Ik hoopte dat je eens een lekkere dame zou doenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
yep dacht weer eens wat anders
moet je niet bij mij zijnquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:13 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik hoopte dat je eens een lekkere dame zou doen
Als ze wakker zijn zijn ze er zeker niet te beroerd voor.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nem en cobra willen vast wel wat vrouwelijk schoon posten
truste yuriquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:47 schreef Yurithemaster het volgende:
ik duik mijn bedje slaapse lubje25
Jair was ook vroeg?? Lennon was om 6:20 uur wakker... toen even bij ons in bed tv gekeken en nu ook maar naar beneden.quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 07:06 schreef Diaan73 het volgende:
Lekker aan het werk?
Kun je de hele dag rustig en ongestoord Fok!enquote:Op zaterdag 19 juni 2010 07:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]En wat een rust hier. De meeste collega's zijn in Gilze Rijen voor de Luchtmachtdagen.
Ik heb nog heel wat papierwerk te doen. Dan vind ik wat rust wel lekker. Maar natuurlijk wel de radio aan en Fok op een andere computer.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 07:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kun je de hele dag rustig en ongestoord Fok!enIk vind rust op het werk vaak niet zo fijn... ik hou van wat meer drukte.
Je hebt dus 2 computers? 1 om op te werken en de ander voor Fok! ??quote:Op zaterdag 19 juni 2010 07:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb nog heel wat papierwerk te doen. Dan vind ik wat rust wel lekker. Maar natuurlijk wel de radio aan en Fok op een andere computer.
Bij mijn andere werkzaamheden vind ik drukte ook wel lekker.
1 intranet computer en een internet computer. Ons intranet staat een koppeling met internet niet toe.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 07:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je hebt dus 2 computers? 1 om op te werken en de ander voor Fok! ??
Radio aanZonder radio aan vind ik het altijd vervelend werken. Ik vind het wel fijn om geluid om me heen te hebben. Nu staat de tv aan, Sesamstraat...
Okay, wel een beetje onhandig lijkt me. Wij hebben gelukkig op het werk intranet en internet tot onze beschikking. Moet ook wel omdat een groot deel van de appliciaties internetapplicaties zijn.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 07:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
1 intranet computer en een internet computer. Ons intranet staat een koppeling met internet niet toe.
Dus ik werk nu op de ene en Fok! op de andere.
Is uit veiligheids overweging.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 07:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, wel een beetje onhandig lijkt me. Wij hebben gelukkig op het werk intranet en internet tot onze beschikking. Moet ook wel omdat een groot deel van de appliciaties internetapplicaties zijn.
Mooi.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 07:33 schreef Diaan73 het volgende:
Nu gaan we voor deze kijken:
[ afbeelding ] de achterste zwart/wit geblokte.
Okay. Bij ons is ook heel lang internet en extern mailen afgeschermd geweeest, maar op een gegeven moment konden we ook niet meer zonder. Het is bij ons wel beveiligd geloof ik, daarom ook erg traag .... maar over een tijdje krijgen we allemaal nieuwe pc's, nieuwe versie browser en andere mogelijkheden..quote:
Internet bestanden importeren naar de intranetcomputer is wat omslachtig. Maar doordat er geen internet koppeling is hoef ik ook niet bang te zijn dat ik door mijn onhandigheid met computers per ongeluk geheim materiaal het internet op stuur.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 07:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay. Bij ons is ook heel lang internet en extern mailen afgeschermd geweeest, maar op een gegeven moment konden we ook niet meer zonder. Het is bij ons wel beveiligd geloof ik, daarom ook erg traag .... maar over een tijdje krijgen we allemaal nieuwe pc's, nieuwe versie browser en andere mogelijkheden..Eindelijk...
We gaan eerst nog even in Enschede kijken... vorige week wat zaken gehad, maar niet gevonden. Als we het hier nergens kunnen vinden, misschien dan maar naar Arnhem. We hebben op zich geen haast. We zoeken ook nog wandtegels... wit met zwart en dan af en toe een oranje, maar dat is ook bijna niet te krijgenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 07:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi.
Maar jullie moeten helemaal naar Arnhem om die te gaan bekijken?
Dat is wel een prettig idee ja. Jullie zullen wel meer geheim materiaal hebben dan wij.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 07:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Internet bestanden importeren naar de intranetcomputer is wat omslachtig. Maar doordat er geen internet koppeling is hoef ik ook niet bang te zijn dat ik door mijn onhandigheid met computers per ongeluk geheim materiaal het internet op stuur.![]()
Kun je dan niet bij één of ander hobby clubje een paar oranje tegels laten maken?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 07:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We gaan eerst nog even in Enschede kijken... vorige week wat zaken gehad, maar niet gevonden. Als we het hier nergens kunnen vinden, misschien dan maar naar Arnhem. We hebben op zich geen haast. We zoeken ook nog wandtegels... wit met zwart en dan af en toe een oranje, maar dat is ook bijna niet te krijgen![]()
Of er is geen zwarte of geen goede oranje. Oranje gaat al vaak richting zalm of bruin en dat is ook weer niet de bedoeling. En we moeten die wandtegels ook nog per m2 kopen, terwijl we maar een paar oranje nodig hebben. Vooralsnog kunnen we dus nog niet beginnen met de keuken... we moeten eerst een goede oranje tegel hebben, de kleur van de keuken wordt dezelfde.
Yep in Enschede.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 07:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is wel een prettig idee ja. Jullie zullen wel meer geheim materiaal hebben dan wij.
Jouw HRM zit in Enschede hè? Bevalt dat een beetje op afstand?
Hmm misschien. Nou ja, komt tijd komt raad. Zal wel goedkomen!! Maar het is wel even zoeken....quote:Op zaterdag 19 juni 2010 07:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kun je dan niet bij één of ander hobby clubje een paar oranje tegels laten maken?
Ik heb daar nog gesolliciteerd...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 07:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Yep in Enschede.
Wij regelden normaal alles via de lokale adminstratie en nu moet alles via mail of telefoon met iemand die je niet kent. Dat was wel even wennen. Ik geef toch de voorkeur aan zaken doen met een admeur die iedereen kent en weet wat er speelt.
quote:
Het schijnt goedkoper te zijn.quote:Wij geven daar ook de voorkeur aan, maar ook bij ons zal dat gaan veranderen... onbegrijpelijk vinden we het. Het is soms zo makkelijk om even bij iemand binnen te lopen die je kent ipv mailen of bellen. Wie dat bedacht heeft![]()
En werken jullie ook met de portal?
![]()
Ja, precies goedkoper in aantal mensen misschien, maar niet in werkelijke kosten.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 08:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Het schijnt goedkoper te zijn.![]()
Wij werken vooral met PeopleSoft en Dido.
Dat zal best. Net als ik het huidige systeem begrijp moet er natuurlijk weer een ander komen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 08:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, precies goedkoper in aantal mensen misschien, maar niet in werkelijke kosten.
Okay... jullie gaan volgens mij toch ook over op P-portal? Alle ministeries.
Dan kun je zelf ook nog even snel een tukkie doen.quote:Zow, even Lennon pap gegeven en toch maar weer naar bed gedaan. Hij was zo in zn ogen aan het wrijven. Kan hij vanmiddag mooi weer rond 13:00 uur naar bed...
Of course...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 08:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zal best. Net als ik het huidige systeem begrijp moet er natuurlijk weer een ander komen.
[..]
nee, dan ben ik vandaag niets meer waard... gewoon even lekker rustig. Peace ligt ook nog te slapen. Ga zo maar even ontbijtje voor mezelf maken en thee zetten. En de verwarming aan, het is koud en het waait hard!!quote:Dan kun je zelf ook nog even snel een tukkie doen.
En wedden dat het volgende systeem nog lastiger te bedienen is.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 08:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Of course...zo gaat het altijd bij de overheid.
Het is weer herfst.quote:nee, dan ben ik vandaag niets meer waard... gewoon even lekker rustig. Peace ligt ook nog te slapen. Ga zo maar even ontbijtje voor mezelf maken en thee zetten. En de verwarming aan, het is koud en het waait hard!!
We hebben nu gewoon een halffabricaat gekregen... over een paar jaar is het een eindproduct, maar dan hebben ze misschien wel weer wat anders. Het wordt allemaal wel lastiger en omslachtiger. Over een paar jaar zullen wij als PZ niet meer in deze vorm bestaan.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 08:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En wedden dat het volgende systeem nog lastiger te bedienen is.
[..]
Echt wel... ik heb ook maar mn vest en sokken aan gedaan. Vanaf maandag wordt het weer beter.quote:Het is weer herfst.
Ook weer typisch overheid. Iets wat niet af is invoeren.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 08:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We hebben nu gewoon een halffabricaat gekregen... over een paar jaar is het een eindproduct, maar dan hebben ze misschien wel weer wat anders. Het wordt allemaal wel lastiger en omslachtiger. Over een paar jaar zullen wij als PZ niet meer in deze vorm bestaan.
Beter? Het moet eerst nog winter worden.quote:Echt wel... ik heb ook maar mn vest en sokken aan gedaan. Vanaf maandag wordt het weer beter.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 08:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ook weer typisch overheid. Iets wat niet af is invoeren.![]()
[..]
Hahaha. Echt niet... winterquote:Beter? Het moet eerst nog winter worden.
--> WGRquote:Op zaterdag 19 juni 2010 08:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, precies goedkoper in aantal mensen misschien, maar niet in werkelijke kosten.
Okay... jullie gaan volgens mij toch ook over op P-portal? Alle ministeries.
Goedemorgen Jojoquote:Op zaterdag 19 juni 2010 08:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
![]()
hier wordt je toch gewoon voor wakker?![]()
![]()
Goedemorgen
In SC mag toch alles???quote:
Mogguhquote:Op zaterdag 19 juni 2010 08:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
![]()
hier wordt je toch gewoon voor wakker?![]()
![]()
Goedemorgen
hapquote:Op zaterdag 19 juni 2010 08:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
In SC mag toch alles???En daarbij er was hier bijna niemand...
![]()
Ik ben aan het chatten met mn ex-schoonmoeder.... niet de oma van Twan..
Met als gevolg dat er een paar jaar later maar een nieuw systeem komt.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 08:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]het moest en zou er komen.... met als gevolg dat iedereen erop aan het mopperen is en het systeem niet echt een draagvlak vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |