quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:59 schreef MadMaster het volgende:
Is Joran niet gewoon een jokload?
Een minder hilarische naam dan Jaivy Waylon. Toch had ik liever gehad dat zijn zoontje Knabbel Babel had geheten.quote:Weer een Oranjebaby geboren
Nadat Michel Vorm al vader werd is nu ook de tweede baby in de Oranje-selectie een feit. Ryan Babel kreeg te horen dat zijn vriendin Lindsay beviel van een zoontje.
Het kind krijgt de naam Riley. Of de 23-jarige Babel net als tweede keeper Michel Vorm voor een paar dagen terugvliegt naar Nederland is nog niet bekend.
Wat een "moeilijke" namen allemaal zeg...quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Een minder hilarische naam dan Jaivy Waylon. Toch had ik liever gehad dat zijn zoontje Knabbel Babel had geheten. [ afbeelding ]
Vast welquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:08 schreef MadMaster het volgende:
Morgen sportdag op Sportcentrum Papendal met o.a boksen o.l.v. Esther Schouten en skeeleren o.l.v. Yvonne van Gennip...
[ afbeelding ]
Niks voor Mr. A.?
Als mothafucka from da hood moet je kind wel zo'n soort naam geven.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat een "moeilijke" namen allemaal zeg...
Hoe gaat het nu met het slopen/klussen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:15 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb zojuist de heren bij de grofvuilstortplaats weer intens gelukkig gemaakt
Dat is waar....quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als mothafucka from da hood moet je kind wel zo'n soort naam geven.
Met 'Joris' of 'Pieter' scoor je niet in the gang...
Dat had helemaal hilarisch geweest. Dat ie zn kind Floris-Diederik had genoemdquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jan, Pier, Tjores en Corneelquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jan, Pier, Tjores en Corneel
Die hebben baarden, die hebben baarden
Die hebben baarden, zij varen mee
Vanavond doen. De zon kun je niet bewarenquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en ik zit buiten, heerlijk achterthuis... beetje zon, beetje wind... heerlijk.
Alleen jammer dat ik zo moet gaan strijken... of zal ik dat bewaren voor vanavond??
Schrijven is minder moeilijk dan uitspreken... arme kinderen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:20 schreef iamredleader het volgende:
Ik denk dat voetballers niet meer dan 5 of 6 letters aan elkaar kunnen schrijven, vandaar die korte namen
True... kind heeft kiwi op, dus hup eerst naar bed...quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vanavond doen. De zon kun je niet bewaren
Mjah, en ik hoor vaak Jair uitgesproken als een soort Dzjaaaieeer. Terwijl het gewoon Jaa, Ier is. Zonder puntjes of ander gespuisquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Schrijven is minder moeilijk dan uitspreken... arme kinderen.
al denken veel mensen dat je Lennon als Lennen schrijft...![]()
De groeten aan Anne...quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en ik zit buiten, heerlijk achterthuis...
Zo noem ik hem ook in mn hoofd hoor... gewoon Jaaa ier. Niets moeilijks aan lijkt me. Maar ach... het is allemaal ook erg persoonlijk. Lennon wordt ook wel eens op zn Nederlands uitgesproken, dus Len- non.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mjah, en ik hoor vaak Jair uitgesproken als een soort Dzjaaaieeer. Terwijl het gewoon Jaa, Ier is. Zonder puntjes of ander gespuis
quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:38 schreef Diaan73 het volgende:
Zo noem ik hem ook in mn hoofd hoor... gewoon Jaaa ier. Niets moeilijks aan lijkt me. Maar ach... het is allemaal ook erg persoonlijk. Lennon wordt ook wel eens op zn Nederlands uitgesproken, dus Len- non.
Zow.. ik zit helemaal klaar. Kopje Braziliaans Passiefruit, lekkere koek, beentjes in de zon... heerlijk.
Het is ook goed... muziekje aan op de achtergrond.quote:
Jij bent ziek, je moet uitrusten... uitzieken....quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:55 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga even wat te drinken halen, daarna wat wasgoed ophangen en misschien zelfs wat Top Gear kijken
Ik zit half onderuitgezakt, doe het heel rustig aan, en Top Gear geeft me een goed gevoelquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:56 schreef Diaan73 het volgende:
Jij bent ziek, je moet uitrusten... uitzieken....
Het staat er inderdaad raar... maar ik heb helemaal niets met hem, op geen enkel vlak eigenlijk.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:57 schreef TradeMarkie het volgende:
Raar verhaal Diaan, op welk vlak heb je wel iets met hem?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik zit half onderuitgezakt, doe het heel rustig aan, en Top Gear geeft me een goed gevoel
Ik las in de krant vanaf 45 euroquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:56 schreef TradeMarkie het volgende:
Wat moeten die kaartjes kosten en wanneer staat ie in de HMH?
Is misschien wel een leuk verjaardagscadeau voor mn pa
Er zijn vast zat leuke aanbiedingen bij tuinwinkelsquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:00 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga een ligbed voor achterthuis vragen... dat ligt een stuk beter dan twee stoelen aan elkaar geschoven.
KOmt goed..quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Er zijn vast zat leuke aanbiedingen bij tuinwinkels
www.livenation.nlquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:56 schreef TradeMarkie het volgende:
Wat moeten die kaartjes kosten en wanneer staat ie in de HMH?
Is misschien wel een leuk verjaardagscadeau voor mn pa
Ik trap zeker in de grap als ik ik zeg:quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die hebben baarden, die hebben baarden
Die hebben baarden, zij varen mee
Alleen als Brazilië speelt dan...quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:44 schreef Etcetera het volgende:
Voor de toeterhaters: op Wimbledon worden ze volledig verbannen. In geval van uiterste wanhoop kun je dus tennis gaan kijken
quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zo ben net in slaap gevallen... lekker even in het zonnetje. Nu aan het lunchen maar het smaakt me niet echt. Ik heb zin in chips.
Ik zag het ook zo hoorquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:25 schreef Etcetera het volgende:
Oh crap heb de titel niet veranderd.
MMValsspelerd
Caro Emmeraldquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:22 schreef Etcetera het volgende:
Wie kan raden van wie dit een jeugdfoto is
[ afbeelding ]
Ik quote per ongeluk en zag het zo dus...quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:25 schreef Etcetera het volgende:
Oh crap heb de titel niet veranderd.
MMValsspelerd
Ech? Ik zag het nietquote:
--> AKQquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:22 schreef Etcetera het volgende:
Wie kan raden van wie dit een jeugdfoto is
[ afbeelding ]
Volgens mij is vrijwel iedereen uit die tijd per definitie al opgeknaptquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ech? Ik zag het niet
hij is wel lekker opgeknapt
Nou...quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij is vrijwel iedereen uit die tijd per definitie al opgeknapt
Dan neem je hem opquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:07 schreef MadMaster het volgende:
Shit, heb ik voor de wedstrijd morgen iedereen uitgenodigd om bij ons te komen kijken vanaf een uur of 15.00 uur, in de veronderstelling dat die pot om 16.00 uur was.
Is 'ie al om 13.30 uur...
Ik bedoel zelfs de wedstrijd zaterdag van NL...quote:
Ik dacht dat NL op 3 verschillende tijdstippen speelde, vandaar mijn vergissing.quote:
Voor ons ook...quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:19 schreef iamredleader het volgende:
En daar kan ik ze geen ongelijk in geven. Gewoon voor de lol, voetbal is slechts het excuus
Dat vroeg ik me ook wel eens af, hoewel ik inderdaad uitging van het laatste.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mjah, en ik hoor vaak Jair uitgesproken als een soort Dzjaaaieeer. Terwijl het gewoon Jaa, Ier is. Zonder puntjes of ander gespuis
Goedkoper dan de standaard prijs zal je ze waarschijnlijk niet krijgen, misschien wel ter plekke.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:31 schreef B.ertha het volgende:
En ik wilde zaterdagavond naar Muse in het park gaan (naast de hekken, dus), maar het is nog niet uitverkocht, dus ik ben op Marktplaats aan het zoeken naar goedkope kaartjes
Hoorde het al op de radio.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:31 schreef Nembrionic het volgende:
O...M...F...G
Ik heb niets met Snoop Dogg..maar serieus?
Den Haag verbiedt Snoop Dogg op Parkpop
Juit omdat het nog niet uitverkocht is, is de kans om een goedkoper kaartje te krijgen juist groterquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goedkoper dan de standaard prijs zal je ze waarschijnlijk niet krijgen, misschien wel ter plekke.
Maar dat is voor jou geen probleem...
Sneu doesn't cover itquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoorde het al op de radio.
Sneu...
Niet via Marktplaats, denk ik.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Juit omdat het nog niet uitverkocht is, is de kans om een goedkoper kaartje te krijgen juist groter
En daar gok je dan ook opquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet via Marktplaats, denk ik.
Of er moet iemand heel erg omhoog zitten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |