Ik denk dat je je wat teveel inbeeld:quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
das een 440, er staat meook wat van een BX bij
Een waar dezelfde kunstenaar ook bakken met geld voor kadeau kreeg. Was al in 2007, project is ondertussen afgeblazen meen ik.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:59 schreef OxygeneFRL het volgende:
Jezus wat voor kunstproject is dit nou weernet zo'n groot succes als opt zaailand toen
Was in Drachten.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
/care
En waar is dit eigenlijk die blauwe troep?
Goed bezig jij.quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:48 schreef Ensaf het volgende:
De Damschreeuwer deed een dappere poging!
Je kan beter een bed daar induikenquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:14 schreef Opdekop het volgende:
Oke! Ik heb zo net in de vensterbank geslapen
Nee feestje van mn tante, die wordt 50quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:41 schreef DevilsWhore het volgende:
Vanavond maar even zuipen.
Matthijs, kom je langs?
Zit je op een pc van de dokter of zo in het ziekehuisquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:42 schreef Opdekop het volgende:
dat is voor de zieke kiiiiiiiiiindjessssssssssss!!
Dit ja, je gaat je 50e verjaardag toch niet een dag later vierenquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:56 schreef Opdekop het volgende:
omdat zijn tante van vujijftig geen havo/vwo meer doet)))
Dan zit ik in Maastricht meestalquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:02 schreef DevilsWhore het volgende:
In het weekend jongeh.
Waarom moet je je voortuin op orde maken?
Hoezo aan het eind van de dag? Gewoon de D veranderen in een Tquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
alleplanten aan het eind van de dag in een vuurkurf oid
Lekkerquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:03 schreef Ensaf het volgende:
Een harinkje met sipels is lekker op z'n tijd, maar ik kan me voorstellen dat je daar niet van houdt.
Welke gezonde hollandsche meid neemt nou nooit zo'n lekkere vette haring in de mond?quote:
Ik ben niet gezond, ik eet die shit niet. YAKNOWWWquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:15 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Welke gezonde hollandsche meid neemt nou nooit zo'n lekkere vette haring in de mond?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:22 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ik ben niet gezond, ik eet die shit niet. YAKNOWWW
Ik denk dat ik wel verliefd zou kunnen worden op die rechter.quote:
Voe moet zo'n pakje aan en sensueel in een haring happen, dan word ik ook verliefd!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:32 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel verliefd zou kunnen worden op die rechter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |