'Vier Noord-Koreanen spoorloos'quote:Vier Noord-Koreaanse voetballers zijn spoorloos. Dit meldt de Zuid-Koreaanse krant Ilgan Sports. Het viertal zou niet zijn komen opdagen voor het eerste duel dit WK tegen Brazilië.
Het zou gaan om de spelers An Chol-hyok, Kim Myong-won, Kim Kyong-il en Pak Sung-hyok. Het viertal ontbrak op de door Noord-Korea aan de FIFA overhandigde teamsheet voor het met 2-1 verloren duel tegen de Brazilianen.
Voor vandaag heeft de Noord-Koreaanse voetbalbond een persconferentie gepland.
Aan de andere kant, je ziet je familie sowieso nooit meer terug door deze ontsnappingspoging... Dat zullen ze wel ingecalculeerd hebben, denk ik dan. Verschrikkelijk uiteraard.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat ze het durven zeg. Die veroordelen hun hele families hiermee tot een exclusief en onbeperkt verblijf in een concentratiekamp.
Bronquote:FIFA denies North Korean players are missing
(AFP) – 22 minutes ago
JOHANNESBURG — Football's world governing body FIFA on Friday denied rumours that four North Korea players listed as no-shows for their World Cup match against Brazil have gone missing in South Africa.
FIFA said it had "no information" that the four players had gone missing, amid reports they may have tried to defect.
The official teamsheet for the North Koreans' 2-1 defeat to Brazil on Tuesday listed substitute goalkeeper Kim Myong-Won, An Chol-Hyok, Kim Kyong-Il and Pak Sung-Hyok as "absent".
"We have no information that the players may have disappeared," a FIFA spokesman said.
"Our liaison officer with North Korea hasn't signalled anything to us."
The North Korean team is expected to hold a press conference in Johannesburg at 5:00 pm (1500 GMT) on Friday, ahead of their next match against Portugal in Cape Town on Monday.
An official at the South Korean embassy in Johannesburg said it had not picked up any out-of-the-ordinary movements regarding the North Korean squad.
Media access to the players from one of the world's most reclusive nations has been extremely restricted since they arrived in South Africa to contest their first World Cup in 44 years.
In their only previous appearance at the finals, at the 1966 tournament in England, they created one of the biggest shocks in World Cup history by beating European giants Italy.
Daarom de TT ook tussen haakjes, maar waar rook is, is vuur.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:33 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vraag me af of dit geen broodje aap verhaal is
Inderdaad, en het was volgens mij niet voor die tijd aangekondigd... tenminste ik heb niemand erover horen lullen waarom die vier er niet zijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:44 schreef Perox het volgende:
Echt wel 4x absent op het officiele formuliertje:
http://www.fifa.com/world(...)300061490/index.html
Dat zou kunnen, maar volgens mij is er meer aan de hand. Vanmiddag om 17:00 uur weten we meer, dan is de persconferentie.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:47 schreef NJ het volgende:
Ze zaten dus gewoon niet op de bank? Beetje een sensationeel bericht, het is dus gewoon goed mogelijk dat ze gewoon op de tribune of in het hotel zaten.
En jij denkt serieus dat Noord-Korea volledige openheid van zaken gaat geven? Als er echt iets aan de hand is gaat die persconferentie meer vragen dan antwoorden oproepen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:48 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar volgens mij is er meer aan de hand. Vanmiddag om 17:00 uur weten we meer, dan is de persconferentie.
Als er geen duidelijk antwoord op de persconferentie gegeven wordt, waarom die vier er niet waren, dan weet je toch genoeg? Tuurlijk gaat Noord-Korea in geval van verdwijning geen openheid en duidelijkheid geven, maar ze hebben geen enkele reden om dat niet te doen als die vier een geldig excuus hadden.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:50 schreef NJ het volgende:
[..]
En jij denkt serieus dat Noord-Korea volledige openheid van zaken gaat geven? Als er echt iets aan de hand is gaat die persconferentie meer vragen dan antwoorden oproepen.
iedereen mag op de bank zitten, ook al is ie geblesseerd etcquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:47 schreef NJ het volgende:
Ze zaten dus gewoon niet op de bank? Beetje een sensationeel bericht, het is dus gewoon goed mogelijk dat ze gewoon op de tribune of in het hotel zaten.
Ja, en dat is hun schuld.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat ze het durven zeg. Die veroordelen hun hele families hiermee tot een exclusief en onbeperkt verblijf in een concentratiekamp.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |