quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:58 schreef Metalfrost het volgende:
Wat is dat groate gebouw ast Liwwadden ùt riedst, 't liekt oranje met brùnig iets, ik geloof richting wâldwei
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:20 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Laat ok mar, ik bin in de war met Groaningen, die het dat gebouw:
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Gasunie+Building,+Groningen,+The+Netherlands&sll=53.193592,5.798515&sspn=0.000918,0.00232&ie=UTF8&hq=&hnear=Gasuniegebouw,+Concourslaan+17,+9727+Groningen,+Nederland&ll=53.200686,6.552765&spn=0.003644,0.00928&t=h&z=17
goede vraag iddquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Van wie is die laatste avatar in de bovenste rij?
Topics volspammen om een nieuwe te openen is niet lief.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:53 schreef Opdekop het volgende:
De ring?
Oke sorry Misstiquequote:Op woensdag 16 juni 2010 17:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Topics volspammen om een nieuwe te openen is niet lief.
Nais.quote:
Tofquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:53 schreef Opdekop het volgende:
De ring?
IK MAAR ZOEKEN EN ZOEKEN NAAR DIT TOPIC!! Alexxxxx die rubberdingen slaan mooi
Zelfs zonder handvat, en als je gewoon zachtjes lekker tikt krijg je mooie rode striemen
Ze leest heul wel meequote:Op woensdag 16 juni 2010 18:05 schreef justmattie het volgende:
[..]
Oke sorry Misstique
Tof dat je hier weer mee komt posten
Nog niks op het oog, wel al in gesprek met mn huidige uitzendbureau.. Heeft Christine le Duc nog vacatures ergens, dat lijkt me echt gaafquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:56 schreef Paladijn het volgende:
Dat jeukt inderdaad... hadden we het zondag nog over op Zandvoort
Je bent inderdaad vrij om je vakantiedagen op te nemen idd, zou ik ook doen als ze je contract zo laat pas niet verlengenHeb je al wat nieuws op het oog, of ga je zelfstandig iets doen? De gemeente heeft volgens mij nog een paar potjes staan.
Wil je een dikke of een dunne of..? Kan je er zelf een handvat aan breien dan? Ik heb daar sowieso deze week geen tijd voor (naar een winkel of iets). Het is ook niet heel noodzakelijk, ziet er gewoon mooier uit ligt iets beter in de hand etcquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tof
Wanneer krijg ik m? Dan kan ik m zaterdagavond mee nemen![]()
gemeen en fel ben ik van mezelf al toch?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:25 schreef Opdekop het volgende:
Tien stroken slaat gemener, feller. Vijftien wel lekker, twintig ook maar is wel zwaar/dof.
Ga je er ook 1 voor mij maken?quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:53 schreef Opdekop het volgende:
De ring?
IK MAAR ZOEKEN EN ZOEKEN NAAR DIT TOPIC!! Alexxxxx die rubberdingen slaan mooi
Zelfs zonder handvat, en als je gewoon zachtjes lekker tikt krijg je mooie rode striemen
Ik word er bijna emotioneel van.quote:
Ik dacht dat je ov hadquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:17 schreef DevilsWhore het volgende:
Denk je dat ik geld heb om te komen?Misschien wil Matthijs me ophalen.
En ik kan vast wel een mooie tekening voor je maken.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik word er bijna emotioneel van.
Lexxx:
[ afbeelding ]
nee joh ik ben toch bijna nooit op school.quote:
Hmm ja nou ja kijk morgen wordt mn zusje geopereerd en ik weet niet of ik nu morgen of overmorgen(vrijdag) zal gaan. Morgen is ze toch niet bij de les, maar het is ook zo kut als ik er niet ben als ze wakker wordt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
nee joh ik ben toch bijna nooit op school.
Ik wil vrijdag wel langskomen, dan moet ik naar leeuwarden maar ik moet ook naar ;t ziekenhuis
Iemand anders kan er ook om denkenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:13 schreef Opdekop het volgende:
JA JUSTMATTIE. Als het woensdag is en jij hebt -voor de verandering- weer eens de eer een nieuw topic aan te maken moet je het erin zetten, oké? kthnx.
Jajajaja hoeveel stroken wil je ongeveer DW? Of wil ej er liever zelf een maken? Of?
Natuurlijk mag je op de party komen ;D
Wat is dat nou weer voor mentaliteit, wil je geen eens een topic voor me openen op mijn verjaardag? Naja dan weet ik ook weer hoe we ervoor staan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:26 schreef justmattie het volgende:
[..]
Iemand anders kan er ook om denken
Oke, wat voor operatie was dat dan? Ik weet er ook verder niks van hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:28 schreef DevilsWhore het volgende:
ja dus de vorige x dat ik geopereerd werd was ;t ik wel fucked up.
Oke oke oke, chillquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:28 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor mentaliteit, wil je geen eens een topic voor me openen op mijn verjaardag? Naja dan weet ik ook weer hoe we ervoor staan.
ja ook aan m;n hand tochquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:32 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Oke, wat voor operatie was dat dan? Ik weet er ook verder niks van hoor.![]()
Ik weet wel dat mijn zusje het niet merkt of ik er wel of niet ben als ze geopereerd is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Narcosesssssssssssss
Ja duh, die gekke Friezen moet je altijd goed in de gaten houden.quote:
OHJA. Ijzer in je hand.quote:
Wij zijn minder gek dan Zwolle.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja duh, die gekke Friezen moet je altijd goed in de gaten houden..
Kunnen we dan ook gratis de provincie uit?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:21 schreef Socios het volgende:
Niet dat we er als Leeuwarders veel aan hebben, maar we kunnen veel bezoekers per trein verwachten.
http://www.fryslan.nl/sja(...)w.asp?objectID=32777
in KEL dachten ze dat ik dat hadquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:35 schreef DevilsWhore het volgende:
Staal. IJzer wil je niet in je hand hebben.
Google vindt dezequote:Op woensdag 16 juni 2010 22:23 schreef Alexxxxx het volgende:
je vergeet de blauwe halve BX die er in stak
Ik kwam deze twee keer tegenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
das een 440, er staat meook wat van een BX bij
Leuke plek om tegenaan te pissen was datquote:
Is dat ding eindelijk af?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:34 schreef justmattie het volgende:
Die nieuwe rotonde hier bij het FEC gaat best snelvalt mij nu op
Ik krijg weer tranen in mijn ogen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:20 schreef justmattie het volgende:
Kennen we deze actie nog
[ afbeelding ]
Heette niet voor niets het 'WC de Groot' monument.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:45 schreef justmattie het volgende:
[..]
Leuke plek om tegenaan te pissen was dat
Nog niet, ze moeten het middenstuk nog asfalterenquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:03 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Is dat ding eindelijk af?
Daar moest je elke dag anders rijden.
En stinkenquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:06 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Heette niet voor niets het 'WC de Groot' monument.
HOU OPquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:15 schreef Ensaf het volgende:
TWEE KLEUREN GEEL BLAUW
Je kan er toch wel gewoon naartoe gaan?quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:05 schreef justmattie het volgende:
[..]
HOU OP
Ik heb weer zin om naar Cambuur te gaan, het duurt alleen nog zo lang
Ik denk dat je je wat teveel inbeeld:quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
das een 440, er staat meook wat van een BX bij
Een waar dezelfde kunstenaar ook bakken met geld voor kadeau kreeg. Was al in 2007, project is ondertussen afgeblazen meen ik.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:59 schreef OxygeneFRL het volgende:
Jezus wat voor kunstproject is dit nou weernet zo'n groot succes als opt zaailand toen
Was in Drachten.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
/care
En waar is dit eigenlijk die blauwe troep?
Goed bezig jij.quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:48 schreef Ensaf het volgende:
De Damschreeuwer deed een dappere poging!
Je kan beter een bed daar induikenquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:14 schreef Opdekop het volgende:
Oke! Ik heb zo net in de vensterbank geslapen
Nee feestje van mn tante, die wordt 50quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:41 schreef DevilsWhore het volgende:
Vanavond maar even zuipen.
Matthijs, kom je langs?
Zit je op een pc van de dokter of zo in het ziekehuisquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:42 schreef Opdekop het volgende:
dat is voor de zieke kiiiiiiiiiindjessssssssssss!!
Dit ja, je gaat je 50e verjaardag toch niet een dag later vierenquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:56 schreef Opdekop het volgende:
omdat zijn tante van vujijftig geen havo/vwo meer doet)))
Dan zit ik in Maastricht meestalquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:02 schreef DevilsWhore het volgende:
In het weekend jongeh.
Waarom moet je je voortuin op orde maken?
Hoezo aan het eind van de dag? Gewoon de D veranderen in een Tquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
alleplanten aan het eind van de dag in een vuurkurf oid
Lekkerquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:03 schreef Ensaf het volgende:
Een harinkje met sipels is lekker op z'n tijd, maar ik kan me voorstellen dat je daar niet van houdt.
Welke gezonde hollandsche meid neemt nou nooit zo'n lekkere vette haring in de mond?quote:
Ik ben niet gezond, ik eet die shit niet. YAKNOWWWquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:15 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Welke gezonde hollandsche meid neemt nou nooit zo'n lekkere vette haring in de mond?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:22 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ik ben niet gezond, ik eet die shit niet. YAKNOWWW
Ik denk dat ik wel verliefd zou kunnen worden op die rechter.quote:
Voe moet zo'n pakje aan en sensueel in een haring happen, dan word ik ook verliefd!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:32 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel verliefd zou kunnen worden op die rechter.
Hegequote:Op donderdag 17 juni 2010 22:47 schreef Brawler het volgende:
[..]
Je weet écht niet wie Voe is?![]()
Voe of Hege...
Voe overduidelijk wel, die's zo jailbait als het maar kan. Maar boeiendquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:00 schreef Ensaf het volgende:
Doe mij Doutzen maar, die Voe en Hege zijn dacht ik beide minderjarig.
Och, dan ga je toch gewoon Fries met haar praten?quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:02 schreef Brawler het volgende:
[..]
Voe overduidelijk wel, die's zo jailbait als het maar kan. Maar boeiendHege is al legal
Doutzen is ook niet verkeerd, alleen jammer van dat accent
Dat is het probleem, ik spreek helemaal geen Friesquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:08 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Och, dan ga je toch gewoon Fries met haar praten?
Je overleeft het wel.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:36 schreef Opdekop het volgende:
Neewis. Ik ben verkouden. Ik ga straks heet douchen
Ik bin ferkâlden
SPIERPIJN! Ik werd ook wakker met een bloedneus. Denk je dat ik dit ga overleven?
Toen ik de lijst ooit gemaakt heb, was Zelle net nieuw en had het nog potentie. Er kwam geen hond, maar het had uitstraling. Zou nu niets dan terecht zijn dat 'ie naar de B-lijst gaat.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:38 schreef fokvragen het volgende:
Wie bepaalt of een kroeg een A,B of C kroeg is?
Café Zelle is eerder een C kroeg, daar komt al het schroot van Leeuwarden. En Ouwe Stoep is bekender dan verschillende kroegen die in de A lijst staan.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:38 schreef fokvragen het volgende:
Wie bepaalt of een kroeg een A,B of C kroeg is?
Café Zelle is eerder een C kroeg, daar komt al het schroot van Leeuwarden. En Ouwe Stoep is bekender dan verschillende kroegen die in de A lijst staan.
Ik zat op dat tijdstip op mn fietsje joh. Leuk na die paar flessen wijn.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:31 schreef Opdekop het volgende:
DW waar ben je ? Kom je morgen nog ?
Justmattie, aansteller. Ik zou haar doen
Echt nietquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:44 schreef Opdekop het volgende:
Jij bent dan ook schorriemorrie ;D
Ik moest er 8 per dag nemen van ;t ziekenhuisquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:55 schreef Opdekop het volgende:
Sowieso mag je er zes op 1 dag toch? Vanmorgen 2, zonet 2, straks 2.. vanavond 2.. Dan heb ik er al meer.
Achja ik overleef het vast wel.
Ik had naproxen er ook nog bij. En sowieso al standaard equasym en aerius.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:07 schreef Opdekop het volgende:
Hehe ja heb ik ook heel lang geslikt. En omeprazol ook. Al die medicijnen ook
Nexium is maagietsquote:
Jammer alleen van die rare bypass, waarst nou overheen must ride t.h.v. Tesselskadestraatquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:52 schreef Leonidas82 het volgende:
wat bouwen ze een mooie rondtonde bij het FEC. Afgelopen dinsdag een mooie praamtocht gemaakt door de grachten van leeuwarden.
Leeuwarden is mien stadsje
ja, kut, te laatquote:Op zondag 20 juni 2010 10:56 schreef NoBody122 het volgende:
Verkapte (late) TVP: set dy maar skrap, Alexxxxx, want ik kom su rond 11:30 weer efkes door dyn durp skeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |