quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:48 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn nieuwe festivalaanwinst
http://www.festivalinfo.nl/festival_detail.php?festival_id=10514
Staat het nu 4-3?quote:
You've got mail.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:25 schreef iamredleader het volgende:
Net zoals de AKQ(SC)BBQmeet
Even een herinnering voor iedereen: zondag 18 juli 2010, vanaf een uurtje of 16:00 of zo, een AKQ, AKQSC en mini-OUD (:6 voor MM) meet bij de familie IARL
Graag even melden (liefst per PM) of je komt of niet, en met hoeveel mensen.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:11 schreef Cobra4 het volgende:
You've got mail.
Is toevallig vanavond nog op tv ook.
Leeft hij nog!?quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:15 schreef MadMaster het volgende:
Loop ik net op het Leidseplein bijna letterlijk mijn jeugdidool Gene Simmons (+ vrouw) van KISS tegen het lijf.
En dan geen camera bij je hebben...
Ze spelen vandaag of morgen in Arnhem, maar heb ze al zo vaak gezien dat ik er niet voor naar Arnhem afreis.quote:
Weer telefoons aannemen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Damn, ben zo druk dat ik pas op pagina 2 kan posten
Ik moest eerst goed kijken wat het is.... maar het is olie in zee/een golf of niet?quote:
ja.quote:
Die kledingquote:
Soul Finger is dan ook uit 1967.quote:
Nee, echt niet. mijn moeder ook niet, die was toen nog maar 12... hahaha. Mn moeder had wel altijd hele korte strakke rokjes aan en blokhakken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Soul Finger is dan ook uit 1967.![]()
Zelf wij, SC-Senioren, hebben er nooit zo bijgelopen Diaan.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:49 schreef Diaan73 het volgende:
Bij gebrek aan lekkere koekjes bij de thee, ben ik nu maar aan het Belgisch Zeebanket van Twan begonnen....![]()
Als je dan ook nog even wacht tot mijn was klaar is.quote:Vanavond lekker chips!! En niet strijken... ik heb besloten in al mijn wijsheid nog even te wachten tot de volgende was ook klaar is en ik alles in één keer kan strijken.
Als ik mijn vader en moeder hoor praten over de "Disco tijd" dan zie je gewoon dat hun gedachten meteen terug gaan naar die tijd en kijken ze meteen heel erg veel vrolijker.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, echt niet. mijn moeder ook niet, die was toen nog maar 12... hahaha. Mn moeder had wel altijd hele korte strakke rokjes aan en blokhakken.
is nooit voor mij weggelegd geweest...
In 1967 was ik punker.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Soul Finger is dan ook uit 1967.![]()
Zelf wij, SC-Senioren, hebben er nooit zo bijgelopen Diaan.
Hij merkt er niets van, hij is bij zn vader nu. Ik koop dit weekend wel weer nieuwe.quote:
Kom maar op met die was... strijken vind ik het minst erge van het huishouden. Als ik dan toch bezig ben.quote:Als je dan ook nog even wacht tot mijn was klaar is.
Volgens mij was dat ook een hele mooie tijd. Ik ben verwekt bij de disco geloof ik.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ik mijn vader en moeder hoor praten over de "Disco tijd" dan zie je gewoon dat hun gedachten meteen terug gaan naar die tijd en kijken ze meteen heel erg veel vrolijker.
De SCenioren bestaan bij deze uit; MadMaster, Diaan73 en Cobra4.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In 1967 was ik punker.
Kale kop en overal veiligheidsspelden in mijn katoenen luiertje...
De disco-tijd...quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ik mijn vader en moeder hoor praten over de "Disco tijd" dan zie je gewoon dat hun gedachten meteen terug gaan naar die tijd en kijken ze meteen heel erg veel vrolijker.
Zijn we echt maar met zn drietjes??quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De SCenioren bestaan bij deze uit; MadMaster, Diaan73 en Cobra4.
Mijn vader is uit 48 en mijn moeder uit 50. Dus ten tijde van Soul Finger 19 en 17.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De disco-tijd...
Die heb ik ook meegemaakt, ook al vond ik het toen niks.
Maar ik ben toch niet zo oud als jouw ouders, gok ik...
Yep.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zijn we echt maar met zn drietjes??
Dan ben ik toch wel een stuk jonger, bijna 20 jaar zelfs. En de discotijd was toen ik ongeveer 14 was....quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mijn vader is uit 48 en mijn moeder uit 50. Dus ten tijde van Soul Finger 19 en 17.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat ook een hele mooie tijd. Ik ben verwekt bij de disco geloof ik.
Wat is het criterium?quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zijn we echt maar met zn drietjes??
"men" zegt dat Disco begin jaren 70 begon. Maar gezien de diverse nummers denk ik zelf aan half jaren 60.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan ben ik toch wel een stuk jonger, bijna 20 jaar zelfs. En de discotijd was toen ik ongeveer 14 was....
Achter de disco...quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Toch wel naast of achter de Disco? Anders was het een orgie.
35+ gaat ook wel lukken denk ik.quote:
Volgens mij van +/- 65 tot eind jaren 70quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:08 schreef Diaan73 het volgende:
Heeft de discotijd ook niet heel lang geduurd??
Voor mijn gevoel vond ik jaren 80 ook nog wel disco. Of ik ging uit naar een discotheek met discomuziek ,dat zou ook kunnen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Volgens mij van +/- 65 tot eind jaren 70
Nu je het zegt. Zeker het begin van de jaren 80 kunnen er ook nog wel onder vallen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel vond ik jaren 80 ook nog wel disco. Of ik ging uit naar een discotheek met discomuziek ,dat zou ook kunnen.
Je weet toch wel hoe oud jij bent.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Achter de disco...![]()
En ik ben geen 40+, ik denk eerder 35+
De discotijd begon zo rond het uitkomen van Saturday Night Fever. Dat was zo rond 1976. Daarvoor was het meer soul en funk.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
"men" zegt dat Disco begin jaren 70 begon. Maar gezien de diverse nummers denk ik zelf aan half jaren 60.
Johnny Travolta.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De discotijd begon zo rond het uitkomen van Saturday Night Fever. Dat was zo rond 1976. Daarvoor was het meer soul en funk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |