Alleen als Brazilië speelt dan...quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:44 schreef Etcetera het volgende:
Voor de toeterhaters: op Wimbledon worden ze volledig verbannen. In geval van uiterste wanhoop kun je dus tennis gaan kijken
quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zo ben net in slaap gevallen... lekker even in het zonnetje. Nu aan het lunchen maar het smaakt me niet echt. Ik heb zin in chips.
Ik zag het ook zo hoorquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:25 schreef Etcetera het volgende:
Oh crap heb de titel niet veranderd.
MMValsspelerd
Caro Emmeraldquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:22 schreef Etcetera het volgende:
Wie kan raden van wie dit een jeugdfoto is
[ afbeelding ]
Ik quote per ongeluk en zag het zo dus...quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:25 schreef Etcetera het volgende:
Oh crap heb de titel niet veranderd.
MMValsspelerd
Ech? Ik zag het nietquote:
--> AKQquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:22 schreef Etcetera het volgende:
Wie kan raden van wie dit een jeugdfoto is
[ afbeelding ]
Volgens mij is vrijwel iedereen uit die tijd per definitie al opgeknaptquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ech? Ik zag het niet
hij is wel lekker opgeknapt
Nou...quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij is vrijwel iedereen uit die tijd per definitie al opgeknapt
Dan neem je hem opquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:07 schreef MadMaster het volgende:
Shit, heb ik voor de wedstrijd morgen iedereen uitgenodigd om bij ons te komen kijken vanaf een uur of 15.00 uur, in de veronderstelling dat die pot om 16.00 uur was.
Is 'ie al om 13.30 uur...
Ik bedoel zelfs de wedstrijd zaterdag van NL...quote:
Ik dacht dat NL op 3 verschillende tijdstippen speelde, vandaar mijn vergissing.quote:
Voor ons ook...quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:19 schreef iamredleader het volgende:
En daar kan ik ze geen ongelijk in geven. Gewoon voor de lol, voetbal is slechts het excuus
Dat vroeg ik me ook wel eens af, hoewel ik inderdaad uitging van het laatste.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mjah, en ik hoor vaak Jair uitgesproken als een soort Dzjaaaieeer. Terwijl het gewoon Jaa, Ier is. Zonder puntjes of ander gespuis
Goedkoper dan de standaard prijs zal je ze waarschijnlijk niet krijgen, misschien wel ter plekke.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:31 schreef B.ertha het volgende:
En ik wilde zaterdagavond naar Muse in het park gaan (naast de hekken, dus), maar het is nog niet uitverkocht, dus ik ben op Marktplaats aan het zoeken naar goedkope kaartjes
Hoorde het al op de radio.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:31 schreef Nembrionic het volgende:
O...M...F...G
Ik heb niets met Snoop Dogg..maar serieus?
Den Haag verbiedt Snoop Dogg op Parkpop
Juit omdat het nog niet uitverkocht is, is de kans om een goedkoper kaartje te krijgen juist groterquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goedkoper dan de standaard prijs zal je ze waarschijnlijk niet krijgen, misschien wel ter plekke.
Maar dat is voor jou geen probleem...
Sneu doesn't cover itquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoorde het al op de radio.
Sneu...
Niet via Marktplaats, denk ik.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Juit omdat het nog niet uitverkocht is, is de kans om een goedkoper kaartje te krijgen juist groter
En daar gok je dan ook opquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet via Marktplaats, denk ik.
Of er moet iemand heel erg omhoog zitten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |