quote:
quote:
Vele malen beterquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:14 schreef Diaan73 het volgende:
Hey Red hoe gaat het vandaag met je?
Dat klinkt een stuk beterquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vele malen beterheb bijna geen hoofdpijn meer, temperatuur is normaal, alleen nog moe/slap/snel buiten adem. Overigens vanaf 9.30 2 kids over de vloer, dat is best intensief
buurmeisje van 11 maanden
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:48 schreef Diaan73 het volgende:
Cobra, ik moest lachen om jouw opmerking in TMs verbouwtopic!!
Nog even volhoudenquote:Nog 1 uur en 10 minuten... weekend, ik ben eraan toe...![]()
Succes!! Ik ben voor Servië!!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:53 schreef Whiteguy het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Duitsland - Servie.
* Whiteguy zegt dat het 1-0 gaat worden
De mod daar vond het minder leuk geloof ik.quote:
Komt goed!quote:Nog even volhouden
NEEquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Succes!! Ik ben voor Servië!!
Wel een harde wedstrijd geloof ik, ik zie dat er al 4 gele kaarten zijn gegeven.
Als ik nu eens de quote over de SC plaats onder het bericht van dezelfde mod over de buuf?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De mod daar vond het minder leuk geloof ik.
Die mod vraagt er gewoon om!quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ik nu eens de quote over de SC plaats onder het bericht van dezelfde mod over de buuf?
Mwoah, gedoodverfde favoriet?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Sorry TM, die mod vraagt er toch wel een beetje om.![]()
WG, jammer voor je pooltje, maar ik vind het geweldig. De gedoodverfde favoriet gaat nu eventjes niet goed...
ik kan het enigszins volgen op een live ticker
Nou na die eerste wedstrijd was (bijna) iedereen lyrisch over de Duitsers... Spanje doet het ook (nog) niet goed!!!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mwoah, gedoodverfde favoriet?
Van de 280 mensen die aan pooltje meedoen, zijn er 5 die duitsland als kampioen hebben.
Spanje, Argentinie en Nederland zijn de favorieten.
quote:Duitsland heeft een uitstekende reputatie als WK-ganger in de poule. De laatste keer dat de Duitsers een poulewedstrijd verloren was in 1986, tegen Denemarken.
FIFA heeft ook nooit gezegd dat ze vermist waren, dat heeft Zuid- Korea gedaan.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:02 schreef Etcetera het volgende:
Fifa zegt dat de Noord Koreanen niet vermist waren en dat ze nu allemaal braaf in het spelershotel zitten
Hmm.. heeft Kim Jong Il voor niks hun families laten martelen. Toch kut voor ze.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:02 schreef Etcetera het volgende:
Fifa zegt dat de Noord Koreanen niet vermist waren en dat ze nu allemaal braaf in het spelershotel zitten
Hoe dank ook: het is een apart verhaalquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
FIFA heeft ook nooit gezegd dat ze vermist waren, dat heeft Zuid- Korea gedaan.
Valt wel mee. In de nieuwsgeving rond Zuid-Korea/Noord-Korea moet je alle met een enorme korrel zout nemen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hoe dank ook: het is een apart verhaal
Weer thuis.quote:
En dat onderga je vrijwillig?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:07 schreef iamredleader het volgende:even rust, 1 koter in bed en de ander weer bij haar mama. En die komen vanavond samen eten, dus dan is het weer pret
Kun je niet beter in een kinderdagverblijf gaan werken dan?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het was mijn voorstel! Vind het juist leuk
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:24 schreef TradeMarkie het volgende:
Weekend!
Woensdag pas weekend.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:41 schreef TradeMarkie het volgende:
Is het bij jou woensdag of heb je a.s. woensdag pas weekend?
Het word mijn eerste keer dus ik ben echt benieuwd.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:05 schreef Cobra4 het volgende:
Gent![]()
Daar moet ik maar weer eens naar toe.
Ik denk dat Gent je wel gaat bevallen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het word mijn eerste keer dus ik ben echt benieuwd.
Ik vrees het ook. Ik gok op een enorme kater.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk dat Gent je wel gaat bevallen.
En het zal niet de laatste kater zijn die je in Gent gaat oplopen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vrees het ook. Ik gok op een enorme kater.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En het zal niet de laatste kater zijn die je in Gent gaat oplopen.
Geloof me. Als je één keer bent geweest kom je er graag terug.quote:
eenschquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk dat Gent je wel gaat bevallen.
Was het lente?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:36 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
We hebben een uur bij de (nieuwe) tandarts gezeten...er werden foto's gemaakt, controle, tandsteen verwijderen en ik had 3 kleine gaatjes
die ook maar meteen geboord zijn. Over een half jaar weer en het was een leuke tandarts voor zover tandarts leuk is ... veel beter dan onze vorige
Nee. Dit is eventjes leuk, daarna rust. Een hele dag zou teveel zijn, laat staan elke dag.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:26 schreef Cobra4 het volgende:
Kun je niet beter in een kinderdagverblijf gaan werken dan?
Weet Peace al dat je in die ogen gekeken hebt?quote:
Precies mijn idee. Ik vind het erg leuk om een aantal uur op pad te gaan met mijn neefje. Maar ik ben ook enorm blij als ik hem weer bij mijn zusje af kan leveren.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee. Dit is eventjes leuk, daarna rust. Een hele dag zou teveel zijn, laat staan elke dag.
Niet doen. Je favoriet gaat toch verliezen.quote:
Daarom snap ik je keuze ook niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:54 schreef iamredleader het volgende:
Vanavond rust, en na zo'n dag waardeer je het dan zoveel meer!
Hij was erbij....quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weet Peace al dat je in die ogen gekeken hebt?
Hij moet eerst een tukkie doen. Anders valt hij voor het einde van de wedstrijd in slaap.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het begint pas over een half uur.....
Dan moet Peace wel erg relaxed zijn.quote:
Dat meen je niet!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:01 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga even zoeken of we morgen voetbal in Gent kunnen kijken. Want dat is wel de bedoeling
Doet België niet mee?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik denk het niet. België mag niet meedoen dus kan je nergens voetbal zien.
Oh jawelquote:
Ik weet dat ze niet meedoen, maar helemaal nergens volgen? Dat lijkt me wel stug. In het uiterste geval kijken we het in het hotel. Dan zijn we er in ieder geval.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik denk het niet. België mag niet meedoen dus kan je nergens voetbal zien.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hij moet eerst een tukkie doen. Anders valt hij voor het einde van de wedstrijd in slaap.
Je gaat toch niet naar Gent om in een hotel voor de buis te hangen!?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:05 schreef Nembrionic het volgende:
Ik weet dat ze niet meedoen, maar helemaal nergens volgen? Dat lijkt me wel stug. In het uiterste geval kijken we het in het hotel. Dan zijn we er in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |