Natuurlijk, mijn fout.quote:
Doe dat dan ook niet....quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:18 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga even overschakelen van mobiel naar laptop, dat gepiel met zo"n Blackberry is niks zo...
Ik had meer oog voor Olivia in Grease.quote:
Ach het maakt mij niet uit hoor. Ik ben 36 jaar en werd laatst geschat op 28 jaar. Je bent zo oud als je je voelt/gedraagt!quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Natuurlijk, mijn fout.
Vrouwen en leeftijd noemen gaat niet samen.
Dan ben ik 25.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach het maakt mij niet uit hoor. Ik ben 36 jaar en werd laatst geschat op 28 jaar. Je bent zo oud als je je voelt/gedraagt!
Logisch natuurlijk... helemaal in de slotscène. Erg mooie vrouw.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik had meer oog voor Olivia in Grease.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Logisch natuurlijk... helemaal in de slotscène. Erg mooie vrouw.
Ok, dan ben ik wel weer gewoon 38. Ik wil natuurlijk wel bij dat selecte clubje blijven.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan hoor je niet meer bij "ons=SCsenioren" hè?
Ja, vreemd is dat. Je houdt altijd dat beeld voor je van haar zoals ze eruit zag in Grease.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Onbegrijpelijk dat zij nu al 62 is.
Inderdaad....quote:Debby "Blondy" Harry was ook wel een mooie meid.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok, dan ben ik wel weer gewoon 38. Ik wil natuurlijk wel bij dat selecte clubje blijven.
Gelukkig.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
maar je mag je wel jonger voelen hoor...
Ik voel me ook nog geen 36... Sommige mensen kijken ook raar op dat ik al een kind van 8 jaar heb... dan zie je ze denken, zo jong al een kind??quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gelukkig.![]()
Want ik voel me echt geen 38.
Die heb ik vorig jaar nog live gezien.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Onbegrijpelijk dat zij nu al 62 is.
Debby "Blondy" Harry was ook wel een mooie meid.
Nu niet meer? Ik zit op de bank met de laptop op de leuning...quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was aan het bankdrukken...
Oftewel languit liggen op de bank.
Dat kan ik niet, dat kost me m'n rug.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nu niet meer? Ik zit op de bank met de laptop op de leuning...
Jij bent echt onze supersenior hè??quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:28 schreef MadMaster het volgende:
En om het even af te maken, ik voel me geen 44.
De meeste mensen schatten me halverweg de 30...
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat kan ik niet, dat kost me m'n rug.
Wat dat betreft ben ik wel echt 44...
Sinds ik, sneller, grijs aan het worden ben schatten mensen mij meestal "maar" 5 jaar jonger.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:28 schreef MadMaster het volgende:
En om het even af te maken, ik voel me geen 44.
De meeste mensen schatten me halverweg de 30...
Dank je...quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij bent echt onze supersenior hè??![]()
Wat ik me nog kan herinneren van toen ik je toen zag, vond ik je ook niet al 40 lijken...
Vroeger een voordeel, nu een nadeel.quote:
Ik denk dat kleding heel veel scheeltquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank je...![]()
Scheelt misschien ook omdat ik me nog steeds zo kleed als toen ik begin 20 was.
Op mijn werk loop ik ook meestal in shirt, spijkerbroek en All Stars.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat kleding heel veel scheelt
25quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En je leeftijd is, als ik mag vragen?
60+, bijna 65 zelfs...quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:37 schreef Diaan73 het volgende:
Hoe oud is ze nu eigenlijk? Ik vind het nog steeds een mooie oudere vrouw. En als jonge vrouw is echt heel knap....
62 65quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:37 schreef Diaan73 het volgende:
Hoe oud is ze nu eigenlijk? Ik vind het nog steeds een mooie oudere vrouw. En als jonge vrouw is echt heel knap....
Hé, leef jij nog?quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:37 schreef Soempie het volgende:
Cobra, werk jij morgen ook op de luchtmachtdagen?
Pak en stropdasquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op mijn werk loop ik ook meestal in shirt, spijkerbroek en All Stars.
Als ik dan die pikkies van 25 jaar zie lopen in hun pak met stropdas, dan denk ik: Get a life!!
Zeker als je de hele dag achter een bureau zit.
Heb wel eens commentaar op mijn casual kleding gehad, omdat ik ook klanten en leveranciers e.d. ontvang/bezoek, maar daar heb ik maling aan.
OK, heel soms heb ik een extreme make-over, maar in een kostuum voel ik me niet mezelf.
OK, dat is nog piepjong...quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
25
Maar ik schijn ouder over te komen ofzo
Nee, ik ga een hele dag rustig op kantoor werken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:37 schreef Soempie het volgende:
Cobra, werk jij morgen ook op de luchtmachtdagen?
Ik ben getrouwd in m'n Ajax-poloshirt, spijkerbroek en op All Stars.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Pak en stropdasPeace had ook geen stropdas om toen we gingen trouwen... Ik hou niet van dat stijve...
Heel soms is het ook wel mooier, bij bepaalde gelegenheden.
Toen ik "vroeger" nog bij het advocatenkantoor werkte, had ik ook altijd nette kleding aan, verschrikkelijk.
Zo'n beetje.quote:
Ik zag je posten in het topic van vorig jaar. Vroeg het me af omdat ik en Sven erheen gaan.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, ik ga een hele dag rustig op kantoor werken.
Ik heb al op zo'n 15 Luchtmacht dagen gewerkt. Ik vind dat wel genoeg.
Ik heb geen klagen...quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo'n beetje.![]()
Hoe gaat het hier met iedereen?
Dan moet je hier even kijkenquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:14 schreef Diaan73 het volgende:
Op zich wel een mooie foto.... oorzaak en gevolg niet.
Ja, maar als een collega van 34 denkt dat ik van haar leeftijd ben dan klopt er iets nietquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, dat is nog piepjong...
Typisch dat één ouder wordt geschat en de ander jonger...
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben getrouwd in m'n Ajax-poloshirt, spijkerbroek en op All Stars.
Vroegen ze in Las Vegas vooraf of ik me nog om wilde kleden...
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zag je posten in het topic van vorig jaar. Vroeg het me af omdat ik en Sven erheen gaan.
Sven en jij bedoel je?quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zag je posten in het topic van vorig jaar. Vroeg het me af omdat ik en Sven erheen gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |