Nee hoor. Iedereen binnen de SC kent mijn "liefde" voor het voetbal.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:35 schreef Reine_Claudje het volgende:
[..]
Je schiet nu wel erg door, vind je niet?>
quote:Alweer een nieuw toupic openen, maar ik heb ervaring.
En het vorige topic moet ook nog in de OP.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:41 schreef MadMaster het volgende:
Pas je de afbeeldingen in de OP ook nog even aan?
Moet dat echt, dat red ik nu niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:41 schreef MadMaster het volgende:
We kunnen vast wel een topicje zonder fatsoenlijke OP tochquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:41 schreef MadMaster het volgende:
Na die vier uur in de file zag ik het ook niet meer zitten om nog naar de Landmachtdagen te gaan, dus ben ik maar doorgereden naar Zuid-Limburg en heb me daar een paar uurtjes vermaakt.quote:Dat is wel enorm balen.
Had al van anderen gehoord dat het verkeer ook niet altijd even goed geregeld is verder, dus dat het dan ook kan gebeuren dat je lang moet wachten. Wij kunnen gelukkig gewoon op de fiets.
Dank!quote:
Slaap lekker. Ik ga ook.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:42 schreef Cobra4 het volgende:
Lieve SCenioren en Junioren. Ik ga snurken.
Shake hands v.w.b het bier, maar wijn hoef ik ook niet...quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:47 schreef Reine_Claudje het volgende:
Bier is niet echt lekker, ikm hou meer van wijn.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kom maar op met die was... strijken vind ik het minst erge van het huishouden. Als ik dan toch bezig ben.
Dat doet ons buurmeisje voor een paar Euro in de week...quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Als ik ergens een hekel aan heb is het strijken....
Wat een kut klus
En ik ben blij te lezen dat ik met m'n 34 niet bij de senioren hoor
Jij zit net onder het randje... en dus bij de massa en niet de elite..quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Als ik ergens een hekel aan heb is het strijken....
Wat een kut klus
Hoe decadent...quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat doet ons buurmeisje voor een paar Euro in de week...
Snotneus...quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ze wil het zelf graag doen, om een zakcentje te verdienen.quote:
Ideaal hoor!!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze wil het zelf graag doen, om een zakcentje te verdienen.
Ze kwam eens aan de deur voor 'Een heitje voor een karweitje' en zo is het begonnen...
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij zit net onder het randje... en dus bij de massa en niet de elite..![]()
Slaap lekker voor de bedgangers!!
kom net kijkenquote:
Dan mag ik zeker niet meepraten?quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Pff, Etcie en ik zijn nog jonge groene blaadjes.
He wat naarquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mwah. Sven is z'n baan kwijt en we zijn dus druk op zoek naar werk. Bij hem zijn er deze week wel wat positieve gesprekken geweest. Ik heb een baantje voor een paar avonden in de maand en af en toe een dag in het weekend, maar moet echt nog iets erbij. En ik ben overal te oud of ik heb geen ervaring of er zijn geen vacatures of ik moet eerst m'n bachelor halen ..etc. 't Schiet gewoon niet zo op.
Maak me een beetje zorgen over het geld en nouja, best wel veel spanningen door de situatie en dus 'ruzies'.![]()
Maar 't komt allemaal wel weer goed.
Oh, dan ben ik precies vrijquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, 32 oktember, en we zijn allemaal welkom op het feest
Gefeliciteerdquote:
Gefeliciteerd!! De zoon van onze vrienden ook....quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:15 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb een punt appeltaart voor m'n neus staan, dat typt ook lastig
Die moet je ook opeten, lutserquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:15 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb een punt appeltaart voor m'n neus staan, dat typt ook lastig
Dan krijg je toch wel een kusje op je vinger? Dan is je auw ook weer over.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:25 schreef Etcetera het volgende:
Ik vermoed dat als ik bij je ben, die taart schoon op is
Dat werkte vroeger misschien maar nu niet meerquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan krijg je toch wel een kusje op je vinger? Dan is je auw ook weer over.
Ik kan niet zomaar vrij nemen ben ik bangquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:26 schreef TradeMarkie het volgende:
Als jij vanmiddag hier bent zorg ik ervoor dat er een stukje voor je wordt achtergehouden
Mocht het nog lukken, ga vandaag!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is wel enorm balen.
Had al van anderen gehoord dat het verkeer ook niet altijd even goed geregeld is verder, dus dat het dan ook kan gebeuren dat je lang moet wachten. Wij kunnen gelukkig gewoon op de fiets.
Stttquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:59 schreef Diaan73 het volgende:
Wat is het rustig hier...
Moet je daarvoor stil zijn dan??quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
StttIk zit te kijken naar de vlieg demo's.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:02 schreef Etcetera het volgende:
Niet je keek op FOK! of er hier gepost was
quote:
Ik mag hopen dat op de LANs waar jij komt, ze die andere plaat van hem niet draaien he ?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Stiekem is Boten Anna best een leuk liedje trouwens
Hmz, bijna de moeite waard...quote:How to stop those South African horns
Written by Nick Farrell
Friday, 18 June 2010 09:41
Thank the gods for the Internet
Relief is available for those watching the World Cup and are being reduced to mental jelly by the South African horns.
The South African crowds use of Vuvuzelas, has been the curse of the world cup coverage. The horns, which are supposed to simulate the sound of a charging elephant are like having a hive of angry bees shoved inside your head.
The noise has basically destroyed any enjoyment of watching the world cup. That and the fact that even America can get England to a draw and the fact I don't like football much. At least New Zealand is still in the running.
However while the South Africans are not banning the use of Vuvuzelas those watching the game on their computers can at least use this to kill them off.
National Instruments have written a bit of code here which should, in the eyes of many, be enough to win them the Nobel Peace prize.
Hardware-wise you will need to insert your computer in the audio signal flow. If your TV has an audio output, connect that to your sound card's line in, then connect your sound card output to however you want to listen to the game (speakers or headphones). You can then stream it to your telly via a laptop connection with the wires connected to your stereo.
uiteraardquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
? bedoel je 4 werkdagen achter de rug, vandaag nog en dan weekend?
Ze hebben het geluid toevallig eergisteren al aangepast zodat die toeters bijna niet meer te horen zijn... mosterd na de maaltijd dus.quote:
Dat maken wij wel uit ja!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:51 schreef Etcetera het volgende:De kans dat ik wordt uitgehuwelijkt is nihil
http://www.stopdwang.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |