor een paar avonden in de maand en af en toe een dag in het weekend, maar moet echt nog iets erbij. En ik ben overal te oud of ik heb geen ervaring of er zijn geen vacatures of ik moet eerst m'n bachelor halen ..etc. 't Schiet gewoon niet zo op.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, dat klinkt me iets te serieus.
Alles wel OK daar?
Maar moet je dat dan zo gebruiken?quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Lees het nieuws, wij hebben het niet bedacht
Ja.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:00 schreef Reine_Claudje het volgende:
[..]
Maar moet je dat dan zo gebruiken?
Jij drinkt snel!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:01 schreef Soempie het volgende:
Zie nu dat ze leeg zijn.
Omdat het kanquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Colaatje light graag, heb dorst...
Getverdemme, niet echt jofel nieuws dus.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mwah. Sven is z'n baan kwijt en we zijn dus druk op zoek naar werk. Bij hem zijn er deze week wel wat positieve gesprekken geweest. Ik heb een baantje voor een paar avonden in de maand en af en toe een dag in het weekend, maar moet echt nog iets erbij. En ik ben overal te oud of ik heb geen ervaring of er zijn geen vacatures of ik moet eerst m'n bachelor halen ..etc. 't Schiet gewoon niet zo op.
Maak me een beetje zorgen over het geld en nouja, best wel veel spanningen door de situatie en dus 'ruzies'.![]()
Maar 't komt allemaal wel weer goed.
Zo, dat is echt een enorm verschil.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, dat is afhankelijk van de kijkoperatie. De bloedwaarden zijn niet goed... moet 35 zijn, is 2200.Maar eerst moet haar conditie beter worden, anders is het te risicovol om te opereren.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mwah. Sven is z'n baan kwijt en we zijn dus druk op zoek naar werk. Bij hem zijn er deze week wel wat positieve gesprekken geweest. Ik heb een baantje voor een paar avonden in de maand en af en toe een dag in het weekend, maar moet echt nog iets erbij. En ik ben overal te oud of ik heb geen ervaring of er zijn geen vacatures of ik moet eerst m'n bachelor halen ..etc. 't Schiet gewoon niet zo op.
Maak me een beetje zorgen over het geld en nouja, best wel veel spanningen door de situatie en dus 'ruzies'.![]()
Maar 't komt allemaal wel weer goed.
Ik heb vanavond met mw. MM een uit België meegbrachte doos bonbons zitten leegvreten en dar krijg je behoorlijk dorst van...quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk eens, extra groot en met vitaminen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |