Die 1,5 uur? Dat stelt toch niets voor? En zoals ik zei: in het uiterste geval.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet naar Gent om in een hotel voor de buis te hangen!?
Weer een bewijs dat ik door de SC blijf leren.quote:
1,5 uur verloren ZZT!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die 1,5 uur? Dat stelt toch niets voor? En zoals ik zei: in het uiterste geval.
Dan kunnen we daarna gelijk de stad in. Anders moet je nog 2 uur rijden.
Zuip Zuip Tijd?quote:
Een nichtje van mij droeg die ook!quote:
Close. Zuivere Zuip Tijd.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zuip Zuip Tijd?
En anders zitten we die 1,5 uur thuis. Dat is toch ook niet bijzonder?
Thanksquote:
Leuk tochquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een nichtje van mij droeg die ook!![]()
Zij was 4
Die we thuis HELEMAAL niet hebben omdat er nog gereden moet worden. Dusquote:
Voor een kind van 4 wel.quote:
Ach een kind ben ik nog altijdquote:
Ik mag je weer meisje noemen?quote:
Dan maar foto's als je ze aan hebt.quote:Rest van de kleren kan ik zo niet online vinden
Als je thuis bent hoef je toch niet meer te rijden?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die we thuis HELEMAAL niet hebben omdat er nog gereden moet worden. Dus
ja, maar als dat in Gent is is dat zonde van de tijd die je in die mooie stad kunt doorbrengen.quote:En in een hotel kun je toch ook zuipen?
Ik vind Etcie dan toch leukerquote:
Misschienquote:Dan maar foto's als je ze aan hebt.
Dat dacht ik ook.quote:
quote:Misschien
Jawel, naar Gent!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je thuis bent hoef je toch niet meer te rijden?
[..]
Ja dagquote:ja, maar als dat in Gent is is dat zonde van de tijd die je in die mooie stad kunt doorbrengen.
Ik heb geen favoriet. Ben zelfs blij als de grotere voetballanden verliezex! Go Algerijequote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:57 schreef Cobra4 het volgende:
Niet doen. Je favoriet gaat toch verliezen.
Algerije gaat dus verliezen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik heb geen favoriet. Ben zelfs blij als de grotere voetballanden verliezex! Go Algerije
Zeker.quote:
Als je advies nodig hebt mbt het inlopen van stugge schoenen. Dan moet je bij mij zijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb ze nu aan met sokken (staat lelijk) en ik ben van plan om ze aankomende week constant in huis te dragen
Hoop dat dat genoeg is
Zit je echt te kijken!?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:38 schreef iamredleader het volgende:
Beetje agressieve wedstrijd, niet?
Ik lig languit, lekker met mobje in de handen, beetje koekeloeren naar de tv. En dus suf ik een beetje, want warme dekenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:40 schreef Cobra4 het volgende:
Zit je echt te kijken!?Ik dacht dat je zat te suffen op de bank.
Dat moet idd genoeg zijn. Tegenwoordig heb ik wel standaard gelpleisters van de Etos in mn tas... ideaal tegen blaren op de hakken.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb ze nu aan met sokken (staat lelijk) en ik ben van plan om ze aankomende week constant in huis te dragen
Hoop dat dat genoeg is
Weet hij het al?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:42 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kreeg net een mailtje.... Twan speelt het komende seizoen in F1hoofdklasse... zo goed van hem!!
Ik weet het niet... hij is bij zn vader nu en het mailtje is van 20:04 uur en ik weet niet of mn ex zn mail al heeft gelezen. Het is wel naar hem verstuurd.quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:42 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kreeg net een mailtje.... Twan speelt het komende seizoen in F1
Mocht hij het nog niet weten dan heb jij in ieder geval een mooie verrassing voor hem.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik weet het niet... hij is bij zn vader nu en het mailtje is van 20:04 uur en ik weet niet of mn ex zn mail al heeft gelezen. Het is wel naar hem verstuurd.
Ik heb hem een krabbel gestuurd op Hyves.. ik zag hem net online komen... Ik denk dat mn ex het wel voor dinsdag verteld zou hebben.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mocht hij het nog niet weten dan heb jij in ieder geval een mooie verrassing voor hem.
Weet Twan al dat deze beslissing op de rol staat?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb hem een krabbel gestuurd op Hyves.. ik zag hem net online komen... Ik denk dat mn ex het wel voor dinsdag verteld zou hebben.
Welke beslissing? Dat hij naar F1 mag? Het lag wel in de lijn der verwachtingen, maar het was wel even afwachten of het echt zo is. Afgelopen seizoen speelde hij al in de F2.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weet Twan al dat deze beslissing op de rol staat?
en ik heb je foto's gezien. Je hebt gelijk.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Welke beslissing? Dat hij naar F1 mag? Het lag wel in de lijn der verwachtingen, maar het was wel even afwachten of het echt zo is. Afgelopen seizoen speelde hij al in de F2.
Vanaf dit moment geloof ik je 100%.quote:tuurlijk...![]()
ik lieg nooit!!
![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Yep die beslissing.
[..]
Vanaf dit moment geloof ik je 100%.
Dat is het allereerste dat een leugenaar zegtquote:
Hoezo niet dan?quote:
Inderdaad....quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:17 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga Red maar eens overtroefen.![]()
Ik ga slapen. Morgen om 0430 weer op.
Ik kan niet liegen... krijg ik een rood hoofd...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is het allereerste dat een leugenaar zegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |